Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1,2 не иска да запали (силно съскане) - Оправено!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1,2 не иска да запали (силно съскане) - Оправено!

    Здравейте!Браво 1,2 не иска да запали. Стартера върти нормално но все едно няма бензин и след по продължително въртене на стартера започва да се чува някакво силно съскане (някъде отзад и отдолу). Гледах за теч на гориво но не видях. Търсих и бензинов филтър да го сменя евентуално, но майче 1,2 нямали такъв филтър. Това силно съскане (сякаш изпуска някакво налягане) ми е доста странно.По някой път след продължително въртене и подаване на газ, започва да гъргори (аха да запали), ама не. Само започва да съска силно.Някой има ли идея какъв може да е проблема или евентуално да ми препоръчате читав сервиз близо до сточна гара, че ще трябва да я дърпаме?Мерси предварително!

    #2
    Замръзнали гърнета!Преди малко размразих моите, като имах същите симптоми като теб.
    Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

    Коментар


      #3
      Същия номер ми го беше погодила Бравата по-миналта зима.Замръзнало задно гърне.
      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Коментар


        #4
        Как се лекува това нещо?

        Коментар


          #5
          LITHIUM написа:
          Как се лекува това нещо?
          С нови гърнета, з/о са пълни с вода и ватата вътре е станала като сюнгер, няма източване.
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #6
            LITHIUM написа:
            Как се лекува това нещо?
            Аз развих снадката преди катализатора и така запалих. После я сложих отново като не стегнах до край трите болта. След работа около един час на място и поетапно стягане все повече и повече на болтовете, изведнъж от ауспуха излетяха ледени късове и изтече доста вода смесена със сажди.
            Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

            Коментар


              #7
              Благодаря за своевремената информация, че вече бях говорил да я репатрирам до сервиз и не ми се мисли каква диагноза и ремонт щяха да й правят.Оставих я да пренощува в гараж и след това с малко зор запали.Най- задното гърне ли имате предвид че замръзва или някъде по напред?И цялия ауспух ли трява да се сменя или само гърнето?Благодаря още веднъж за споделения опит!

              Коментар


                #8
                Предполагам си на газ.Направи една малка дупчица в най-ниската точка на последното гърне - обикновено там се събира най-много конденз.Запали колата и я остави да работи докато ауспуха загрее добре - трябва като го пипнеш най-отзад да е топъл, ако не и да пари.Проблема е многото конденз, който няма къде да иде и кратките разстояния на които се карат колите - така последното гърне е все студено и се натрупва вода която не успява да се изпари.Не е вярно че ватата няма съхнене - просто трябва да се загрее добре изпускателната система за достатъчно дълго време.
                Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Коментар


                  #9
                  Yavor написа:
                  Предполагам си на газ.Направи една малка дупчица в най-ниската точка на последното гърне - обикновено там се събира най-много конденз.Запали колата и я остави да работи докато ауспуха загрее добре - трябва като го пипнеш най-отзад да е топъл, ако не и да пари.Проблема е многото конденз, който няма къде да иде и кратките разстояния на които се карат колите - така последното гърне е все студено и се натрупва вода която не успява да се изпари.Не е вярно че ватата няма съхнене - просто трябва да се загрее добре изпускателната система за достатъчно дълго време.
                  И аз съм съгласен с Явор. Нищо не сменяй.
                  Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                  Коментар


                    #10
                    И аз брах същите ядове преди повече от пет години с първото Пунто 1.2, но се оказа, че не замръзват гърнетата - те са достатъчно обемни и проходоми и не могат да съберат толкова лед, а целият прпоблем идва от КАТАЛИЗАТОРА След като го махнах и на негово място сложих резонаторна тръба нямаше ядове със замръзване.

                    Коментар


                      #11
                      На бензин е, няма АГУ.Ще пробвам с дупчицата.Мерси.

                      Коментар


                        #12
                        Зетя пати с неговото Браво от вода в последното гърне, нямаше никаква мощност, доста време и търсене ни отне докато разберем проблема, след смяната всичко си дойде на място, като отворихме гърнето вътре цялата вата беше набъбнала и затлачила де що има дупки, изтече около 2 л вода, пък и ватата няма как да я възстановиш в нормално състояние.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #13
                          За сега ще пробвам с дупчицата, че нямам време да се занимавам.Ако не се оправи ще търся ново гърне.Днес като я карах ми се стори добре, пък да видим занапред как ще е!

                          Коментар


                            #14
                            Можеше да се оправиш и без да я мъкнеш в гараж. Палиш един вестник под гърнето и чакаш да се размръзне.
                            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                            FIAT БРАВО 1.2 16v
                            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                            Коментар

                            Working...
                            X