Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт по двигател от Типо 1.8/16в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    По средата. На пластмасовия капак трябва да имаш едни белези. слагаш белега на ремъчната шайба на най-дългия (десен) белег - ГМТ и тогава датчика трябва да е по средата.
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #32
      Утре стискам палци да има "houston we have а ignition"
      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
      '97 Coupe 16VT 262WHP+

      Коментар


        #33
        Joro написа:
        По средата. На пластмасовия капак трябва да имаш едни белези. слагаш белега на ремъчната шайба на най-дългия (десен) белег - ГМТ и тогава датчика трябва да е по средата.
        от там е само ориентировъчно по белега на маховика и корпуса на кутията става доста добре, а перфектният начин е с индикатор през свеща но направен по правилният начин със градусова скала и смятане на геометричната среда, заигравка е де, но пък грешката е градус максимум
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          #34
          Мотора е зацепен както го взех от теб и мисля в това състояние да центрирам датчика в средата на зъба :] колкото и да е зле все ще тръгне а после ще я мисля
          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
          '97 Coupe 16VT 262WHP+

          Коментар


            #35
            жив е той жив е ...
            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
            '97 Coupe 16VT 262WHP+

            Коментар


              #36
              S.W.A.T. написа:
              жив е той жив е ...
              да не даваш много газ Тия лагери дето ти ги дадох искат масло ...W50 като минимум, понеже са рейсингова хлабина Да знаеш като ще даваш газ, за маслото.
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #37
                ще го покарам спокойно надявам се Тая пълна синтетика 5-40 на Castrol, не е ли достатъчно добра да поеме до 5-6 хиляди оборота при ускорение поне първите няколко хиляди преди да са се загубили минералите Утре мисля да я пораздвижа и да видя какво налягане държи загряла
                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                Коментар


                  #38
                  и 5W40 става, стига да е пълна синтетика и да не премине 110-120 градусаТе драгаджиите в Щатско примерно карат пак с тия лагери с рейсингова хлабина основно с масло 0W30, но там няма шанс за един рън да го прегреят над 100 градуса.
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    #39
                    Разработвам я вече
                    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                    '97 Coupe 16VT 262WHP+

                    Коментар


                      #40
                      Да ти дам да смъкнеш и на темпрата двигателя ли ? Че като гледам къв студ е.... Скоро няма да е огрее в тея полеви условия.
                      https://www.cialispascherfr24.com/

                      Коментар


                        #41
                        прилично добре стана, остава да го покарам и да няма течове на масло Под душа се сетих, че не стегнах оста на алтернатора, а се оказа че и кабела не съм стегнал само напъхан на шпилката среднощна емоция зад блока
                        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                        '97 Coupe 16VT 262WHP+

                        Коментар


                          #42
                          Жоро имаш ли свободна събота или неделя да отидем до сервиза да хвърлиш едно око на центровката
                          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                          '97 Coupe 16VT 262WHP+

                          Коментар


                            #43
                            Ако искаш обади ми се утре по някое време, ако съм свободен може да прескочим, стига да не е след 16.00 че тогава със сигурност няма да мога. П.П. Тоя номер със дебелия кабел на алтенатора и аз го бях направил на мареята. От август месец, когато я пуснах в движение преди 1-2 седмици случайни го забелязах че не съм го стегнал, само съм навил гайката на ръка до където мога, защото е от тези с пластмасата против саморазвиване и за това не беше паднала.
                            https://www.cialispascherfr24.com/

                            Коментар


                              #44
                              Малко снимков материал от днешната заигравка. Центровката почти беше докарана. Наложи се съвсем малка корекция от 1-2 мм Уреда за центровка на запалването на двутактов вартбург от време уно свърши идеална работа
                              Прикачени файлове
                              https://www.cialispascherfr24.com/

                              Коментар


                                #45
                                Само тоя шум остава да се избистри от къде идва и ще спя спокойно вече Благодаря за помоща Гърнетата бяха от 2.4ТД нали
                                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                                Коментар

                                Working...
                                X