Здравейте!Браво 1,2 не иска да запали. Стартера върти нормално но все едно няма бензин и след по продължително въртене на стартера започва да се чува някакво силно съскане (някъде отзад и отдолу). Гледах за теч на гориво но не видях. Търсих и бензинов филтър да го сменя евентуално, но майче 1,2 нямали такъв филтър. Това силно съскане (сякаш изпуска някакво налягане) ми е доста странно.По някой път след продължително въртене и подаване на газ, започва да гъргори (аха да запали), ама не. Само започва да съска силно.Някой има ли идея какъв може да е проблема или евентуално да ми препоръчате читав сервиз близо до сточна гара, че ще трябва да я дърпаме?Мерси предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1,2 не иска да запали (силно съскане) - Оправено!
Collapse
X
-
LITHIUM написа:Как се лекува това нещо?FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
LITHIUM написа:Как се лекува това нещо?Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Благодаря за своевремената информация, че вече бях говорил да я репатрирам до сервиз и не ми се мисли каква диагноза и ремонт щяха да й правят.Оставих я да пренощува в гараж и след това с малко зор запали.Най- задното гърне ли имате предвид че замръзва или някъде по напред?И цялия ауспух ли трява да се сменя или само гърнето?Благодаря още веднъж за споделения опит!
Коментар
-
Предполагам си на газ.Направи една малка дупчица в най-ниската точка на последното гърне - обикновено там се събира най-много конденз.Запали колата и я остави да работи докато ауспуха загрее добре - трябва като го пипнеш най-отзад да е топъл, ако не и да пари.Проблема е многото конденз, който няма къде да иде и кратките разстояния на които се карат колите - така последното гърне е все студено и се натрупва вода която не успява да се изпари.Не е вярно че ватата няма съхнене - просто трябва да се загрее добре изпускателната система за достатъчно дълго време.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Предполагам си на газ.Направи една малка дупчица в най-ниската точка на последното гърне - обикновено там се събира най-много конденз.Запали колата и я остави да работи докато ауспуха загрее добре - трябва като го пипнеш най-отзад да е топъл, ако не и да пари.Проблема е многото конденз, който няма къде да иде и кратките разстояния на които се карат колите - така последното гърне е все студено и се натрупва вода която не успява да се изпари.Не е вярно че ватата няма съхнене - просто трябва да се загрее добре изпускателната система за достатъчно дълго време.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
И аз брах същите ядове преди повече от пет години с първото Пунто 1.2, но се оказа, че не замръзват гърнетата - те са достатъчно обемни и проходоми и не могат да съберат толкова лед, а целият прпоблем идва от КАТАЛИЗАТОРА След като го махнах и на негово място сложих резонаторна тръба нямаше ядове със замръзване.
Коментар
-
Зетя пати с неговото Браво от вода в последното гърне, нямаше никаква мощност, доста време и търсене ни отне докато разберем проблема, след смяната всичко си дойде на място, като отворихме гърнето вътре цялата вата беше набъбнала и затлачила де що има дупки, изтече около 2 л вода, пък и ватата няма как да я възстановиш в нормално състояние.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Можеше да се оправиш и без да я мъкнеш в гараж. Палиш един вестник под гърнето и чакаш да се размръзне.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар