Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

неработеща помпа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    кола

    Да неси е оставил без гориво .Вземи еин прозрачен маркуч около 1метър и го сложи в изхода и едно прозрачно шише поне 2-3 литра Някой дава на контакт а ти засмукваш докато текне и слагаш в шишето да потече окол 1 литър и то спира После си слагаш както си е било и готово .Това се случва често няма смисъл тогава да се сменя помпата
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #17
      е то като не хвърля помпата достатачно бенз. ква е логиката да го засмуквам аз.

      Коментар


        #18
        biricata написа:
        И при мен проблема е същия. Бензин стига до филтъра който или е задръстен или е замръзнала вода в него но в попследствие ми изгоря и бушона на помпата който не знам каде се намира.Ако някой знае нека да подскаже малко :D Колата е браво 1.6 Благодаря предварително
        За това му казах на колегата да разкара филтара и да видим ще стига ли до там ... моя като го махнах пък беше задръстен от пясък
        Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
        Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

        Коментар


          #19
          Утре ще сменям запушения филтър,но още не знам каде е бушона на помпата.Някой ако знае каде е на 1,6-ките нека да сподели
          Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
          Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

          Коментар


            #20
            biricata написа:
            Утре ще сменям запушения филтър,но още не знам каде е бушона на помпата.Някой ако знае каде е на 1,6-ките нека да сподели
            Доколкото знам, такъв бушон отговарящ само за горивната помпа на 1,6 няма. И други са го търсили да я прекъснат при минаване на газ, но безуспешно.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #21
              кола

              Бушона е общ и за това Мисля чебеше при бушоните зад двигатела
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #22
                да те са едни огромни по 40 и 60амнпера под черен капак като кутийка
                КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

                Коментар


                  #23
                  кола

                  ами не точно тези точно по средата са пак в кутия
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #24
                    абе ето да не се чудим как да го обясним 1.6 бушона е 20А, номер 5 на картинката, при 1.4 е 10А
                    Прикачени файлове
                    КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

                    Коментар


                      #25
                      ето реално
                      Прикачени файлове
                      КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

                      Коментар


                        #26
                        Не забравяите и аварииния бутон под лявата седалка или на лявата колонка (до съединителя)
                        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                        Коментар

                        Working...
                        X