Повдигачите може да ги изчистиш обаче ако имаш замърсявания по маслената магистрала проблемът ще си остане. Аз като вземах колата първите 2-3 пъти съм сменял масло на по 5000 км. И то Селения. Профилактично. По-евтиният вариант е с добавка към маслото. Пишеш че като подадеш газ този шум изчезва. Предполагам че при по-високи обороти маслената помпа подава повече масло, успява да напълни маслените повдигачи на клапаните, обира се луфта им и шумът изчезва. Първо опитай с добавка - може да си спестиш почистване на повдигачите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане отностно 1.6 16v
Collapse
X
-
шум
колега и аз имах сащиа проблем отначало леко и постепенно почна да усилва откарах я в сервиз и се оказа че на 1ви цилиндар и 4те клапана са на разходка имаха по 3мм луфт в леглата купих друга глава не толкова разбита смених всичко вазможно по неа със ново и колата заспа мои савет е преди да правиш каквото и да било да замериш компресята ше се радвам ако съм полезен с нещо
Коментар
-
шум
gemballa написа:Не е обтяжната ролка. Остават повдигачите. Кой е по добрият вариант да почистя моите тракащите или да търся други и пак да ги чистя?
Коментар
-
Смених повдигачи и разпределителни валове, шума пак го има! Замерихме наляганете на маслената помпа - на празен ход близо 4 бара, при 2000 - 2500 оборота отива на 8 бара. Гледах в аутодата, там дават при 4000 оборота налягане от 3,7 бара. Възможно ли е от свръх налягането повдигачите да стават супер твърди и от да се чува това тракане???
Коментар
-
Голяма мистерия с тоя двигател. Сменени валове с повдигачи и маслена помпа. Бутала, цилиндри, колянов вал, лагери е ОК. Клапаните също. Обаче шума като 124-ка дизел си остана. Във високи обороти това чукане преминава в нещо като стържене, но предполагам е от по-високите обороти и шума се ’слива’. На празен ход си трака мъжката. Дайте идея какво да гледаме, че вече незнам какво да правя. БлагодаряП.П. Старите валове бяха износени страшно много на 4-ти цилиндър.
Коментар
-
при мен на ланчата имаше нещо подобно, тракане и преминаващо в стържене и обратно, и то така че все едно двигатела всеки момент ще се разпадне. след много проби и грешки и ненужна смяна на водна помпа се оказа хлабав пистов ремък. така чатка и стърже че не е истина просто. хванах го случайно.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар