Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto Странен пушек.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto Странен пушек.

    Здравейте колеги. Днес тръгнах до едно близко село на около 5 км. от нас. На връщане, усетих някакво тропане... (само като подам гас, на скорост в по ниските обороти) във високите го нямаше. Вдигам капака, и се усеща една грозна миризма... Отзад пиши, като чели я карам на газ. (капака на ангренажния ремък се беше изкубал от ушетата май от температурата и може би от него да тропа нз.)Загасих колата. (едвам загасна) Отворих капачката за антифриза, и силен пушек илизаше от там, като нивото беше намаляло.. незнайно как?!?! (Мисля си, че е прегряла май.) Перката не включи (долния маркуч от раиатора беше даже студен.) Извадих щеката на маслото, и гледам маслото едно такова топло... и мн рядко като чели... да не би от температурата да е станало по рядко, или е духнало гарнитурата и е смесило антифриза и маслото ? Давайте идеи колеги от какво може да е това? Миналата година се получи същата работа само че с доста поразий...
    Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
    Punto. 1.2 16v. 86hp+

    #2
    ако е смесило маслото с антифриза -маслото ще е като боза , и на цвят и на консистенция , само дето не става за пиене казваш че пуши - какво пуши - бяло , синьо , сиво , оранжево ...дай повече признаци имаш ли парно докато колата си работеше ?? и водата вреше ли на работеш мотор докато радиатора е студен примерно щото може да си издухал гарнитурата , ама към водна риза , не към масленна магистрала
    Power Under Pressure

    Коментар


      #3
      WhitePower написа:
      ако е смесило маслото с антифриза -маслото ще е като боза , и на цвят и на консистенция , само дето не става за пиене казваш че пуши - какво пуши - бяло , синьо , сиво , оранжево ...дай повече признаци имаш ли парно докато колата си работеше ?? и водата вреше ли на работеш мотор докато радиатора е студен примерно щото може да си издухал гарнитурата , ама към водна риза , не към масленна магистрала
      Ами колега, пишеше бяло, сиво такова, не мога да го определя точно.Ами маслото ми се виждаше номално... само че беше малко по течно като чели. Парно нямах, това ми направи впечатление, а преди 2 седмици го обезвъздуших и си беше пушкаНе знам дали е вряла на работещ мотор колега, защото я изгасих веднага да не я прецакам още повече. Знам само че като го загасих колата и като отворих капака на антифриза и излизаше яко пушек...
      Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
      Punto. 1.2 16v. 86hp+

      Коментар


        #4
        Според мен имаш някое съединение или мъркуч спукан и ти е хвърлила антифриза,попаднал е на гореща част,я двигател я колектори и за това пуши и смърди и люти даже.Щом си загубил парно начи си загубилантифриза,аз имах един такъв проблем преди време със спукан мъркуч.Ако си я загасил на време не вярвамда има проблем за мотора,а те между другото са доста издържливи.
        Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

        Коментар


          #5
          аз имах подобен проблем .. както си карам , вкарвам на скорост и изведнъж едно тракане ама жестоко, все едно биеш с нещо метално по двигателя .. веднага я изгасих.. Викам обае каквото е станало станало , да взема да я запаля и да видя от къде се чува шума.. Палнах я и ми направи впечатление че не запали лесно .. завъртях секунда и половина докато запали, а иначе е ’чатмак’ .Отзаде определено пушака си беше повечко от нормалното за студеното време, но беше тъмно и неможах да му определя цвета.. Шума определено беше някъде из двигателя Работеше на 3 цилиндъра и всико сочеше, че съм упардял клапаните поне на единия цилиндър .. както и да е прибрах се полека лека . На другия ден отворихме пред нас мотора и новините бяха добри.. гарнитурата м/у 1ви и 2ри цилиндър се беше издънила .. ама яко издънена- 5, 6мм процеп
          Пунтак 1.1 с лека измама под капака

          Коментар


            #6
            Открих проблема колеги. Явно съм имал въздушна възглавница... и за малко да прегрея автомобила... за щастие на време съм го загасил... тропането беше от капака на агренажния ремък. Сега всичко е пушка...
            Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
            Punto. 1.2 16v. 86hp+

            Коментар


              #7
              а пушека от ауспуха какво общо има с това което си напраил
              Power Under Pressure

              Коментар


                #8
                WhitePower написа:
                а пушека от ауспуха какво общо има с това което си напраил
                Явно толкова и разбирам колега... Баща ми го погледна и ми вика... "и ти на това викаш сиво-бял пушек..." Значи пушека изчезна до известна степен след, като колата загря...
                Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
                Punto. 1.2 16v. 86hp+

                Коментар

                Working...
                X