Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

има ли някой запознат с мотор на Типо 1.6 DOHC?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    има ли някой запознат с мотор на Типо 1.6 DOHC?

    и така,въпроса ми е следния-колата не ще да си смята аванса на запалването по някаква причина.При закачане на диагностика показва грешки от ТПС,температура на охлаждаща течност и температура на горивната смес.Тестера на който закачам колата разпознава ЕКУ-то като Марели IAW 4U от Типо 1.8 105 коня,с код на мотора 159А4.046,което за мен е странно.Признаците на колата са завишен разход,нестабилни обороти и забиване при ускорение.Та ако има колега дето е в час с тая електроника и е борил подобни проблеми ще се радвам ако сподели как ги е решил.Също и ако има инфо със стойности които трябва да дават датчиците ще ми е от полза.
    запален фиатаджия
    1.6 DOHC with carb Weber DMTR 92/250,???HP-project is finished,LPG tuning

    #2
    Има един "heater", който може да ти скъса нервите. Не излиза на диагностика и изобщо трудно се установява работата му. Аз съм имал подобни главоболия и то два пъти. Първият път беше точно от този нагревател, втория от спукана вакуумна тръба. Обаче опита ми е с 1.4 двигател. Не знам дали при 1.6 е по същия начин. Пускам ти снимка на тъпия "heater", пък ти виж има ли таквоз нещо при теб. Ако си пълен инжекцион, няма да се учудя, ако изобщо го няма.Сега като се замисля, може и да е еднакво, защото използвах инсталация точно от 1.6 двувалка, която стана на 95% с моята, която изгоря преди време
    Прикачени файлове
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      Забрави за тестери на таз кола! Тя може да си прави самодиагностика. Като за начало прочети внимателно таз’ темичка http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16823 , направи диагностиката и кажи каква грешка дава! По-натам ще го мислим, че въпроса ти не е от лесните.

      Коментар


        #4
        Колега аз съм доста запознат с електрониката на тая кола . Мога и схеми да ти пратя . Обаче сега да кажа - Първо на двувалката има самодиагностика с мигащ код от контролната лампа на инжекцията която си е на таблото. Второ компютъра е на GM , а не на Marelli , Трето датчик за темпераура на горивната смес няма , а има ламбда сонда. Предварението на запалването го изработва самия комутатор на бобината, а закъснението (корекцията по вакум ) се подава към комутатора като допълнителен сигнал от компютъра . Той си следи вакума по МАП - сензора и оттам смята и закъснението. Двете неща са свързани с 3 кабела. Ако там има нарушена връзка няма да имаш корекция , но въпреки това ще има предварение. Обаче така както казваш че е закачана на тестер да не би мотора да е 1.8 двувалка. Там мисля вече , че електрониката е Марели и нещата са други. Ако колата е 1.6 двувалка мога да помагам.
        не подценявайте италианските коли
        Tipo 1.6 (149.C2.046)

        Коментар


          #5
          Rokambol написа:
          Има един "heater", който може да ти скъса нервите. Не излиза на диагностика и изобщо трудно се установява работата му. Аз съм имал подобни главоболия и то два пъти. Първият път беше точно от този нагревател, втория от спукана вакуумна тръба. Обаче опита ми е с 1.4 двигател. Не знам дали при 1.6 е по същия начин. Пускам ти снимка на тъпия "heater", пък ти виж има ли таквоз нещо при теб. Ако си пълен инжекцион, няма да се учудя, ако изобщо го няма.Сега като се замисля, може и да е еднакво, защото използвах инсталация точно от 1.6 двувалка, която стана на 95% с моята, която изгоря преди време
          Този heater е само при едновалка карбуратор и изобщо не е тъп щото затопля сместа при студен старт и пести доста гориво. Изключва се от релето като температурата достигне 80 градуса.
          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

          Коментар

          Working...
          X