Днес, след всичко проверено ламбди сонди, датчици, правена адаптация, колата ми на бензин все още сутрин тресе двигателя и пуши черно та се къса, като загрее се пооправя но пак се усеща леко придръпване и преди малко свалих свещите сега ще ви покажа за какво става въпрос колата я карам само на газ и нямам никакъв проблем, но по това което видях съм почти убеден че ангренажния ремък не е зацепен както трябва и се получава прекалено богата смес с която работи автомобила; някой ако е имал подобен проблем нека сподели или нека изкажете мнение дали съм прав за ангренажа и ако има някаква схема белези да ми дадете да видя утре да сваля капака на ангренажа и да видя какво са направили МАЙСТОРИТЕ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Диагноза по свещи на брава 1.6 16в
Collapse
X
-
nedialk00Етикети: –
-
Щом на газ всичко е ОК, по-вероятно е да имаш запушени/"пикаещи" дюза/и.Ако не е зацепен правилно ремъка - ще имаш проблеми и на газ.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
-
nedialk00
дюзите ги чистих преди месец и са ОК и те.. незнам вече какво да правя по принцип това което казваш за ремъка е така, ще имам проблеми и на газ.. а тя на газ върви много добре колата нз вече в какво да търся причината другото което е налягането на бензиновата помпа ама едвали ще е от там...
Коментар
-
дюзи
nedialk00 написа:дюзите ги чистих преди месец и са ОК и те.. незнам вече какво да правя по принцип това което казваш за ремъка е така, ще имам проблеми и на газ.. а тя на газ върви много добре колата нз вече в какво да търся причината другото което е налягането на бензиновата помпа ама едвали ще е от там...
Коментар
-
nedialk00
такива са ми свещите, но колеги при мен проблема е прекалено богата смес... и с добавки в бензина съм пробвал пак същата работа
Коментар
-
Трябваnedialk00 написа:след всичко проверено ламбди сонди, датчици, правена адаптацияnedialk00 написа:при мен проблема е прекалено богата смес...Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
u_bo
Re: Диагноза по свещи на брава 1.6 16в
nedialk00 написа:Днес, след всичко проверено ламбди сонди, датчици, правена адаптация, колата ми на бензин все още сутрин тресе двигателя и пуши черно та се къса, като загрее се пооправя но пак се усеща леко придръпване и преди малко свалих свещите сега ще ви покажа за какво става въпрос колата я карам само на газ и нямам никакъв проблем, но по това което видях съм почти убеден че ангренажния ремък не е зацепен както трябва и се получава прекалено богата смес с която работи автомобила; някой ако е имал подобен проблем нека сподели или нека изкажете мнение дали съм прав за ангренажа и ако има някаква схема белези да ми дадете да видя утре да сваля капака на ангренажа и да видя какво са направили МАЙСТОРИТЕ
Коментар
-
nedialk00
емулатора е махнат и сега съм с реле ламбдатта да не работи докато карам на газ понеже записваше грешка на ламбда сондата и тресеше постоянно, а след изтриване на грешката и адаптация на някви си стойности бяха там и се пооправи долу горе но както ви казвам все още проблема със богатата смес немога да го реша; съмнявам се във емулатора на дюзите понеже не ми свети лампата за инжекцията когато карам на газ дори когато разкача буксата от рейката с дюзите като дам на контакт светва и изгасва.. газовата уредба е ловато обикновена
Коментар
-
nedialk00
този проблем се появи изведнъж.. месец след поставяне на газовата уредба и от тогава до сега повече от година и половина все така... вече почнах да се отачайвам че ще се оправи тази кола...
Коментар
-
nedialk00
МПХ, МАП кажете къде са тия тва МАП не е ли в оная черната кутия където е буксата на ламбда сондата, и ако може да ме светнете за какво отговарят
Коментар
-
Колата махал ли си и акумулатора за една нощ, на сутринта да я запалиш на бензин да поработи малко? След това да покараш само на бензин с повечко газ и някоя добавка за почистване на инжекционната система( Liqui Moly или бензин повече октана, или малко спирт за горене) Може да има някоя мизерия, нищо че си ги чистил дюзите. Бензинов филтър сменял ли си, въпреки че не мисля да е от него? Бензиновата ти помпа да не би нещо да се е сдухалаFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Ако колата я караш градско е нормално да са такива свещите. Ако сместа е богата на газ също събират нагар.Свещи се проверяват след някоко стотин извънградско на следващата сутрин - ако си ги минал на газ и сместа е била добра(демек имаш настроена и работеща ЛК и ламбда сонда) ще са се почистили като по учебник.
Коментар
-
nedialk00
термостата е ОК, това с откачането на акумулатора съм го правил поне 50 пъти без резултат, а свещите е вярно че ако се кара в града на къси разстояние е нормално, но те и след 500-600 км карани на газ извънградско пак са такива; бензиновия филтър е сменен; и мен ме съмнява нещо бензиновата помпа трябва да замеря налягането и; а иначе проблема като загрее колата поизчезва, но колата си придръпва малко на бензин
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар