Oбади ми се да ти дам една планка от бошовска електроника, ще ти е по лесно да си направиш нова. Ще имаш поне основата. Желязна е ще може да се заваря на СО.
Да оказа се че не само е изнесен датчика, но и е на абсолютно друго място ще играе силата на винкела, баси филма докато качи масло явно се е отекла и нещеше да качва, че с един шприц през датчика и така Тъкмо си представях как свалям картера, които така старателно залепих Събра всичките 6 литра масло които купих и е под максимума, но малко над средата
Значи след като е и на друго място датчика, ще се окаже че кожуха на помпата ти е като на 1.6 двуваловия мотор. Само че там дебелината на зъбните колела е друга. Имам такава помпа, но заради дебита няма да ти върши работа.
Не си и помислям да махам картера пак Като я накича цялата и ще измайсторим една стойка на стартер вдигна бар и половина по уреда , забелязох че на новия датчик пише 0-8 бара ... не знам дали няма да показва грешно пак защото скалата ми е до 6 ...
Започнаха мъките по дизайна на новата планка за датчик колянов вал. За начало се оказа, че единия болт ще минава на милиметри от ремъка на хидравликата :D затова започнах с пилене основата на помпата с пила и изтъняване на самия материал за планката, както скъсяване на главата на болта вредител ... добре че корпуса на помпата е от алуминий и се потдава сравнително лесно Надявам се утре да снимам вече готовото изделие боядисано и загладено, както и да запаля най накрая спящия звяр от своя зимен сън
определено го имам в на предвид, но се чудя когато съм на белези къде трябва да е датчика в началото на зъба или посредата :Д Все си мисля за посредата и така мисля да пробвам
Коментар