Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат мареа неможе да се изфорсира

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    фиат мареа неможе да се изфорсира

    здравейте колеги значи фиат мареа 1.6 16в ми е колата и неможе да се изфорсира като и дам гас припуква и се чува някаква течност в централната конзола и след това се оправя и после пак като поработи на обороти пак същия проблем.някакви предположения от какво може да е това? и може ли да е от датчика който конторолира сместа на гориво т.е този от дясната страна на двигателя .?

    #2
    Аз предполагам, че е бензинова помпа.Имах същия проблем и се оказа че е от помпата.Имаш ли газ?
    Fiat Bravo 1.6 16 103hp

    Коментар


      #3
      имах метан но от както сам го махнал смених помпа и кошница.

      Коментар


        #4
        Колега 90% са дюзите......имал си метан следователно си я карал на метан и не си използвал бензиновата система....10% си оставам за не много верятна грешка от моя страна . Моя съвет е да сложиш 50-60 лева бензин и 3-3.5 литра спирт за горене и да караш малко по юнашката П.С. Имах същия проблем и след приложената процедура се оправи. Успех в начинанието.
        Фиат Браво 1.6 16в с ГИ
        Ауди ТТ 1.8 турбо 180кс

        Коментар


          #5
          аха ми след като направих бартера веднага продадох метана и я закачих на диагностика . нищо не отчете и майстора вика сипи добавка за дюзите шибнах и добавка не 1 пат. след време колата огасна смених помпа след това 2 месеца немога да разбера за какво ми гасне и неще да даржи обороти смених вчера кошницата вс ток паи и даржи обороти обаче днес малко зор да запали и нали ви казвам като и дам газ припуква и чувасе някава течност да тече в централната конзола и после се оправя и пак тай като и дам газ. един майстор ми каза че тоз датчик който определят сместа на гориво бил за смяна но не искам да давам пари за нещо който може да не е от него. и другото което е че излиза мн бял бушек и като я изфорсирам капе някаква течност от гарнето немога да разбера кактово е не ми прелича на масло . викам да нямам някоя избила гарнитура или да отива на там.

          Коментар


            #6
            Ако имаш избила гарнитура няма да тече от гарнето логично е. Ако ти е избила гарнитура на всмукателен колектор двигателя ще тресе малко. Като загрее малко трябва проблемът да изчезва ако ли не значи са ти доста сериозно запушени дюзите и трябва да ти ги изварят в ултразвукова вана . Но пробвай с бензина и спирта , защото дюзите на 1.6 16 клапановия мотор за доста "навряни" и е доста трудоемко да се свалят ако ме разбираш. А теча от гарнето най-вероятно е вода (конденз) и затова излиза бял пушек.
            Фиат Браво 1.6 16в с ГИ
            Ауди ТТ 1.8 турбо 180кс

            Коментар


              #7
              Ок ще пробвам това то сеге има малко спирт в рез. т.е 100мл спирт и 10 лв бензин сложиш последно . А този датчик дали ще е за смяна ( знаете ли как да проверя да ли е за смяна с мултимер може ли да го измеря и какви стойности трябва да показжа)

              Коментар


                #8
                Нямам престава за датчика. пропорцията за спирта и бензина е на 10л. бензин 1 литър спирт. Не разчитай че от 100мл. спирт и 10 лева бензин ще се оправи :D
                Фиат Браво 1.6 16в с ГИ
                Ауди ТТ 1.8 турбо 180кс

                Коментар


                  #9
                  мерси ще пробвам и ще пиша какво се е случило.

                  Коментар


                    #10
                    Добре колега , ще следя темата с интерес
                    Фиат Браво 1.6 16в с ГИ
                    Ауди ТТ 1.8 турбо 180кс

                    Коментар


                      #11
                      течноста в централната конзола която чуваш най-вероятно е антифриза който се върти в радиаторчетоза парното.Провери какво налягане ти дава бенз.помпа и след това чисти дюзите.10лв. на дюза=40лв. и 20-30лв. на майстор 60-70лв. и вече си сигура в дюзите.
                      FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
                      Единствено в България "селянин" е обидна дума.

                      Коментар


                        #12
                        колеги не искам да давам грешни прогнози но и аз имах подобен проблем и същиа звук на теч в купето и бял пушек и се оказа гарнитура на главата сменихя и колата стана друга но дано на колегата не му се налага да прави това дано е друго нещо по малко

                        Коментар


                          #13
                          Колега , ако е гарнитура на главата проблема се изразява когато антифирза се смеси с маслото , сиреч в казанчето на антифриза се мояви масло .
                          Фиат Браво 1.6 16в с ГИ
                          Ауди ТТ 1.8 турбо 180кс

                          Коментар


                            #14
                            На 20-25л бензин 3-3,5л спирт... ти си ги сложи щом искаш, но не е за препоръчване. Спирт се слага да разтвори водата, а не да почисти дюзите. За дюзите може да сложиш газ за горене, но не чак в тези пропорции Yellow_Flash_Colorz_PDT_09 Примерно 1л на пълен резервоар (или поне да е над половината) няколко пъти действително върши работа, като се усеща почти веднага при запушени дюзи. Щом нямаш газова ефекта може да е траен. Свалянето на дюзите и почистване на ултразвук е най-добре, но и свързано с риск да се повреди някоя и самото сваляне на дюзите този двигател не е най-лесното нещо.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #15
                              veskobravo написа:
                              течноста в централната конзола която чуваш най-вероятно е антифриза който се върти в радиаторчетоза парното.Провери какво налягане ти дава бенз.помпа и след това чисти дюзите.10лв. на дюза=40лв. и 20-30лв. на майстор 60-70лв. и вече си сигура в дюзите.
                              Хмммм колега не мисля че труда ще да е 20-30 лв , виж на браво 1.6 къде са му дюзите.
                              Фиат Браво 1.6 16в с ГИ
                              Ауди ТТ 1.8 турбо 180кс

                              Коментар

                              Working...
                              X