Имам много странен проблем който всички майстори в Стара Загора немогат да го оправят.Проблема дойде преди 2 месеца когато колата ми огасна и неможа да запали повече.Смених бензинова помпа , така запали след 20 км пак огасна налях 5 литра запали после пак огасна при дарпане запали после пак огасна.Налях 2 литра запали .След обикола на почти всички сервизи в Стара Загора ми казаха че когато горивото ми падне под 7 литра в рез. помпата неможе да го засмуче.А мен ме интерисува защо неможе да го засмуче . Като всеки пат наливам гориво и минавам по 10-15 км и после гасне то тогава или ми изтича някаде горивото и ли тази кола гори повече и от танк.Искам ако може някой да ми даде поне някакав съвет от както може да се получава това и да се захващам защото вече ми омразна от майстори дето немогат да си свършат работата като хората.И искам да попитам друго има ли разлика в кошниците.( т,е моята да е на др вид двигател.).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Голям проблем с Мареа 1.6 16v
Collapse
X
-
Re: Голям проблем с Мареа 1.6 16v
ivailo2790 написа:Имам много странен проблем който всички майстори в Стара Загора немогат да го оправят.Проблема дойде преди 2 месеца когато колата ми огасна и неможа да запали повече.Смених бензинова помпа , така запали след 20 км пак огасна налях 5 литра запали после пак огасна при дарпане запали после пак огасна.Налях 2 литра запали .След обикола на почти всички сервизи в Стара Загора ми казаха че когато горивото ми падне под 7 литра в рез. помпата неможе да го засмуче.А мен ме интерисува защо неможе да го засмуче . Като всеки пат наливам гориво и минавам по 10-15 км и после гасне то тогава или ми изтича някаде горивото и ли тази кола гори повече и от танк.Искам ако може някой да ми даде поне някакав съвет от както може да се получава това и да се захващам защото вече ми омразна от майстори дето немогат да си свършат работата като хората.И искам да попитам друго има ли разлика в кошниците.( т,е моята да е на др вид двигател.).
-
В такъв случай пробвал ли си да я караш с повече бензин? Примерно да не я оставяш да падне под 20-30 литра? Ако тогава проблема изчезне, вероятно наистина имаш проблем със самата "кошница" в резервоара. Възможно е някой "майстор" да е сложил такава която не е за твоя модел и помпата твърде рано да остава на сухо... Това е в случай че си сигурен че всеки останал елемент от горивоподавната и запалителната ти системи функционират нормално. Надявам се скоро да откриеш и отстраниш проблема и пиши когато се разбере какъв е бил случая!
Коментар
-
Ако пък е спукан резервоара най-лесно ще го разбереш. Лягаш отдолу и гледаш. Целя ще е мокър и ще мирише силно на бензин. Отделно, дори докато караш ще усещаш силна миризма на бензин ако тече от него. Стана ми интересен проблема ти. Дръж ни в течение. И най-вече ти пожелавам максимално "безболезнено" да го оправиш!
Коментар
-
ivailo2790 написа:ок явно ще е от тази глупава кошница. сега се сетих как да разбера дали е от нея но др което ме съмнява е дали не е скупан рез. защото майстора ми вика че е сложил 7 литра в рез. пак аз минах само 15 км и огасна или ме излагал или истича от някаде или гори като за 2 танка.
Коментар
-
ivailo2790 написа:ок явно ще е от тази глупава кошница. сега се сетих как да разбера дали е от нея но др което ме съмнява е дали не е скупан рез. защото майстора ми вика че е сложил 7 литра в рез. пак аз минах само 15 км и огасна или ме излагал или истича от някаде или гори като за 2 танка.
Коментар
-
здравейте да ви кажа колата беше при един майстор който мн ме учиди и незнам дали да му вярвам затова искам да се допитам до вас вие къкво ще кажете.значи парво ми казава че мерил горивото в рез. и ми казва че ималко точно 5 литра и малко не и достигало на помпата да го засмуче.И днес викам да си я взимам и той вика я дай да налеем 5 литра да проверя едно нещо викам хубу.Дадох му 10 лв и изчезнах на бачкане отивам на обяд и му викам кво стана е нашия вика дай да и дадем ток че нямала акумолатор. намерих кабели дадохме и ток ЗАПАЛИ с голям зор но ЗАПАЛИ.и вика че някакав си темп. датчик който се намира от дясно на двигателя който управлявам горивото( колко гориво да впръскват инжек. и т.н) и там нещо за тем. на колата , неможах да го схвана мн добре затова така ви обеснявам и на вас.и сега се чудя дали найстина този датчик ще е виновника или нещо кошницата ще е причината и ( какви са тези гофрирани маркучи в нея имам само един маркуч от помпата в капака на кошницата който не е орг. най прост маркуч и беше дълак поне 30 санта и аз го скасух на 3 т.е няма навиване а е деректно от помпата в капака.) И друго искам да попитам този карбонов филтар може и да се баркам как се казва където вкарва въздух в рез. и така вие какво ще кажете колеги какво да правя. А и друго колата като е студена пали трудно с малко газ пали а когато загреее пали веднага като кибрит но не си държи оборотите и понякога си гасне сама.Предложения и съвети?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар