Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не иска да пали Браво 1,6 16V.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не иска да пали Браво 1,6 16V.

    здравеите колеги имам браво 1,6 16в сега кат стана студено почна да не иска сутрин подавахи ми ток и след това цял ден си палиши но днеска не иска да запали само на дърпане стана някакво мнение от какво може да е ?Редактирано заглавие.1.7. Заглавието на нова тема трябва да е подходящо и описателно.Примери за лоши заглавия са:Помогнете ми, Заклещих се, Имам проблем, HELP: PROBLEM, ПОМОООЩ!!!!!!, Molqvi kajete ......., nqkoi znae li... и т.н. "Модераторски екип на fiat-bg.org"
    Fiat Bravo 1.6 16V 1996

    #2
    Как не палишИ? Не въртеше стартера или въртеше, но без да запали??
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      Мойто пали на тикане или надолнище :DИ земи един уред и си откачи акумулатора и провери да нямаш консумация някаква.
      FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
      FIAT Punto sx 75 '94

      Коментар


        #4
        стартера се чува че се завърта но спира тока не е силен утре ще погледна акомолатора а колега как да погледна дали има онсумация някаква ?
        Fiat Bravo 1.6 16V 1996

        Коментар


          #5
          с мултицет вързан на 10/20А опцията за прав ток
          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
          '97 Coupe 16VT 262WHP+

          Коментар


            #6
            Тока се мери само с мултиОцет,вързан последователно на акОмОлатОра.За да няма Yellow_Flash_Colorz_PDT_09 с прибора.Без да палиш мотора.
            Fiat 1.4 12V
            Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
            Да си втори значи да си първи сред загубилите.
            Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

            Коментар


              #7
              мерси колега утре ще го проверя
              Fiat Bravo 1.6 16V 1996

              Коментар


                #8
                Консумация над 50mA e ненормална.P.S. Да не ти хрумне да завъртиш стартера, докато мериш!
                Fiat Marea 1.8i 16V
                Fiat Tipo 1.4i 8V
                Fiat Punto 1.6i 8V
                www.italauto-bg.net/forum/

                Коментар


                  #9
                  Ако акумулатора е слаб, може да отчете слаб ток, но това не означава че няма консумация. По-добре да се измери съпротивлението. Който знае колко трябва да бъде, нека да каже... Или го сметни за 12 V и 50 mA ток (щом колегата казва че това е граничния ток). Ако съпротивлението е около или по-голямо от сметнатото, значи че би трябвало да няма прекомерна консумация.

                  Коментар


                    #10
                    Реших и аз да използвам тази тема, тъй като не намерих друга, сходна с моя проблем. Предварително се извинявам, ако повтарям, както и, че ще бъде малко дългичко.Значи, една сутрин Бравата не запали. Всички лампи светят ярко, работят чистачки и радио, но стартерът въобще не иска да мръдне. Бутнахме я с едни мили хора десетина метра и запали. Допуснах, че все пак акумулаторът, въпреки че е чисто нов на 3 седмици, може и да е паднал. Както и да е. Спирам на бензиностанцията и след това - отново не пали. Пак я бутнахме и пак тръгна. На другия ден сутринта - същия номер, но бях се подготвил да я карам на сервиз. В сервиза ми казват, че е от акумулатора, защото подали ток със зарядното и тръгнала веднага. И вече пали. И верно - карах си я щастлив целия ден с множество спирания и тръгвания. На другата сутрин запали, но малко трудничко. Отидох на работа, но вечерта отново не запали и хайде пак бутане. Отидох в гаранционния сервиз на акумулатора и там мериха и казаха, че акумулатора си е ок, но при включени парно, фарове и пр. алтернаторът не зарежда като хората. Отидох при алтернаторджия, който каза, че алтернаторът е напълно в ред и зарежда както си трябва. Да ида на жичкаджия. Аз междувременно възприех тактиката да откачам акумулатора вечер, когато се прибирам, и сутрин, след като отида на работа. Колата пали като чисто нова. Обаче ако спра и я оставя за около час загасена (независимо дали с вързан или отвързан акумулатор), отново не пали и трябва да се бута. Още не съм ходил на жичкаджия, защото дойдоха празниците.Въобще не разбирам от поправка на коли и като такъв естествено си имам теория, която бих бил благодарен, ако някой би обсъдил. Според мен е възможно проблемът да идва някъде от електрониката, свързана със стартера, която иначе, когато откача акумулатора и престои така 3-4 и повече часа, се рестартира и колата пали. Помислих си за това, защото онази вечер, след като паркирах пред къщи, на изгасена кола забелязах, че отзад не прилепва багажника и лампата му свети. Реших, че тази гад ми яде тока, помислих, че съм ликвидирал проблема, изтръгнах я и не откачих акумулатора. Вече се сещате, че на другата сутрин не запали. Дори пробвах с друг, напълно зареден акумулатор.Цялата ситуация е доста изнервяща; дори вече не знам на какъв точно майстор да я карам. Моля някой с опит да го сподели, а също и евентуално да ме насочите към подходящ сервиз в София.
                    Кара Brava 1.2

