Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дайте съвет за втулки на кормилна рейка на Пунто 95-та!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дайте съвет за втулки на кормилна рейка на Пунто 95-та!!!

    След преглед в един сервиз вчера, най-накрая разбрах от къде иде това дразнещо хлопане!!! Разбити са ми втулките на кормилната рейка. Естествено, едва ли ня някой му е приятно да чуе това за автомобила си, но ето че се случва Сервизния ми каза, че имало някакви "ремонтни комплекти" в които се включват именно тези втулки, той бил взимал такива за Пежо и фолксваген и според него съществуват! Звънях на няколко магазина, из между които и М-комплект33 да питам за въпросните втулки и всички категорично ми казваха, че нямало такова нещо.... сами се сещате, че другият вариант е стругаря, обаче това отнема не само време, но и излиза доста по скъпо и няма 100% гаранция в качеството на изработката! Има ли някой, който да се е сблъсквал с подобно нещо или да е попадал на подобен Ремонтен конплект???Оценявам всеки опит за помощ!Skype: fresh-zone

    #2
    Здравей колега, аз съм сменял и точно при стругаря намерих точните втулки Значи тази която ми дадоха от магазина нямаше нищо общо с тази на рейката, явно каталога не им е наред, и второ, по пръта имаше доста ръжда и язви, наложи се да го престържем 0.5мм. от където оригинална втулка и да имах не ми върши работа. Приятел стругар ми направи перфектна втулка от тефлон, плътна и дори малко по широка от оригиналната. Успех п.с. Ако имаш износване на зъбите тази втулка едва ли ще ти помогне много, тракането при мен не изчезна точно по тази причина

    Коментар


      #3
      Благодаря за съвета, ще потърся още малко, ако нестава, вероятно и аз ще мина на варянт СТРУГАР, колкото и да не ми се иска, трябва да си оставя колата разглобена в някой сервиз и да ангажирам някой да ме извозва и да чака с мен, а до колкото разбрах, неставало толкова бързо това при стругаря. Стана ми интересно за хлопането, защото аз имам точно такова хлопане, което ме притеснява!Много кофти момент, много разправия... а нова рейка, незнам колко струва, но знам, че няма да е малко.

      Коментар


        #4
        Колега, сигурен ли си , че хлопането е на 100% от втулките ти? Питам , защото и аз имах такъв проблем с тропане и "майстора" /пиша кавички защото, вече той не е за мене такъв/ ми каза, че имам разбит "гребен" на рейката или както казва по-горе колегата VIN "износване на зъбите". Според майстора трябваше да му я оставя колата за ден, два, но не било спешно тъй като рейката не тече, и да си карам така ако хлопането не ме притеснява. В началото не ме притесняваше тропането, защото най-осезаемо беше по павета в завой и то ляв, но постапенно след половин година , че и повече, звука става по силен и почна много да ме дразни , пък се притеснявах да не стане по-голям проблем и затова отидох при друг майстор, като го качих и покарах с него за да го чуе и той. След това се върнахме в сервиза и той слезе в канала под колата и взе да дърпа отдолу и каза че проблема не е в рейката, а в тампон на десен носач. След смяна на десен носач, хлопането изчезна и така си спестих ремонта на рейката. Дано колега и при тебе хлопането не е от рейката , а от нещо друго, както беше при мен.
        Фиат Пунто 1,2 HSD

        Коментар


          #5
          botze написа:
          Колега, сигурен ли си , че хлопането е на 100% от втулките ти? Питам , защото и аз имах такъв проблем с тропане и "майстора" /пиша кавички защото, вече той не е за мене такъв/ ми каза, че имам разбит "гребен" на рейката или както казва по-горе колегата VIN "износване на зъбите". Според майстора трябваше да му я оставя колата за ден, два, но не било спешно тъй като рейката не тече, и да си карам така ако хлопането не ме притеснява. В началото не ме притесняваше тропането, защото най-осезаемо беше по павета в завой и то ляв, но постапенно след половин година , че и повече, звука става по силен и почна много да ме дразни , пък се притеснявах да не стане по-голям проблем и затова отидох при друг майстор, като го качих и покарах с него за да го чуе и той. След това се върнахме в сервиза и той слезе в канала под колата и взе да дърпа отдолу и каза че проблема не е в рейката, а в тампон на десен носач. След смяна на десен носач, хлопането изчезна и така си спестих ремонта на рейката. Дано колега и при тебе хлопането не е от рейката , а от нещо друго, както беше при мен.
          Колега, до колкото разбирам от това което си писал твоята рейка е хидравлична, дори и да имаш износване в зъбите ще го усетиш като луфт във волана а не с причукване, тъй като маслото омекотява ударите и няма такова чукане на метал, докато при мен рейката е най обикновена и всички хлабини се усещат на волана

          Коментар


            #6
            Спокойно, за да не се чудя от кое е, просто смених цялата рейка днес... питах на няколко места за втулки, един ми каза 36лв за брой, а в следващият магазин ми казаха 95лв за нова (или поне ми я дадоха за нова с кутия и изглеждаше като нова, но майстора каза, че според него е рециклирана)и си казах, е...ти смисъла!!! Та я смениха днес, хлопането изчезна, но волана ми стана чуствително по твърд. ДОСТА по твърд!!! Уж щяла да се раздвижи, ама... знае ли човек... 4 часа се мъчиха 2 момчета да свалят старата и да сложат новата исползвайки само накрайниците от старата, защото комплекта не ги включва.Та така приключи ( за сега) моята история с рейката, утре трябва да търся реглаж, защото колелата са ми на Х

            Коментар

            Working...
            X