Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Диагноза по свещи на брава 1.6 16в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Опитай с друга бобина.
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #17
      ще опитам има тук един съсед който ще ми даде, но едва ли ще е това все пак на газ няма никакви проблеми

      Коментар


        #18
        Колега,как е положението с маслото? Коя година ти е колата? Тези свещи на снимките ми изглеждат прекалено черни. Снимай ги на дневна светлина фронтално,ако не е проблем.
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #19
          да прекалено черни са, но не е маслен нагар, масло не гори от смяна до смяна 200 грама да изгори макс; март 1998 година е колата

          Коментар


            #20
            След напълно загряване на двигателя са нужни няколко км свещите да станат червеникави, това е при положение, че всичко е изрядно.На газ пък свещите трябва да се както си ги сложил. Определено ти е богата сместа щом са толкова черни свещите. Няма да е лошо да си провериш регулатора на налягането, получава се пробив и през маркуча за вакума започва да навлиза гориво директно в смукателният колектор.

            Коментар


              #21
              маркучето съм го сменил, а как да проверя регулатора; днес пробвах с друга бобина същатата работа, изключвам и варианта емулатор на дюзи тъй като днес разкчаих буксата от рейката и когато завъртях лампичката светна, след тва пак сложих буксата но разкачих една дюза и пробах да завъртя запали но остана да свети дюзичката т.е си работи показателя

              Коментар


                #22
                Остават две неща, които може да са причина за богата смес:- температурен датчик(намира се на корпуса на термостата - може да се проверят стойности с диагностична апаратура)- МАП(намира се до буксата на ламбда сондата(зад черния капак в центъра на коша зад двигателя) - проверява се лесно - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=316521)
                Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                Коментар


                  #23
                  аз като сменях термостата, на него има два датчика, може ли да ми кажеш как да ги провея съпротивление ли какво да гледам, проблеми със загряването на колата няма за 10-15 мин сега в студа на място на празен ход загрява до средата както трябва да е

                  Коментар


                    #24
                    да този мап сензор днес го гледах и извадих маркучето от него и се наруши работата на празен ход но като давах газ продължаваше да работи, но от това което чета може и да е от него тези дни ще видя да пробвам с друг ДАНО СЕ ОПРАВИ ВЕЧЕ

                    Коментар


                      #25
                      А чувам и за някакво МПХ то къде се намира и за какво служи ??

                      Коментар


                        #26
                        В първият си пост пишеш, че си проверил всичко а сега се оказва, че нищо не е проверено

                        Коментар


                          #27
                          chaveto написа:
                          В първият си пост пишеш, че си проверил всичко а сега се оказва, че нищо не е проверено
                          И на мен така ми изглежда.За температурния датчик - твоята кола има два такива. Единият подава информация на ЕКУ-то (този трябва да провериш), а другия на таблото (стрелката, която гледаш.За МПХ - дали ти работи нормално МПХ, може да провериш като си запалиш колата и изчакаш 10-тина минути на място. В първия момент трябва да работи с около 1200 об/мин, а до десет минути да паднат до около 800об/мин. Ако не ти гасне колата при движение на празен ход(ПХ) или не са ти високи оборотите на ПХ - нямаш проблеми с МПХ.
                          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                          Коментар


                            #28
                            Качеството на горивната смес при съвременните мвигатели се определя от куп датчици, които са изброени по горе. Добавям само датчик за температура на охладителната течност, използва се от ЕКУ-то на двигателя.
                            Palio Weekend 1.6 16V 100 1998
                            Punto MK2 1.2 16 V 80 1999

                            Коментар


                              #29
                              така работи като запаля все едно си опънал смукач както на жигулито :D :D после и се нормализират оборотите на около 850-900; ами днес ще видя кой от двата датчика е на термостата ще разкача първо единия и ще видя дали показва на таблото така ще разбера кой е датчика който ме интересува, но как да проверя после този който ме интересува дали работи ?

                              Коментар


                                #30
                                по-късно днес ще проверя мап-а и датчкиа на термостата и ще ви пиша кви съм ги свършил

                                Коментар

                                Working...
                                X