                    Коментар


                      #11
                      inegve написа:
                      Реших и аз да използвам тази тема, тъй като не намерих друга, сходна с моя проблем. Предварително се извинявам, ако повтарям, както и, че ще бъде малко дългичко.Значи, една сутрин Бравата не запали. Всички лампи светят ярко, работят чистачки и радио, но стартерът въобще не иска да мръдне. Бутнахме я с едни мили хора десетина метра и запали. Допуснах, че все пак акумулаторът, въпреки че е чисто нов на 3 седмици, може и да е паднал. Както и да е. Спирам на бензиностанцията и след това - отново не пали. Пак я бутнахме и пак тръгна. На другия ден сутринта - същия номер, но бях се подготвил да я карам на сервиз. В сервиза ми казват, че е от акумулатора, защото подали ток със зарядното и тръгнала веднага. И вече пали. И верно - карах си я щастлив целия ден с множество спирания и тръгвания. На другата сутрин запали, но малко трудничко. Отидох на работа, но вечерта отново не запали и хайде пак бутане. Отидох в гаранционния сервиз на акумулатора и там мериха и казаха, че акумулатора си е ок, но при включени парно, фарове и пр. алтернаторът не зарежда като хората. Отидох при алтернаторджия, който каза, че алтернаторът е напълно в ред и зарежда както си трябва. Да ида на жичкаджия. Аз междувременно възприех тактиката да откачам акумулатора вечер, когато се прибирам, и сутрин, след като отида на работа. Колата пали като чисто нова. Обаче ако спра и я оставя за около час загасена (независимо дали с вързан или отвързан акумулатор), отново не пали и трябва да се бута. Още не съм ходил на жичкаджия, защото дойдоха празниците.Въобще не разбирам от поправка на коли и като такъв естествено си имам теория, която бих бил благодарен, ако някой би обсъдил. Според мен е възможно проблемът да идва някъде от електрониката, свързана със стартера, която иначе, когато откача акумулатора и престои така 3-4 и повече часа, се рестартира и колата пали. Помислих си за това, защото онази вечер, след като паркирах пред къщи, на изгасена кола забелязах, че отзад не прилепва багажника и лампата му свети. Реших, че тази гад ми яде тока, помислих, че съм ликвидирал проблема, изтръгнах я и не откачих акумулатора. Вече се сещате, че на другата сутрин не запали. Дори пробвах с друг, напълно зареден акумулатор.Цялата ситуация е доста изнервяща; дори вече не знам на какъв точно майстор да я карам. Моля някой с опит да го сподели, а също и евентуално да ме насочите към подходящ сервиз в София.
                      Иди при Бобо в Орландовци.Мисля,че това е човекът,който ще ти разреши проблема. Сервизът се казва Екстрийм.Ако ти трябват координати пиши.
                      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря, dudulia. Намерих координатите във форума на Алфа. Ще пробвам.
                        Кара Brava 1.2

                        Коментар


                          #13
                          Отлична препоръка! Още веднъж благодаря. Оказа се, че масата на електромотора не прави добър контакт и причинява всичките тези проблеми.
                          Кара Brava 1.2

                          Коментар

                          Working...
                          X