Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт по двигател от Типо 1.8/16в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ремонт по двигател от Типо 1.8/16в

    Преди около месец както си карах и налягането в маслото е изчезнало по някаква причина и мотора тръгна да задира шийките на основните лагери, вече съм си набавил вал и биелни лагери благодарение на ICI, но от тук насам започва свалянето на мотора и издирването на проблема с загубеното налягане. Така и така ще свалям целия мотор каквито и да е съвети за подобрения по него са ми добре дошли Двигателя вече има порт на главата и сгъстяване, интересува ме каква маслена помпа да търся за да държи на напъна. Мисля да правя и решетка за задържане на маслото около смукателя... Не съм запознат с проблемните черти на този мотор и всякакви съвети за проверка са ми добре дошли
    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
    '97 Coupe 16VT 262WHP+

    #2
    Днес говорих с Радо от Поморие по твоя проблем и той каза че най-вероятно е заседнал клапан на помпата. Любопитно ми е при непревъртяли лагери, но все пак изтропали/задрали, дали трябва да се замерва тунела на блока.
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #3
      Изтропали не знам дали е точната дума за моя проблем, дефакто дори и без мазане докато работеше мотора на място нямаше шумове
      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
      '97 Coupe 16VT 262WHP+

      Коментар


        #4
        Виж както ти казах маслен филтър клапана, после помпата и накрая някоя тапа по маслените магистрали да не е литнала.
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          #5
          Тези дни продължавам с разглобяването и мисля да подготвя една аптека под капака Някой няма ли разни съвети за замервания на железата преди сглобяване
          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
          '97 Coupe 16VT 262WHP+

          Коментар


            #6
            Купих си микрометър 50-75мм Ти главата ще я сваляш ли? Според мен няма смисъл. В ръководството дето ти дадох има допуските на маслената помпа. Замери тях най-вече.
            https://www.cialispascherfr24.com/

            Коментар


              #7
              Главата мисля да не я пипам да не си вкарам някой автогол маслената ако е здала багажа ще търся някоя читава
              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
              '97 Coupe 16VT 262WHP+

              Коментар


                #8
                И ето го новото постижение в света на спорта
                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                Коментар


                  #9
                  Малко ъпдейт, сега имам купе и двигател на части Маслената помпа е от 2.0/16 и защото е от кола с баланс валове има леко несъответствие във външните места за захващане на пластмасата на ангренажа, но се надявам да ми мине номера само с рязането на ръбчетата покриващи ремъка Давайте съвети за помпата и идея как да прочистя цялата магистрала от лайнотиите За сега мисля да надувам като сваля капака на клапаните
                  '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                  '97 Coupe 16VT 262WHP+

                  Коментар


                    #10
                    Защо да продухваш цялата магистрала? Продухай участъка м/у масления филтър и помпата. Ако искаш за твое успокоение направи дисекция внимателно на филтъра да видиш дали е читав. Ако е наред, няма как части от помпата да са тръгнали по магистралите и към главата. Само участъка всмукател-помпа маслем филтър, а това е лесно за продухване.
                    https://www.cialispascherfr24.com/

                    Коментар


                      #11
                      Ами на 1ви основен лагер дето е най близо до помпата имаше доста "говна" от композита на лагера и ми се стори че не само ... Днес установих, че май забравихме средния основен лагер в пасата и сега е на пътешествие до софия :D Трябва да си взема аксиални лагери и гарнитура за капака от към маховика и тези дни да му паля камшика
                      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                      '97 Coupe 16VT 262WHP+

                      Коментар


                        #12
                        Лагера го намерих в кутийката с новите ... днес сложих биелни, основни и аксиални лагери, к. вал, маслена помпа, смених семеринга на капака от към маховика, измих картера... утре имам намерения да го закача на колата и да си работя спокойно по другите задачи Чудя се защо аксиалния лагер от страната на маховика/външния/ беше позамазан в ъгъла... и то за 10тина хиляди км сега сложих нови пак стандартни но... Биелните лагери и к. вал бяха намерени изцяло със съдействието на ICI, за което съм му много благодарен Чудя се какво масло 5-50 да сложа до преди ремонта бях с мобил 1 5-50, чудя се дали да не сложа такова селениа или друга марка Докато бях в банята и си мислех за семерините на помпата и от към маховика се замислих дали не трябваше да им сложа малко грес по ръба П.П. Чудя се само ние ли се занимаваме с такива динозаври, че никой не се включва с идеи
                        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                        '97 Coupe 16VT 262WHP+

                        Коментар


                          #13
                          Май наистина са динозаври. Днес на второ място, където продават втора употреба части в бургас, ми казват на въпроса "имате ли колянов вал за старите мотори 1.9тд типо/темпра/дедра" ---> "ми имах, ама скоро хвърлих цялото долнище на двигателя, защото никой не ги търси вече" . А за силикона по семерингите - няма нужда
                          https://www.cialispascherfr24.com/

                          Коментар


                            #14
                            Чудя се защо аксиалния лагер беше задрал ... Погледнах тези, свалени при ремонта и бяха поизносени, но нямаше следи от задиране
                            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                            '97 Coupe 16VT 262WHP+

                            Коментар


                              #15
                              аксиалният лагер се е позамазал когато мотора е останал без мазане на основните лагери и като си натискал съединителя се е натоварвал аксиалният лагер без масло и се е постопил и той.За маслото, аз джиткам Типото с 5В50 Мобил 1
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар

                              Working...
                              X