Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги помагайте пунто 1.4т

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колеги помагайте пунто 1.4т

    Колеги тая вечер стана следното нещо с пунтото.Моля по-компетентните да дадат поне някаква насока какво може да е.Ще се опитам да обясня най-подробно.Карам си колата нормално,нацепвам от 1ва до към 5к слагам 2рата и нещо изпуква...колата сякаш остава на 3цилиндъра.Веднага спрях и изгасих колата.Макруча от към турбината за към дебитомера е малко разхлабен и го извадих наместих го ,сложих дебитомера,после филтъра ,но пак неще.Колата пали но не работи добре,стой на 1000об когато и подаваш по рязко газ..едно такова глъхме и пука нещо отпред.Преди когато дам на контакт датчика на таблото който е за маслото си стой на 0,чак когато запаля плавно се вдига до към 3 ,а сега докато дам на контакт и отива даже и след 3 без да съм палил.И нещо което ме озадачава.-> Откачам дебитомера от буксата му--колата пали и се мъчи да не изгасва,когато рязко подавам газта и патка нещо сякаш в краката ми->Когато му закача буксата и всичко си е наред,даже и не припалва.Когато извадих маркуча от турбото,пипам с ръка оста му..няма луфтовеВесела колега на всички
    Turbo Punto

    #2
    1 провери си всички турбо пътища , може някой да се е скъсал или ивадил , вероятност голяма 2 пробвай с друг дебитомерно според мене някой турбо път е сцепен много или се е извадилза маслото датика или се е преебал или се извадил кабела , така дава като е прекъснат ( изваден кабел )
    Power Under Pressure

    Коментар


      #3
      WhitePower написа:
      1 провери си всички турбо пътища , може някой да се е скъсал или ивадил , вероятност голяма 2 пробвай с друг дебитомерно според мене някой турбо път е сцепен много или се е извадилза маслото датика или се е преебал или се извадил кабела , така дава като е прекъснат ( изваден кабел )
      и аз съм имал същия проблем беше изваден турбо път... за датчика на маслото незнам
      ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

      Коментар


        #4
        за мен или е дебитомер,кабели свещи или бобина и на най последно проблем в бензиновата система!
        Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
        Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

        Коментар


          #5
          на дали ще разберем дали сме били полезни , колегата изчезна като старите пари и ная вероятно ще се появи когато пак има проблем
          Power Under Pressure

          Коментар


            #6
            WhitePower написа:
            на дали ще разберем дали сме били полезни , колегата изчезна като старите пари и ная вероятно ще се появи когато пак има проблем
            нас това не ни интересува помагай от разтояние и тва е явно сме му били полезни и сега си рушка колата в гаража...или е на майстор каде не знай и не чувал за пунто със турбо хахаххаха аз сам ходил на сервизи и все ме питат тва турбо аз или сам го слагал хааххахахах мн хора незнаят че има такъв модел фиат пунто 1,4т (ГТ)
            Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
            Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

            Коментар


              #7
              Благодаря на всички за помощаНе съм чезнал никаде просто не бях в страната... :SПроблема се оказа в скъсан кабел(на една букса за маслото дето отива към картера)след като я закачихме колата запали без проблем както и датчика за маслото се нормализира.Колега punto_gt_turbo: Имах същия проблем даже се опитваха "майсторите" да ми обяснят как ми е присаждан мотора и 4е от тоя мотор нямало как да се изкарат 136кс :D :D :D
              Turbo Punto

              Коментар


                #8
                датчик на коляновия вал . хахах , е то ако е откачен нямаш никакъв шанс да запалишстранно как е палила въобше , при положение че той управлява всичко
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #9
                  ти не си имал проблем с маслото просто колата като е работила странно и прекасвала не качвала масло добре...и датчика си показва реално какво става!
                  Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                  Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                  Коментар


                    #10
                    punto_gt_turbo написа:
                    ти не си имал проблем с маслото просто колата като е работила странно и прекасвала не качвала масло добре...и датчика си показва реално какво става!
                    което значи лагери 100%
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #11
                      е... може да не са лагери се пак не се знае колегата със какво масло си кара пунтото.моята на много загрял мотор със 10в40 Кастрол на празен ход е 1бар налягане маслото!
                      Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                      Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                      Коментар


                        #12
                        5w30 Bmw е маслото..А за този въпросния датчик тои седи някаде на 2.5 никога не пада по надолу,като е на скорост колата си седи почти на 3б,няма значение дали е загряла или не (говорим за датчика на маслото )
                        Turbo Punto

                        Коментар


                          #13
                          аз нищо не разбрах от това с малсото , сега е имала налягане винаги на 2.5 а в друг пост , светела лампата ако имаш желание дай малко по поднробно щото тука се обърках съвсем
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #14
                            Никаде не съм казал че свети маслото.Следното нещо се случва.Датчика най-вляво на таблото с скала от 0 до 3 който е за налягането на маслото мисляКогато запаля сутринта студена кола си се качва до към 2.5,когато тръгвам т.е съм на 1ва отива почти на 3....никога не е под 2.5 дали е загряла колата или не той по малко не показваА когато се беше скъсал датчика на коляновия вал...когато дам на конкакт директно отиваше над 3(т.е до последно) и колата едвам палеше ако може да се нарече такаНезнам какво става обаче маслото е 5w30 и не го пипа
                            Turbo Punto

                            Коментар


                              #15
                              2та датчика нямат нищо общо един с друг освен пътя по който минаватвсе се мисля че като са наместили маслеения и са мръднали кабела на коляновия и за това се е оправила
                              Power Under Pressure

                              Коментар

                              Working...
                              X