Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се сваля капака на клапаните на 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се сваля капака на клапаните на 1.2 16v

    Как се сваля капака на клапаните на 182.B2 мотор 1.2 16v на БравоОтгоре има 8 шестограна и по средата на капака 3.Кои трябва да отвия? Имам усещането че ако отвия всичките ще падне главата И ако може някой да каже докъде е капака, че като го гледам не виждам къде свършва той и къде почва главата.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    нз на 1.6 е махаш смукателния колектор горния и отдолу са капаците на разпределителните валове

    Коментар


      #3
      nedialk00 написа:
      нз на 1.6 е махаш смукателния колектор горния и отдолу са капаците на разпределителните валове
      На 1.6 знам как е. Питам конкретно за 1.2 !!!Интересуват ме болтовете отгоре на мотора на снимката по долу
      Прикачени файлове
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        Никой ли не знае ?
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5
          к

          колега тази кола няма капак клапани а е с цяла конзола в нея стоят двата вала.конзолата се сваля като се махнат шестограмите от нея под тях има торсове катогиразвиеш конзолата пада.има една пласмаса която покрива едната шестограмна капачка нея трябва дае прережеш зада развиеш тапата.трябва да махнеш канзолата с тампона.зада мяхнеш нея трябва да махнеш ангренажното колелело а то няма шпонка и тагава възниква проблема как ще зацепиш ремъкът.за целта ти трябва специялен инстромент.този двг се зацепва по съвсем различен начин от други двг.пиши какво искаш да направиш дати помогна.сменял съм няколко глави.
          тел.0897943620

          Коментар


            #6
            Омаслява ми се отпред от страната на ангренажа и си мислех че е има гарнитура нещо под капака и исках да я сменя.Отделно има страшно много нагар мотора и затова искам да сваля капака да видя как е положението вътре и да го поизчистя.Доколкото разбирам няма лесен начин и трябва да се откажа. Може ли някоя снимка на отворена глава че нещо от обяснението не схванах тази конзола както я наричаш с все валовете ли излиза?
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              г

              като развиеш торсовете които са под тапите се маха цялата аломиниева част заедно с валовене.както е при 1.6 самоче тук двата вала са един до друг и от заднана страна са зацепени с зъбни колела . главата си остава завита с други болтове.между главата и тази конзола с валовете има гарнитура метална като на 1.6.в момента имам пакъв двг в сервиза му сменям глава но ще мие трудно дасе справя с снимките ако мине някои колега докато го сглобявам щего накарам да направи снимки.още веднъж казвам ще имаш проблем с зацепването.ако решиш даго правиш ще помогна.0888431004
              тел.0897943620

              Коментар

              Working...
              X