Здравейте отново...Вчера смених датчика който включва вентилатора,покарах малко,спирах на място докато се включи вентилатора,карах , спирах и установих ,че всичко е по старому-пак изхвърля антифриз от капачката на разширителния съд.Днес на обяд нивото на антифриза беше на минимума,но този път не долях а запалих мотора и зачаках да видя дали ще изхвърли пак от антифриза.Нивото на антифриза сравнително бързо започна да се покачва,като преди да се включи вентилатора беше на максимума,проверих водните съединения да не би да са станали много твърди,но си бяха наред.През това време нивото на антифриза подминаваше максимума със около сантиметър,незнаейки какво да правя изфорсирах мотора и тогава нивото на антифриза слезе под максимума ,но след като пуснах газта се покачи отново,но не чак до където беше преди да изфорсирам,и така подадох газ няколко пъти за по около 15 -20 секунди и поддържайки високи обороти нивото слизаше до минимума,но след като заработи на празен ход се покачваше до средата между мин.и мах.При повишаването на оборотите се виждаше ,че антифриза циркулира доста бързо във разширителното казанче,а при работа на празен ход антифриза беше спокоен.Ами сега...Да сменям ли помпата?Оказа се ,че не изхвърля антифриза когато работи на място,и тмпературата му се повиши прекалено поради неправилно работещ датчик,а когато мотора работи на ниски обороти.Забелязах,че когато е студен мотора в долният ляв ъгъл на радиатора се отцежда капка от антифриз,но трябва доста да се поизчака преди да капне.При загрял мотор,радиатора е сух.Помагайте колеги...Поздрави...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT500.1.1.1997-проблем с охладителната система.
Collapse
X
-
Аз пък досега не съм виждал перки от друго, освен от стомана. Виждал съм от неръждаема стомана. Но от алуминий например не съм. Дори дурала не става за там - ще се пръсне в един момент.Колега, ако си сигурен че двигателя не надува през главата, няма какво друго да е. Но провери и за запушване. Разкачи колкото се може повече маркучи и ако имаш условия промивай.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
kare200 написа:valentino321 написа:А ти да си виждал перки,останали наполовинаFIAT500.1.1.1997
Коментар
-
Старата помпа не превърта,но със новата чакам повече до включване на вентилатора,след спирането на вентилатора нивото на антифриза слиза малко под средата между мин.и мах...Преди да се включи вентилатора нивото е над мах...-форсирам мотора за да не стигне до капачката.При студен мотор нивото е на мин.Със сигурност няма да е лошо едно прочистване на охл.система но с какво и как...?FIAT500.1.1.1997
Коментар
-
Някой знае ли защо се изтъркват перките на водните помпи?!Дали не е от водата Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 то отдавна се знае-желязото много се изхабява при триене с вода Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар