Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фазов датчик,датчик на колянов вал,компютър-ПОМОЩ!!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фазов датчик,датчик на колянов вал,компютър-ПОМОЩ!!!!

    Здравейте тук ми е единствения шанс видя моето Марийче(Мареа 2.0/155/20) отново да работи.Преди щест месеца и направих основен ремонт на двигателя-имаше проблем с маслото-нямах време да я пробвам да запали тъй-като заминах за чужбина.Сега се върнах и исках да я поязда но уви -неиска да запали-НЯМА ТОК НА БОБИНИТЕ И ДЮЗИТЕ. Викнах наи-добрите маистори на място -направиха ми диагностика -ФАЗОВ ДАТЧИК ,измерихме и този на коляновия вал който показа 870 ома-което трябвало да означава че тои е ОК,веднага купих фазов датчик-казаха ми че става и от VW(щом е BOSH един и същ е) но е по-евтин. Сменихме го но пак несика да запали-при диагностиката ми казаха че причината може и да е кабел към датчика и затова започнахме да мерим-от него излизат 3 пина -зелен-5 волта;бял-5-волта; и сив-0;-когато датчика попадне в прореза на щаибата на вала зелен 0-волта;бял-5; сив-0-но ако въртя на стартер стоиността(сив) му се покачва над 5. Възможно ли е ЕКУ да неуспява да разпознае датчика или по-лошо да има проблем в него(ЕКУ)? Може ли някой да ми посочи стоиности на който трябва да отговаря този датчик ?Някъкви идеи защо няма ток към дюзи и бобини? Ако е все пак от значение моторът ми е с пластмасови колектори еку с две букси върху него.

    #2
    кола

    провери дали са наред бушоните също и буксите на датчиците като начало
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Значи, бобината трябва да има едни постоянни 12V, на някой от пиновете. Виж дали ги има. Ако ги има, е редно да се сложи един осцилоскоп и да се видят идват ли управляващи импулси. Те са на друг пин.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #4
        Колега 90 % съм сигорен че е този датчик които е на зъбното колело
        Fiat Brava 1.8 ELX 113 HP
        BMW E46 2.0i 150 HP

        Коментар


          #5
          Не вярвам фазовия датчик да е проблема. По скоро този на коляновия вал. За да не даваш пари на вятъра, потърси някой със същия модел, с който да ги размените за проба. След като колата е след ремонт и НЕ е пробвана да запали веднага (след ремонта) огледай абсолютно всички букси по и около двигателя, релетата, големите предпазители и пр.
          Fiat Marea 1.8i 16V
          Fiat Tipo 1.4i 8V
          Fiat Punto 1.6i 8V
          www.italauto-bg.net/forum/

          Коментар


            #6
            Щом е седяла 6 месеца без да се помръдне нищо чудно да са я нападнали мишки и плъхове. Поогледай се за следи от гризачи не е невъзможно те да са причина за проблемът.
            Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

            Коментар


              #7
              Благодаря Ви

              Оказа се ,фазов датчик и едно ново зацепване на двигателя [/u]

              Коментар

              Working...
              X