Преди около месец както си карах и налягането в маслото е изчезнало по някаква причина и мотора тръгна да задира шийките на основните лагери, вече съм си набавил вал и биелни лагери благодарение на ICI, но от тук насам започва свалянето на мотора и издирването на проблема с загубеното налягане. Така и така ще свалям целия мотор каквито и да е съвети за подобрения по него са ми добре дошли Двигателя вече има порт на главата и сгъстяване, интересува ме каква маслена помпа да търся за да държи на напъна. Мисля да правя и решетка за задържане на маслото около смукателя... Не съм запознат с проблемните черти на този мотор и всякакви съвети за проверка са ми добре дошли
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт по двигател от Типо 1.8/16в
Collapse
X
-
Малко ъпдейт, сега имам купе и двигател на части Маслената помпа е от 2.0/16 и защото е от кола с баланс валове има леко несъответствие във външните места за захващане на пластмасата на ангренажа, но се надявам да ми мине номера само с рязането на ръбчетата покриващи ремъка Давайте съвети за помпата и идея как да прочистя цялата магистрала от лайнотиите За сега мисля да надувам като сваля капака на клапаните'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
Защо да продухваш цялата магистрала? Продухай участъка м/у масления филтър и помпата. Ако искаш за твое успокоение направи дисекция внимателно на филтъра да видиш дали е читав. Ако е наред, няма как части от помпата да са тръгнали по магистралите и към главата. Само участъка всмукател-помпа маслем филтър, а това е лесно за продухване.
Коментар
-
Ами на 1ви основен лагер дето е най близо до помпата имаше доста "говна" от композита на лагера и ми се стори че не само ... Днес установих, че май забравихме средния основен лагер в пасата и сега е на пътешествие до софия :D Трябва да си взема аксиални лагери и гарнитура за капака от към маховика и тези дни да му паля камшика'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
Лагера го намерих в кутийката с новите ... днес сложих биелни, основни и аксиални лагери, к. вал, маслена помпа, смених семеринга на капака от към маховика, измих картера... утре имам намерения да го закача на колата и да си работя спокойно по другите задачи Чудя се защо аксиалния лагер от страната на маховика/външния/ беше позамазан в ъгъла... и то за 10тина хиляди км сега сложих нови пак стандартни но... Биелните лагери и к. вал бяха намерени изцяло със съдействието на ICI, за което съм му много благодарен Чудя се какво масло 5-50 да сложа до преди ремонта бях с мобил 1 5-50, чудя се дали да не сложа такова селениа или друга марка Докато бях в банята и си мислех за семерините на помпата и от към маховика се замислих дали не трябваше да им сложа малко грес по ръба П.П. Чудя се само ние ли се занимаваме с такива динозаври, че никой не се включва с идеи'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
Май наистина са динозаври. Днес на второ място, където продават втора употреба части в бургас, ми казват на въпроса "имате ли колянов вал за старите мотори 1.9тд типо/темпра/дедра" ---> "ми имах, ама скоро хвърлих цялото долнище на двигателя, защото никой не ги търси вече" . А за силикона по семерингите - няма нужда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар