Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Голям проблем с Мареа 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ivailo2790 написа:
    здравейте да ви кажа колата беше при един майстор който мн ме учиди и незнам дали да му вярвам затова искам да се допитам до вас вие къкво ще кажете.значи парво ми казава че мерил горивото в рез. и ми казва че ималко точно 5 литра и малко не и достигало на помпата да го засмуче.И днес викам да си я взимам и той вика я дай да налеем 5 литра да проверя едно нещо викам хубу.Дадох му 10 лв и изчезнах на бачкане отивам на обяд и му викам кво стана е нашия вика дай да и дадем ток че нямала акумолатор. намерих кабели дадохме и ток ЗАПАЛИ с голям зор но ЗАПАЛИ.и вика че някакав си темп. датчик който се намира от дясно на двигателя който управлявам горивото( колко гориво да впръскват инжек. и т.н) и там нещо за тем. на колата , неможах да го схвана мн добре затова така ви обеснявам и на вас.и сега се чудя дали найстина този датчик ще е виновника или нещо кошницата ще е причината и ( какви са тези гофрирани маркучи в нея имам само един маркуч от помпата в капака на кошницата който не е орг. най прост маркуч и беше дълак поне 30 санта и аз го скасух на 3 т.е няма навиване а е деректно от помпата в капака.) И друго искам да попитам този карбонов филтар може и да се баркам как се казва където вкарва въздух в рез. и така вие какво ще кажете колеги какво да правя. А и друго колата като е студена пали трудно с малко газ пали а когато загреее пали веднага като кибрит но не си държи оборотите и понякога си гасне сама.Предложения и съвети?
    Този датчик за който са ти казали отговаря за подготовката на горивната смес. Когато охладителната течност е студена, подава сигнал на компа, а компа подава сигнал на инжекторите да впръскват повече гориво. По-просто казано - когато датчика функционира той отговаря за "смукача". Ако не функционира, колата ти е постоянно на "смукач" и харчи доста повече. Възможно е да има и проблеми с паленето поради богатата смес.

    Коментар


      #17
      колеги не беше пречината датчика т.е смених си кошницата и запали от рас и сега даржи обороти пак преди ги губеше обаче ако да проверя тоз датчик дали наистина е за смяна?

      Коментар


        #18
        Добре би било ако си се сетил преди монтажа на другата кошница да ги сравниш и да видиш по какво се различават. За да си сигурен че проблемът е бил там.А пък за датчика за температурата - имаш един датчик за температурата на входящия въздух. На колектора за входящия въздух, след дроселовата клапа.Втори датчик за температурата на антифриза - търсиш го монтиран на термостата. Тези два датчика ги чете компютърът на колата, смята си разни сметки и управлява инжекторите.Имаш още един датчик за температура на радиатора на антифриза който ти включва перката като загрее колата. ЕКУ-то на колата не го отчита, свързан е с релето за перката.Имаш и още един датчик за температурата на антифриза който води направо към таблото и управлява стрелката за температурата. Той също не се отчита от ЕКУ-то.Остават ти първите два датчика. И двата представляват съпротивления и се мерят с мултицет. В сервизното описание имаше данни точно какви трябва да са стойностите на съпротивленията им.Обаче мисля че проблемът ти не е бил в датчиците. Защото няма как да стане като налееш 5 литра бензин проблемният датчик да се оправи и като изгориш бензина пак да се повреди.
        Bravo 1.6 / 16

        Коментар

        Working...
        X