Здравейте тук ми е единствения шанс видя моето Марийче(Мареа 2.0/155/20) отново да работи.Преди щест месеца и направих основен ремонт на двигателя-имаше проблем с маслото-нямах време да я пробвам да запали тъй-като заминах за чужбина.Сега се върнах и исках да я поязда но уви -неиска да запали-НЯМА ТОК НА БОБИНИТЕ И ДЮЗИТЕ. Викнах наи-добрите маистори на място -направиха ми диагностика -ФАЗОВ ДАТЧИК ,измерихме и този на коляновия вал който показа 870 ома-което трябвало да означава че тои е ОК,веднага купих фазов датчик-казаха ми че става и от VW(щом е BOSH един и същ е) но е по-евтин. Сменихме го но пак несика да запали-при диагностиката ми казаха че причината може и да е кабел към датчика и затова започнахме да мерим-от него излизат 3 пина -зелен-5 волта;бял-5-волта; и сив-0;-когато датчика попадне в прореза на щаибата на вала зелен 0-волта;бял-5; сив-0-но ако въртя на стартер стоиността(сив) му се покачва над 5. Възможно ли е ЕКУ да неуспява да разпознае датчика или по-лошо да има проблем в него(ЕКУ)? Може ли някой да ми посочи стоиности на който трябва да отговаря този датчик ?Някъкви идеи защо няма ток към дюзи и бобини? Ако е все пак от значение моторът ми е с пластмасови колектори еку с две букси върху него.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фазов датчик,датчик на колянов вал,компютър-ПОМОЩ!!!!
Collapse
X
-
Не вярвам фазовия датчик да е проблема. По скоро този на коляновия вал. За да не даваш пари на вятъра, потърси някой със същия модел, с който да ги размените за проба. След като колата е след ремонт и НЕ е пробвана да запали веднага (след ремонта) огледай абсолютно всички букси по и около двигателя, релетата, големите предпазители и пр.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар