Колеги, моля за съвет. Изправен съм пред дилема дали да си ремонтирам колата или не. Гори много масло 15в40 - над 1 литър на 700-800км. Двигателя претърпя преди време прескачане на ангренажен ремък - последствията бяха ревизия на главата - подмяна на клапани и кобилици, смених и гумичките на маслената магистрала. Имам минимално износване на едната гърбица на разпределителния вал - така е от 10 000 км не е мръднала повече разхода на гориво е нормален и не е завишен. Пуши синьо... мощност има... жал ме е, защото налях маса пари в нея - купето е супер, всичко по ходовата част и спирачките е сменено, 4 амортесьора, нов комплект съединител на 3000км, климата работи... Алтернативата е да я продавам на части малко да изчакам и да търся нова кола пак на старо и пак да се започне филма... Не знам моля за съвет. Надявам се със смяна на сегменти нещата да се оправя защото пробвах с гумичките на клапаните и няма резултат. Не смесва водата и маслото. Стигнах до там, че да и сложа масло 15в 40, а не 10в40 за да проверя дали ще спре да го гори - няма промяна пак го гори...

Коментар