Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нагар по буталата на Пунто 1.6, причини?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нагар по буталата на Пунто 1.6, причини?

    Колеги вчера си разглобих двигателя за шлайф на главата понеже го прегряь без да искам.Та след като отвоих мотора се оказа че на първи цилиндър смукателния клапан е керемидено червен а останалите 7 клапана имаха по 0.5 мм. сажди, по буталата също имам нагар, който изглежада като капки от електрожен и неиска да падне с парцал. Изчистих го с остър нож. Майстора на когото носих главата за шлайф каза че не е била крива и е свалил само 0,05мм.Въпросите са ми два: Първо някой знае ли от каво може да е този нагар? Второ след ремонта какви свещи да си купя понеже старите не са много добре? Благодаря предварително. Допълнено заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    кола

    Може да е имало неправилна работа на двигатела и от там и разлика нещо като кабели -свещи може и повдигачите да не отварят затварят както трябва а иначе нагара си го има а свеши на ФИАТ-NGK то вярно че има още сто модела ама тек има същоhttp://www.axm-auto.com/index2.php?b...=21&subcat=113
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      тук в магазин уж за оригинални части за фиат и ивеко ми предлагат някакжи с два електрода но не им запоних марката за по 8.50 лв. бройката.по какво да позная дали стават? топлинно число или нещо друго. и с колко електрода е най-добре дда бъдат

      Коментар


        #4
        biankov написа:
        тук в магазин уж за оригинални части за фиат и ивеко ми предлагат някакжи с два електрода но не им запоних марката за по 8.50 лв. бройката.по какво да позная дали стават? топлинно число или нещо друго. и с колко електрода е най-добре дда бъдат
        Предполагам пише FIAT на свещите, които ти предлагат. Препоръчвам ти ги, стига да отговарят по каталог. На моето Пунто сложих такива и не мога да се оплача. Става дума за средната свещ на снимката. На нея освен FIAT, други означения няма.За нагара има няколко причини, една от тях е прегряване. Керемиденият ти клапан е вероятно такъв, защото е "измит" от водата, навлязла от издуханата гарнитура.
        Прикачени файлове
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #5
          Не пишеше фиат. ако беше така щях да го запомня А относно гарнитурата вода в цилиндрите не е влизала, гарнитурата не беше издухана. беше тръгнала да продухва между водата и маслото.

          Коментар


            #6
            Купувай свещи по каталог. Приказки от рода на "никой не се е оплаквал от тия" или "тези стават и за твоята кола" са пълни глупости. В нета има каталози на почти всички марки свещи. Извади си номерата им, че в доста магазини не са и чували за такова нещо като каталог. :D

            Коментар


              #7
              FIAT 7GYCC е модела на посочените от мен.Алтернативите са:Beru 14FR-5DUNGK BCPR7EИма и на Бош, и Шампион, но твърде много ментаци имат и не ти ги препоръчвам.
              Fiat Marea 1.8i 16V
              Fiat Tipo 1.4i 8V
              Fiat Punto 1.6i 8V
              www.italauto-bg.net/forum/

              Коментар


                #8
                Благодаря колега. Аз в4ера купих тези на NGK (BCPR7E) но ми се сториха много евтини - 5.50 лв. бр.а както казах по-горе предлагаха ми някакви двуполюсни за по 8,60 лв.Дано и NGK-то да са добри. Днес почвам да събирам мотора, но ще видим какво ще стане защото съм объркал пуловете.някои знае ли на пунто 1.6 дали са пулове и трябва да се сменят за да се регулира хлабината на клапаните или са хидро компенсатори и са самонагаждащи.

                Коментар


                  #9
                  не са хидравлични. на ланчията мотора е същия като твоя. за ремонта с който си се заел, питаш елементарни неща.ще ти дам един съвет. намажи "чашите" с грес и ги пъхни в леглата им в кожуха на разпред.вал. така ще "залепнат" и като слагаш вала няма да падат. иначе си е доста мъка, един леко да се застане на една страна и не може да легне вала върху главата.лошо е че си ги разбъркал, като стегнеш вала ще измериш луфтовете и ако трябва ще им сменяш пуловете.успех. ако има нещо питай.
                  Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                  Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                  Коментар


                    #10
                    по принцим съм цар на токовете по колите ама по двигателите ме няма много много. а за пуловете питах понеже спорим с един приятел дето уж по разбира от мен ама маи не е много запознат с нещата аз днес сложих вала мерих луфтовте и на всички е 0.35 мм на един е 0.4 и на един 0.45, ще видя утре дали мога да ги оеднаквя още малко

                    Коментар

                    Working...
                    X