Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Диагноза по свещи на брава 1.6 16в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Диагноза по свещи на брава 1.6 16в

    Днес, след всичко проверено ламбди сонди, датчици, правена адаптация, колата ми на бензин все още сутрин тресе двигателя и пуши черно та се къса, като загрее се пооправя но пак се усеща леко придръпване и преди малко свалих свещите сега ще ви покажа за какво става въпрос колата я карам само на газ и нямам никакъв проблем, но по това което видях съм почти убеден че ангренажния ремък не е зацепен както трябва и се получава прекалено богата смес с която работи автомобила; някой ако е имал подобен проблем нека сподели или нека изкажете мнение дали съм прав за ангренажа и ако има някаква схема белези да ми дадете да видя утре да сваля капака на ангренажа и да видя какво са направили МАЙСТОРИТЕ
    Прикачени файлове

    #2
    Щом на газ всичко е ОК, по-вероятно е да имаш запушени/"пикаещи" дюза/и.Ако не е зацепен правилно ремъка - ще имаш проблеми и на газ.
    Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

    Коментар


      #3
      дюзите ги чистих преди месец и са ОК и те.. незнам вече какво да правя по принцип това което казваш за ремъка е така, ще имам проблеми и на газ.. а тя на газ върви много добре колата нз вече в какво да търся причината другото което е налягането на бензиновата помпа ама едвали ще е от там...

      Коментар


        #4
        Карай по-често на бензин и наливай повечко в резервоара. Те и моите дюзи са чистени ама пак продължава да притриса, като я покарам малко на бензин се оправя.
        Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

        Коментар


          #5
          дюзи

          nedialk00 написа:
          дюзите ги чистих преди месец и са ОК и те.. незнам вече какво да правя по принцип това което казваш за ремъка е така, ще имам проблеми и на газ.. а тя на газ върви много добре колата нз вече в какво да търся причината другото което е налягането на бензиновата помпа ама едвали ще е от там...
          Колега едва ли е ремъка.На лукойл продават добавка за бензин-Redeks,за 50 л. вземи и я шибни в половин резервоар и покарай ден,два на бензин.Включително и на по високи обороти :D .Мисля че ще има ефект след това.Успех.И забравих-сложи NGK BKR6EKC свещи.С тях колата се държи добре.

          Коментар


            #6
            такива са ми свещите, но колеги при мен проблема е прекалено богата смес... и с добавки в бензина съм пробвал пак същата работа

            Коментар


              #7
              Трябва
              nedialk00 написа:
              след всичко проверено ламбди сонди, датчици, правена адаптация
              като запалиш и караш на бензин да нямаш
              nedialk00 написа:
              при мен проблема е прекалено богата смес...
              в противен случай трябва отново да провериш: МПХ, МАП и ламбда сонда.Но ако при палене сутрин през първите 3-5 мин имаш богата смес, то проблема не ти е в сондата - тя все още не е сработила и ЕКУ-то не използва данни от нея.Имаше ли такива проблеми преди монтаж на АГУ? Сигурен ли си, че емулатора на дюзите и ламда емулатора работят коректно?
              Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

              Коментар


                #8
                Re: Диагноза по свещи на брава 1.6 16в

                nedialk00 написа:
                Днес, след всичко проверено ламбди сонди, датчици, правена адаптация, колата ми на бензин все още сутрин тресе двигателя и пуши черно та се къса, като загрее се пооправя но пак се усеща леко придръпване и преди малко свалих свещите сега ще ви покажа за какво става въпрос колата я карам само на газ и нямам никакъв проблем, но по това което видях съм почти убеден че ангренажния ремък не е зацепен както трябва и се получава прекалено богата смес с която работи автомобила; някой ако е имал подобен проблем нека сподели или нека изкажете мнение дали съм прав за ангренажа и ако има някаква схема белези да ми дадете да видя утре да сваля капака на ангренажа и да видя какво са направили МАЙСТОРИТЕ
                1. изобщо не си описал каква ти е АГУ - подробно описание2. какво разбираш под ’правена адаптация’ - поясни3.живи дании по време на работа гледахте ли?

                Коментар


                  #9
                  емулатора е махнат и сега съм с реле ламбдатта да не работи докато карам на газ понеже записваше грешка на ламбда сондата и тресеше постоянно, а след изтриване на грешката и адаптация на някви си стойности бяха там и се пооправи долу горе но както ви казвам все още проблема със богатата смес немога да го реша; съмнявам се във емулатора на дюзите понеже не ми свети лампата за инжекцията когато карам на газ дори когато разкача буксата от рейката с дюзите като дам на контакт светва и изгасва.. газовата уредба е ловато обикновена

                  Коментар


                    #10
                    този проблем се появи изведнъж.. месец след поставяне на газовата уредба и от тогава до сега повече от година и половина все така... вече почнах да се отачайвам че ще се оправи тази кола...

                    Коментар


                      #11
                      МПХ, МАП кажете къде са тия тва МАП не е ли в оная черната кутия където е буксата на ламбда сондата, и ако може да ме светнете за какво отговарят

                      Коментар


                        #12
                        Колата махал ли си и акумулатора за една нощ, на сутринта да я запалиш на бензин да поработи малко? След това да покараш само на бензин с повечко газ и някоя добавка за почистване на инжекционната система( Liqui Moly или бензин повече октана, или малко спирт за горене) Може да има някоя мизерия, нищо че си ги чистил дюзите. Бензинов филтър сменял ли си, въпреки че не мисля да е от него? Бензиновата ти помпа да не би нещо да се е сдухала
                        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                        Коментар


                          #13
                          Термостата в ред ли е?
                          Fiat Marea 1.8i 16V
                          Fiat Tipo 1.4i 8V
                          Fiat Punto 1.6i 8V
                          www.italauto-bg.net/forum/

                          Коментар


                            #14
                            Ако колата я караш градско е нормално да са такива свещите. Ако сместа е богата на газ също събират нагар.Свещи се проверяват след някоко стотин извънградско на следващата сутрин - ако си ги минал на газ и сместа е била добра(демек имаш настроена и работеща ЛК и ламбда сонда) ще са се почистили като по учебник.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #15
                              термостата е ОК, това с откачането на акумулатора съм го правил поне 50 пъти без резултат, а свещите е вярно че ако се кара в града на къси разстояние е нормално, но те и след 500-600 км карани на газ извънградско пак са такива; бензиновия филтър е сменен; и мен ме съмнява нещо бензиновата помпа трябва да замеря налягането и; а иначе проблема като загрее колата поизчезва, но колата си придръпва малко на бензин

                              Коментар

                              Working...
                              X