Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нещо се случва с моята кола (Bravo 1.8)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нещо се случва с моята кола (Bravo 1.8)

    Здравейте приятели за много години!!Ще опиша какво се случи с колата ми и ще ви помоля за съвет.По коледа бях излезнал за подаръци и си паркирах колата по един наклон. След това като тръгвах изворсирах леко, защото паветата бяха хлъзгави и се приплъзна леко, в следващия момент съм на 2-ра и махам крака от гаста, защото пред мен колоната вървеше мн мн бавно(аз съм карал колата и преди на 2-ра в ободори, без да натискам педала на гаста и си върви тихо и безотказано). Тогава започнаха случките... колата загасна, опитах да я запаля наново неще(ток има), върти запалва се и секунда след като се е запалила все едно се задавя и загасва, пробвах като се запали да изфорсирам - нищо, все едно крака ми не е на педала. Паркирах я и отидох за всеки случай да долея бензин(Шел ми беше най - близо). Никаква промяна след като налях бензина. На другия ден отиваме да я издърпаме и запали от раз... Мина се ден, аз карам и ми светка червено изключвам от скорост и почвам да натискам спирачката, колата загасна. Паркирах пак и на др. ден отиваме да се дърпаме, пак неще да запали... закачихме се 20 метра минахме и си запали... Обаче колата върви по различно. Сложих мн бензин (от петрол 96) и я карах на мн високи обороти, все едно да изкарам нещо дето се е запушило вътре.. От тогава си усещам колата по различна не се изфорсирва добре не върви както преди. Преди на 2-ра като мина 2500 оборота и настъпя педала колата подскачаше направо, а сега пак ускорява, но не е същото притъпено е някакси.Незнам от какво може да е. Сега карам с една идея отбивам в страни и на другия ден потеглям.До преди колата ми беше супер- нисък разход, загрява бързо, охлажда бързо, ако ритнеш педала подскача... а сега същото ама притъпено.Дайте идея какво да правя. Поздрави!!
    Fiat Bravo 1.8 16v Gt

    #2
    Здравей, ти караш като патрулка, на втора без газ :D Да не би да работиш на 3 цилиндъра? Как звучи колата?С лека газ дави ли се? Като е топла пали ли или само студена може?Цитирам от по горе : "Мина се ден, аз карам и светка червено изключвам от скорост" Кое светна червено?Свещи сменял ли си, бензинов филтър, може и бубина(те са 4 при нашите мотори и нямаме кабели) да е изтрещяла?В повечето случаи с даване на газ няма да се оправи... ако не и разбираш много по-добре отиди на някой изпитан майстор, той сам ще открие проблема, ако не отговаряй каквото съм те питал, хем да стане по-лесно за колегите master-и по двигателите да умуват и те какво се случваДобавям и възможността за прескочил ангренажен ремък!
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    Коментар


      #3
      Горивен филтър сменявал ли си ?
      Fiat Coupe 16V Turbo

      Коментар


        #4
        Значи колега и аз имам такова браво 1.8.При мен имаше такъв случай както си вървеше колата изведнъж умря.За да изпреваря рейс набивах 2ра и до 3500 оборота съм на 10 пред него обаче един ден се оказа че за да стане същото трябваше да натисна педала докрай и да стигне 4500 оборота и чак тогава съм пред него.Карах няколко дни и какво ли не опитах но колата си беше загубила половината коне като натисна газта малко и след това я понастъпя докрай просто нямаше разлика.И първо реших повече бензин на ’’шел’’ НЕЕЕ, след което сипах добавка за почистване на дюзи и един литър спирт ЗА ГОРЕНЕ!!! на пълен резервоар.Покарах 10 километра и я настръпвах до 6000оборота и при едно изреждане на 1--6000 2-ра-6000 3-6000 изведнъж както си ускуряваше мудно оборотомера от 5000об. рязко отиде на 6000об. , направо не можах да повярвам.Оказа се че се е отпушила и си върна мощноста.Пробвай със спирт за горене и я понастъпваи до ламарината.И след това си смени бензиновия филтър. Но ПЪРВО провери възд. филтър и ЗАБРАВИ за измислени бензиностанции и за ШЕЛ.
        КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

        Коментар


          #5
          При колегата май проблема е доста по осезаем, той да каже
          Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
          Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
          Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

          Коментар


            #6
            Защо аз зареждам от Шела и съм доволен.
            http://www.pljuvalnik.com
            Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.

            Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998

            Коментар


              #7
              и аз зареждах няколко месеца от там и ми умря колата стана като 1.4 а не 1.8Спрях и вече нямам проблеми, дюзи не се запушват вече.
              КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

              Коментар


                #8
                PaUnOff написа:
                Здравей, ти караш като патрулка, на втора без газ :D Да не би да работиш на 3 цилиндъра? Как звучи колата?С лека газ дави ли се? Като е топла пали ли или само студена може?Цитирам от по горе : "Мина се ден, аз карам и светка червено изключвам от скорост" Кое светна червено?Свещи сменял ли си, бензинов филтър, може и бубина(те са 4 при нашите мотори и нямаме кабели) да е изтрещяла?В повечето случаи с даване на газ няма да се оправи... ако не и разбираш много по-добре отиди на някой изпитан майстор, той сам ще открие проблема, ако не отговаряй каквото съм те питал, хем да стане по-лесно за колегите master-и по двигателите да умуват и те какво се случваДобавям и възможността за прескочил ангренажен ремък!
                Светна червен светофар. Изключих от скорост и започнах да намалям скоросттта с натискане на спирачка.. колата умря. Сега пали и топла и студена, а като започна да прави парчета и студена не е палила и топла не е палила.. единия ден запали студена от самосебеси, а другия студена след дърпане, но пак казвам бяха минали 24 часа от както закъса. В тоя интервал съм я пробвал още загряла - не пали... студена не пали...
                Fiat Bravo 1.8 16v Gt

                Коментар


                  #9
                  Колеги миналата година счупих картер и смених вс. филтри + масло. Зареждам в Петрол защото съм най-доволен. Пробвал съм всички бензиностанции и съм по доволен от 95 на Петрол отколкот от 100 на ОМВ.. но не е там въпроса та да изменяме темата..Компютърна диагностика дали ще помогне ? Да изчистя стъпковото моторче ?
                  Fiat Bravo 1.8 16v Gt

                  Коментар


                    #10
                    Горе написах още неща, тях сменял ли си? Прекъсва ли сега или просто не върви, за свещите нищо не каза, а филтри като са сменяли- горивен сменяха ли ти(намира се отдолу под колата около задна дясна седалка)? Т’ва за дюзите където написа колегата също е възможно.... Ако искаш за момента може да разкачиш акумулатора за през нощта и на сутринта като го закачиш да я запалиш да поработи 10-тина минути без да форсираш. За стъпковото моторче, незнам, може и то да ти прави мизерии с оборотите(аз примерно не знам то как се чисти, свалял съм го, но е капсуловано почти всичко) Може да погледнеш MAF sensor-а (дебитомера) и ако е оклепан да го издухаш с някой компресор за помпене на гуми или има специални препарати за почистване на дебитомери
                    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                    Коментар


                      #11
                      PaUnOff написа:
                      Горе написах още неща, тях сменял ли си? Прекъсва ли сега или просто не върви, за свещите нищо не каза, а филтри като са сменяли- горивен сменяха ли ти(намира се отдолу под колата около задна дясна седалка)? Т’ва за дюзите където написа колегата също е възможно.... Ако искаш за момента може да разкачиш акумулатора за през нощта и на сутринта като го закачиш да я запалиш да поработи 10-тина минути без да форсираш. За стъпковото моторче, незнам, може и то да ти прави мизерии с оборотите(аз примерно не знам то как се чисти, свалял съм го, но е капсуловано почти всичко) Може да погледнеш MAF sensor-а (дебитомера) и ако е оклепан да го издухаш с някой компресор за помпене на гуми или има специални препарати за почистване на дебитомери
                      Свещите не съм сменял. Не прекъсва, само върви като задавена, малко е но аз си го усещам и ме ядосва много. От филтрите съм сменял : маслен, въздушен и на купето. Горивен незнам да е сменян, но мога веднага да го сменя. Тая вечер ще разкача акомулатора и утре ще пиша какво е станало има ли проблеми няма ли как държи оборотите... Питах за стъпковото моторче и ми казаха че с малка четчица и ацетон се чистело и за минути става цялата работа. Незнам къде се намира Маф сензора (ориентирайте ме с някоя снимка, моля).Ако мислите, че мога да извлека голяма полза от комп. диагностика ми кажете къде да отида и горе-долу колко пари да приготвя.
                      Fiat Bravo 1.8 16v Gt

                      Коментар


                        #12
                        Еми пробвай със стъпковото моторче и дебитомера, това го направи на махнат акумулатор да не ти запише грешка като разкачиш буксата. Разкачи акумулатора там за повечко време да се ресетне всичко.Филтъра бензиновия го смени..... той си е консуматив, не го подценявай!Зеленото е стъпково моторче. Червеното е буксата на дебитомера, а под нея е и самия дебитомер, той е част от въздухопровода и има мрежичка (изчисти я) а отгоре където влиза буксата в едно квадратно черно- там трябва да пипаш внимателно, защото отвътре е с едно тънко като жичка. Най-добре е да издухаш със силна струя въздух и да не пръскаш с някой контактен спрей или WD 40 примерно, защото ще се лепи още по-лесно мръсотия и няма да отчита правилно.
                        Прикачени файлове
                        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                        Коментар


                          #13
                          Ами да ти кажа мисля да направя следното:1. свалям стъпковото моторче изчиствам го.2. "издухвам" дебитометъра3. сменям филтъра4. разкачам акомулатора за 24 часа и после гледам дали има някаква промяна в шума на мотора и оборотите
                          Fiat Bravo 1.8 16v Gt

                          Коментар


                            #14
                            Човека ти е написал първо се откача акомулатора Хубаво е ако можеш си замери помпата какво налягане ти дава Трябва да е 40 psi толкова пише и на клапана Първо си смени горивния и ако не стане нищо тогава ръчкаи дебитомера че струва към 600 лева деба и хитачито
                            NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

                            Коментар


                              #15
                              Да виж първо филтъра и една нощ без акумулатор. След това гледай дебитомер и стъпков мотор. За сведение моите ги откачах да им правя профилактика, но си бяха чисти и не ги човърках повече да не похабя нещо.Виж за помпата не се сетих! И това е вариант: бензновия маркуч, където влиза в рейката го закачи на един манометър и си виж налягането. Иначе вие ли помпата като дадеш на контакт, шумна ли е? (макар че моята писка на умряло, но си работи нормално)
                              Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                              Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                              Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                              Коментар

                              Working...
                              X