Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Типо 1.4 проблем на бензин-прекъсва студен ,на газ е ок

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Типо 1.4 проблем на бензин-прекъсва студен ,на газ е ок

    Здравейте колеги.Имам Фиат Типо 1.4 моно инжекция.Когато е студен двигателя прекъсва и зацапва свещите на 2 и 3 цилиндър ,а когато загрее работи много добре.Това го прави само на бензин.На газ всичко е нормално.Кабелите за свещите са нови .Също така и нови свещи.Сменил съм горивен и въздушен филтър.От какво може да е този проблем ?

    #2
    Re: Фиат Типо 1.4 проблем на бензин-прекъсва студен ,на газ

    Никой ли не може да помогне.Помагайте хора !

    Коментар


      #3
      Re: Фиат Типо 1.4 проблем на бензин-прекъсва студен ,на газ

      След много експерименти със смяна на датчици и ламбда сонда ето как си реших проблема.Установих ,че синия температурен датчик командва стъпковото моторче и също така продават много ментета.След три смени на синия датчик ,оборотите заспаха.Ламбда сондата има роля като загрее колата.Направих си един експеримент с потенциометър ,който го свързах вместо датчика за входящия въздух.Сега вместо този датчик има съпротивление 440 ома и колата на бензин студена,направо е кукличка.Датчика при мен си работеше,обаче тези които са слагали уредбата са правили някакви манипулации с филтърната кутия и са ми запушили отвора за топъл въздух и колата е дърпала само студен.Ако някой има подобни симптоми на колата може да пробва.

      Коментар


        #4
        Колега, ако визираш температурния датчик, който се намира на капачката на дюзата, то той пряко влияе на работата на колата! Замяната му с обикновен резистор едва ли е най-добрия вариант. Все пак това е термо резистор и компютъра го ползва при смесообразуването. Говоря за работа на бензин. Този термо резистор най-често се "разваля", като се прекъсва връзката с кабелчетата предимно на входа на пластмасовата капачка на дюзата.
        Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

        Коментар


          #5
          Forsaken написа:
          Колега, ако визираш температурния датчик, който се намира на капачката на дюзата, то той пряко влияе на работата на колата! Замяната му с обикновен резистор едва ли е най-добрия вариант. Все пак това е термо резистор и компютъра го ползва при смесообразуването. Говоря за работа на бензин. Този термо резистор най-често се "разваля", като се прекъсва връзката с кабелчетата предимно на входа на пластмасовата капачка на дюзата.
          Точно за този датчик говоря.Не казвам ,че е най-добрия вариант ,но при мен се реши проблема със придърпването на студен двигател.Газаджията ,който е слагал газовата уредба (така си купих колата) явно е махнал клапата на филтърната кутия за топъл въздух и е затапил входа на топлия въздух.Вчера пътувах на дълъг път (на бензин) и установих ,че харчи по малко ,обаче е леко спъната.Лично мен ме устройва,понеже карам 99 процента на газ.На бензин карам единствено,като ми свърши газта и зимата като падне много температурата само припалвам за малко.Не ми се дават пари за нова филтърна кутия,понеже не съм сигурен дали ще се оправи ,а съм решил да си взема една мареа дизел.Това го споделих ,понеже доста колеги се оплакват ,а и експеримента е доста евтин и ако не се получи при тях ,най-много да олекнат с 20-30 ст. за резистор.

          Коментар

          Working...
          X