Колеги тая вечер стана следното нещо с пунтото.Моля по-компетентните да дадат поне някаква насока какво може да е.Ще се опитам да обясня най-подробно.Карам си колата нормално,нацепвам от 1ва до към 5к слагам 2рата и нещо изпуква...колата сякаш остава на 3цилиндъра.Веднага спрях и изгасих колата.Макруча от към турбината за към дебитомера е малко разхлабен и го извадих наместих го ,сложих дебитомера,после филтъра ,но пак неще.Колата пали но не работи добре,стой на 1000об когато и подаваш по рязко газ..едно такова глъхме и пука нещо отпред.Преди когато дам на контакт датчика на таблото който е за маслото си стой на 0,чак когато запаля плавно се вдига до към 3 ,а сега докато дам на контакт и отива даже и след 3 без да съм палил.И нещо което ме озадачава.-> Откачам дебитомера от буксата му--колата пали и се мъчи да не изгасва,когато рязко подавам газта и патка нещо сякаш в краката ми->Когато му закача буксата и всичко си е наред,даже и не припалва.Когато извадих маркуча от турбото,пипам с ръка оста му..няма луфтовеВесела колега на всички
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги помагайте пунто 1.4т
Collapse
X
-
1 провери си всички турбо пътища , може някой да се е скъсал или ивадил , вероятност голяма 2 пробвай с друг дебитомерно според мене някой турбо път е сцепен много или се е извадилза маслото датика или се е преебал или се извадил кабела , така дава като е прекъснат ( изваден кабел )Power Under Pressure
-
WhitePower написа:1 провери си всички турбо пътища , може някой да се е скъсал или ивадил , вероятност голяма 2 пробвай с друг дебитомерно според мене някой турбо път е сцепен много или се е извадилза маслото датика или се е преебал или се извадил кабела , така дава като е прекъснат ( изваден кабел )ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
WhitePower написа:на дали ще разберем дали сме били полезни , колегата изчезна като старите пари и ная вероятно ще се появи когато пак има проблемСега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP
Коментар
-
Благодаря на всички за помощаНе съм чезнал никаде просто не бях в страната... :SПроблема се оказа в скъсан кабел(на една букса за маслото дето отива към картера)след като я закачихме колата запали без проблем както и датчика за маслото се нормализира.Колега punto_gt_turbo: Имах същия проблем даже се опитваха "майсторите" да ми обяснят как ми е присаждан мотора и 4е от тоя мотор нямало как да се изкарат 136кс :D :D :DTurbo Punto
Коментар
-
Никаде не съм казал че свети маслото.Следното нещо се случва.Датчика най-вляво на таблото с скала от 0 до 3 който е за налягането на маслото мисляКогато запаля сутринта студена кола си се качва до към 2.5,когато тръгвам т.е съм на 1ва отива почти на 3....никога не е под 2.5 дали е загряла колата или не той по малко не показваА когато се беше скъсал датчика на коляновия вал...когато дам на конкакт директно отиваше над 3(т.е до последно) и колата едвам палеше ако може да се нарече такаНезнам какво става обаче маслото е 5w30 и не го пипаTurbo Punto
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар