Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при загрял мотор на Фиат Брава 1.4 12v.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем при загрял мотор на Фиат Брава 1.4 12v.

    Здравейте Колата е Фиат Брава и я карам на бензин.До 60 градуса пали и върви без ядове сле това обаче започва едно предърпване и като е в движение се налага да припомпвам педала на газта за да потдържам обороти .Задържа ли педала на примерно 3000 об. сама започва да сваля оборотите и стига почти до гаснене .Смених бензиновата помпа с нова Филтъра също е нов Закачихме я на компютърна диагностика и там не отчита абсолютно никаква грешка .Ако някой се е сблъскал с такъв проблем да пише какво е решението му .БЛАГОДАРЯ Предварително.
    Италианките-най доброто м/у цена-качество

    #2
    Пробвай да откачиш клемите да се занули компа и после покарай и кажи как е
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    Коментар


      #3
      Това с откачането на клемите го пробвам почти всяка вечер но ефекта е нулев в. Вдигне ли си градусите и започва същите номера.
      Италианките-най доброто м/у цена-качество

      Коментар


        #4
        Може би синия температурен датчик? Щом до 60 градуса няма проблеми.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          spark написа:
          Може би синия температурен датчик? Щом до 60 градуса няма проблеми.
          Човека каза, че е минал диагностика. Ако имаше проблем с температурния датчик, щеше да го хване.

          Коментар


            #6
            И какво ще хване диагностиката? Диагностичния уред да не би да мери температурата на антифриза и да проверява дали датчика подава съответното съпротивление?
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              Съмненията на майсторите са за някой кабел на датчика за температурата щото при студено и загрято състояние дава близки до които трябва да бъдат стойности и може би затова диагностиката не вади никаква грешка.
              Италианките-най доброто м/у цена-качество

              Коментар


                #8
                обикновено кабелите преди свещите се проверяват до сега на предишната ми кола съм брал ядове със кабелипаля и като поработи и позагрее кабела почва да прави мизерии и става лошо.А също си прегледай свещите как са че аз полудях цяла седмица бравото ми правеше мизерии като позагрее почва на 3 цилиндъра и направо откачих цяла седмица а то се оказа че има вода при едната свещ и то доста ((вероятно не бях затегнал капачката на казанчето)) и като поработи малко 2 км примерно и водата при свеща завира и прекъсва тока на свещта.Първо си провери кабелите свещите и тогава сменяи други работи
                КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

                Коментар


                  #9
                  Благодарско stefaka222 за мнението верно че кабелите и свещите не сме ги пипали .Утре ще ги разбутам и ще видя ще има ли ефект.
                  Италианките-най доброто м/у цена-качество

                  Коментар


                    #10
                    Днес смених кабелите на свещите с нови EYQUEM казаха чеса добри изчистих свещите CHAMPION на около 15 х. километра инаправих пробен обход отначало си вървеше без грижи но като загря пак същата история така че пак приемам съвети къде да търся повредата.
                    Италианките-най доброто м/у цена-качество

                    Коментар


                      #11
                      Пробвай като загрее и откаже да се движи да откачиш буксата на ламда сондата, понеже ако е забила в бедна смес няма да върви.
                      Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
                      Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

                      Коментар

                      Working...
                      X