Здравейте колеги.Имам Фиат Типо 1.4 моно инжекция.Когато е студен двигателя прекъсва и зацапва свещите на 2 и 3 цилиндър ,а когато загрее работи много добре.Това го прави само на бензин.На газ всичко е нормално.Кабелите за свещите са нови .Също така и нови свещи.Сменил съм горивен и въздушен филтър.От какво може да е този проблем ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Типо 1.4 проблем на бензин-прекъсва студен ,на газ е ок
Collapse
X
-
Re: Фиат Типо 1.4 проблем на бензин-прекъсва студен ,на газ
След много експерименти със смяна на датчици и ламбда сонда ето как си реших проблема.Установих ,че синия температурен датчик командва стъпковото моторче и също така продават много ментета.След три смени на синия датчик ,оборотите заспаха.Ламбда сондата има роля като загрее колата.Направих си един експеримент с потенциометър ,който го свързах вместо датчика за входящия въздух.Сега вместо този датчик има съпротивление 440 ома и колата на бензин студена,направо е кукличка.Датчика при мен си работеше,обаче тези които са слагали уредбата са правили някакви манипулации с филтърната кутия и са ми запушили отвора за топъл въздух и колата е дърпала само студен.Ако някой има подобни симптоми на колата може да пробва.
Коментар
-
Колега, ако визираш температурния датчик, който се намира на капачката на дюзата, то той пряко влияе на работата на колата! Замяната му с обикновен резистор едва ли е най-добрия вариант. Все пак това е термо резистор и компютъра го ползва при смесообразуването. Говоря за работа на бензин. Този термо резистор най-често се "разваля", като се прекъсва връзката с кабелчетата предимно на входа на пластмасовата капачка на дюзата.Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
-
Forsaken написа:Колега, ако визираш температурния датчик, който се намира на капачката на дюзата, то той пряко влияе на работата на колата! Замяната му с обикновен резистор едва ли е най-добрия вариант. Все пак това е термо резистор и компютъра го ползва при смесообразуването. Говоря за работа на бензин. Този термо резистор най-често се "разваля", като се прекъсва връзката с кабелчетата предимно на входа на пластмасовата капачка на дюзата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар