здравеите колеги имам браво 1,6 16в сега кат стана студено почна да не иска сутрин подавахи ми ток и след това цял ден си палиши но днеска не иска да запали само на дърпане стана някакво мнение от какво може да е ?Редактирано заглавие.1.7. Заглавието на нова тема трябва да е подходящо и описателно.Примери за лоши заглавия са:Помогнете ми, Заклещих се, Имам проблем, HELP: PROBLEM, ПОМОООЩ!!!!!!, Molqvi kajete ......., nqkoi znae li... и т.н. "Модераторски екип на fiat-bg.org"
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не иска да пали Браво 1,6 16V.
Collapse
X
-
Тока се мери само с мултиОцет,вързан последователно на акОмОлатОра.За да няма Yellow_Flash_Colorz_PDT_09 с прибора.Без да палиш мотора.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Ако акумулатора е слаб, може да отчете слаб ток, но това не означава че няма консумация. По-добре да се измери съпротивлението. Който знае колко трябва да бъде, нека да каже... Или го сметни за 12 V и 50 mA ток (щом колегата казва че това е граничния ток). Ако съпротивлението е около или по-голямо от сметнатото, значи че би трябвало да няма прекомерна консумация.
Коментар
-
Реших и аз да използвам тази тема, тъй като не намерих друга, сходна с моя проблем. Предварително се извинявам, ако повтарям, както и, че ще бъде малко дългичко.Значи, една сутрин Бравата не запали. Всички лампи светят ярко, работят чистачки и радио, но стартерът въобще не иска да мръдне. Бутнахме я с едни мили хора десетина метра и запали. Допуснах, че все пак акумулаторът, въпреки че е чисто нов на 3 седмици, може и да е паднал. Както и да е. Спирам на бензиностанцията и след това - отново не пали. Пак я бутнахме и пак тръгна. На другия ден сутринта - същия номер, но бях се подготвил да я карам на сервиз. В сервиза ми казват, че е от акумулатора, защото подали ток със зарядното и тръгнала веднага. И вече пали. И верно - карах си я щастлив целия ден с множество спирания и тръгвания. На другата сутрин запали, но малко трудничко. Отидох на работа, но вечерта отново не запали и хайде пак бутане. Отидох в гаранционния сервиз на акумулатора и там мериха и казаха, че акумулатора си е ок, но при включени парно, фарове и пр. алтернаторът не зарежда като хората. Отидох при алтернаторджия, който каза, че алтернаторът е напълно в ред и зарежда както си трябва. Да ида на жичкаджия. Аз междувременно възприех тактиката да откачам акумулатора вечер, когато се прибирам, и сутрин, след като отида на работа. Колата пали като чисто нова. Обаче ако спра и я оставя за около час загасена (независимо дали с вързан или отвързан акумулатор), отново не пали и трябва да се бута. Още не съм ходил на жичкаджия, защото дойдоха празниците.Въобще не разбирам от поправка на коли и като такъв естествено си имам теория, която бих бил благодарен, ако някой би обсъдил. Според мен е възможно проблемът да идва някъде от електрониката, свързана със стартера, която иначе, когато откача акумулатора и престои така 3-4 и повече часа, се рестартира и колата пали. Помислих си за това, защото онази вечер, след като паркирах пред къщи, на изгасена кола забелязах, че отзад не прилепва багажника и лампата му свети. Реших, че тази гад ми яде тока, помислих, че съм ликвидирал проблема, изтръгнах я и не откачих акумулатора. Вече се сещате, че на другата сутрин не запали. Дори пробвах с друг, напълно зареден акумулатор.Цялата ситуация е доста изнервяща; дори вече не знам на какъв точно майстор да я карам. Моля някой с опит да го сподели, а също и евентуално да ме насочите към подходящ сервиз в София.Кара Brava 1.2
Коментар
-
inegve написа:Реших и аз да използвам тази тема, тъй като не намерих друга, сходна с моя проблем. Предварително се извинявам, ако повтарям, както и, че ще бъде малко дългичко.Значи, една сутрин Бравата не запали. Всички лампи светят ярко, работят чистачки и радио, но стартерът въобще не иска да мръдне. Бутнахме я с едни мили хора десетина метра и запали. Допуснах, че все пак акумулаторът, въпреки че е чисто нов на 3 седмици, може и да е паднал. Както и да е. Спирам на бензиностанцията и след това - отново не пали. Пак я бутнахме и пак тръгна. На другия ден сутринта - същия номер, но бях се подготвил да я карам на сервиз. В сервиза ми казват, че е от акумулатора, защото подали ток със зарядното и тръгнала веднага. И вече пали. И верно - карах си я щастлив целия ден с множество спирания и тръгвания. На другата сутрин запали, но малко трудничко. Отидох на работа, но вечерта отново не запали и хайде пак бутане. Отидох в гаранционния сервиз на акумулатора и там мериха и казаха, че акумулатора си е ок, но при включени парно, фарове и пр. алтернаторът не зарежда като хората. Отидох при алтернаторджия, който каза, че алтернаторът е напълно в ред и зарежда както си трябва. Да ида на жичкаджия. Аз междувременно възприех тактиката да откачам акумулатора вечер, когато се прибирам, и сутрин, след като отида на работа. Колата пали като чисто нова. Обаче ако спра и я оставя за около час загасена (независимо дали с вързан или отвързан акумулатор), отново не пали и трябва да се бута. Още не съм ходил на жичкаджия, защото дойдоха празниците.Въобще не разбирам от поправка на коли и като такъв естествено си имам теория, която бих бил благодарен, ако някой би обсъдил. Според мен е възможно проблемът да идва някъде от електрониката, свързана със стартера, която иначе, когато откача акумулатора и престои така 3-4 и повече часа, се рестартира и колата пали. Помислих си за това, защото онази вечер, след като паркирах пред къщи, на изгасена кола забелязах, че отзад не прилепва багажника и лампата му свети. Реших, че тази гад ми яде тока, помислих, че съм ликвидирал проблема, изтръгнах я и не откачих акумулатора. Вече се сещате, че на другата сутрин не запали. Дори пробвах с друг, напълно зареден акумулатор.Цялата ситуация е доста изнервяща; дори вече не знам на какъв точно майстор да я карам. Моля някой с опит да го сподели, а също и евентуално да ме насочите към подходящ сервиз в София.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар