Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане отностно 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Повдигачите може да ги изчистиш обаче ако имаш замърсявания по маслената магистрала проблемът ще си остане. Аз като вземах колата първите 2-3 пъти съм сменял масло на по 5000 км. И то Селения. Профилактично. По-евтиният вариант е с добавка към маслото. Пишеш че като подадеш газ този шум изчезва. Предполагам че при по-високи обороти маслената помпа подава повече масло, успява да напълни маслените повдигачи на клапаните, обира се луфта им и шумът изчезва. Първо опитай с добавка - може да си спестиш почистване на повдигачите.
    Bravo 1.6 / 16

    Коментар


      #17
      шум

      колега и аз имах сащиа проблем отначало леко и постепенно почна да усилва откарах я в сервиз и се оказа че на 1ви цилиндар и 4те клапана са на разходка имаха по 3мм луфт в леглата купих друга глава не толкова разбита смених всичко вазможно по неа със ново и колата заспа мои савет е преди да правиш каквото и да било да замериш компресята ше се радвам ако съм полезен с нещо

      Коментар


        #18
        шум

        gemballa написа:
        Не е обтяжната ролка. Остават повдигачите. Кой е по добрият вариант да почистя моите тракащите или да търся други и пак да ги чистя?
        колега и аз имах сащиа проблем отначало леко и постепенно почна да усилва откарах я в сервиз и се оказа че на 1ви цилиндар и 4те клапана са на разходка имаха по 3мм луфт в леглата купих друга глава не толкова разбита смених всичко вазможно по неа със ново и колата заспа мои савет е преди да правиш каквото и да било да замериш компресята ше се радвам ако съм полезен с нещо

        Коментар


          #19
          Смених повдигачи и разпределителни валове, шума пак го има! Замерихме наляганете на маслената помпа - на празен ход близо 4 бара, при 2000 - 2500 оборота отива на 8 бара. Гледах в аутодата, там дават при 4000 оборота налягане от 3,7 бара. Възможно ли е от свръх налягането повдигачите да стават супер твърди и от да се чува това тракане???

          Коментар


            #20
            Оправи клапана на помпата
            LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
            ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

            Коментар


              #21
              lubo_Y10 написа:
              Оправи клапана на помпата
              Клапана на въпросната маслена помпа наподобява на болт с конусна глава и когато се разбие води до ниско налягане. Проблема с високото налягане вероятно идва от задръствания ! Ако не го оправиш минаваш на основен ремонт ! Така стана при мен.

              Коментар


                #22
                Той клапана не е разбит, просто запича поради някакви причини и качва всичкото масло нагоре, а би трябвало една част да връща в картера...

                Коментар


                  #23
                  Голяма мистерия с тоя двигател. Сменени валове с повдигачи и маслена помпа. Бутала, цилиндри, колянов вал, лагери е ОК. Клапаните също. Обаче шума като 124-ка дизел си остана. Във високи обороти това чукане преминава в нещо като стържене, но предполагам е от по-високите обороти и шума се ’слива’. На празен ход си трака мъжката. Дайте идея какво да гледаме, че вече незнам какво да правя. БлагодаряП.П. Старите валове бяха износени страшно много на 4-ти цилиндър.

                  Коментар


                    #24
                    Пичове дайте идеи какво да гледаме, тъй и тъй сме разкостили двигателя. Има ли вариант от скоростите да идва това тракане?

                    Коментар


                      #25

                      Коментар


                        #26
                        при мен на ланчата имаше нещо подобно, тракане и преминаващо в стържене и обратно, и то така че все едно двигатела всеки момент ще се разпадне. след много проби и грешки и ненужна смяна на водна помпа се оказа хлабав пистов ремък. така чатка и стърже че не е истина просто. хванах го случайно.
                        Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                        Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                        Коментар


                          #27
                          И аз имах нещо подобно на Ланчиата но при мен се оказа разбито леглото на клина на шайбата на коляновия вал.Все пак там е датчика които мери оборотите. Луфта не беше гоялм но достатачен колата да работи като трарктор
                          Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105hp

                          Коментар


                            #28
                            Двигателя го пробвахме без пистовият ремък, нямаше закачена периферия и пак същото тракане...

                            Коментар


                              #29
                              Yellow_Flash_Colorz_PDT_30

                              Коментар


                                #30
                                Някой може ли да ми помогне с информация за хлабините между бутало и цилъндър, в какви граници трябва да са?

                                Коментар

                                Working...
                                X