Колеги вчера си разглобих двигателя за шлайф на главата понеже го прегряь без да искам.Та след като отвоих мотора се оказа че на първи цилиндър смукателния клапан е керемидено червен а останалите 7 клапана имаха по 0.5 мм. сажди, по буталата също имам нагар, който изглежада като капки от електрожен и неиска да падне с парцал. Изчистих го с остър нож. Майстора на когото носих главата за шлайф каза че не е била крива и е свалил само 0,05мм.Въпросите са ми два: Първо някой знае ли от каво може да е този нагар? Второ след ремонта какви свещи да си купя понеже старите не са много добре? Благодаря предварително. Допълнено заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нагар по буталата на Пунто 1.6, причини?
Collapse
X
-
кола
Може да е имало неправилна работа на двигатела и от там и разлика нещо като кабели -свещи може и повдигачите да не отварят затварят както трябва а иначе нагара си го има а свеши на ФИАТ-NGK то вярно че има още сто модела ама тек има същоhttp://www.axm-auto.com/index2.php?b...=21&subcat=113
-
biankov написа:тук в магазин уж за оригинални части за фиат и ивеко ми предлагат някакжи с два електрода но не им запоних марката за по 8.50 лв. бройката.по какво да позная дали стават? топлинно число или нещо друго. и с колко електрода е най-добре дда бъдат
Коментар
-
Благодаря колега. Аз в4ера купих тези на NGK (BCPR7E) но ми се сториха много евтини - 5.50 лв. бр.а както казах по-горе предлагаха ми някакви двуполюсни за по 8,60 лв.Дано и NGK-то да са добри. Днес почвам да събирам мотора, но ще видим какво ще стане защото съм объркал пуловете.някои знае ли на пунто 1.6 дали са пулове и трябва да се сменят за да се регулира хлабината на клапаните или са хидро компенсатори и са самонагаждащи.
Коментар
-
не са хидравлични. на ланчията мотора е същия като твоя. за ремонта с който си се заел, питаш елементарни неща.ще ти дам един съвет. намажи "чашите" с грес и ги пъхни в леглата им в кожуха на разпред.вал. така ще "залепнат" и като слагаш вала няма да падат. иначе си е доста мъка, един леко да се застане на една страна и не може да легне вала върху главата.лошо е че си ги разбъркал, като стегнеш вала ще измериш луфтовете и ако трябва ще им сменяш пуловете.успех. ако има нещо питай.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
по принцим съм цар на токовете по колите ама по двигателите ме няма много много. а за пуловете питах понеже спорим с един приятел дето уж по разбира от мен ама маи не е много запознат с нещата аз днес сложих вала мерих луфтовте и на всички е 0.35 мм на един е 0.4 и на един 0.45, ще видя утре дали мога да ги оеднаквя още малко
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар