Колеги, моля за съвет. Изправен съм пред дилема дали да си ремонтирам колата или не. Гори много масло 15в40 - над 1 литър на 700-800км. Двигателя претърпя преди време прескачане на ангренажен ремък - последствията бяха ревизия на главата - подмяна на клапани и кобилици, смених и гумичките на маслената магистрала. Имам минимално износване на едната гърбица на разпределителния вал - така е от 10 000 км не е мръднала повече разхода на гориво е нормален и не е завишен. Пуши синьо... мощност има... жал ме е, защото налях маса пари в нея - купето е супер, всичко по ходовата част и спирачките е сменено, 4 амортесьора, нов комплект съединител на 3000км, климата работи... Алтернативата е да я продавам на части малко да изчакам и да търся нова кола пак на старо и пак да се започне филма... Не знам моля за съвет. Надявам се със смяна на сегменти нещата да се оправя защото пробвах с гумичките на клапаните и няма резултат. Не смесва водата и маслото. Стигнах до там, че да и сложа масло 15в 40, а не 10в40 за да проверя дали ще спре да го гори - няма промяна пак го гори...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт Браво 1.4 12кл 80к.с.
Collapse
X
-
един двигател почне лид а се пипа няма да свърши това. ето защо си намери двигател от блъсната кола, работещ, измери му компресията и го отнасяй. после му провери главата от капака на клапаните за типичните проблеми на 1,4 и после си карай кат пич. а стария го продай на части колкото можеш /няма да е много/, блока на старо желязо и ще избиеш някаква част от парите.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
При нов двигател компресията е около 10 атмосфери. При твоя щом се увеличават атмосферите това означава наистина маслени сегменти. Принципа е, че при движението си оставят масло по стената на цилиндъра което в последствие се вдига в горивната камера и от там се получава голямата компресия. Отвори двигателя и виж дали имат ръб цилиндрите в горната си част. Ако имат такъв се консултирай с майстор дали не е много голям и дали 6те стане само със сегменти, а ако е много голям най добре сменяй двигател. Ако е без ръб сменяй само сегменти. Надявам се да съм бил полезен.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар