Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 1.8GT не върви при натиснат докрай педал на газта

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bravo 1.8GT не върви при натиснат докрай педал на газта

    Колеги, понеже не открих такава тема реших да пусна аз.Та проблема е следния. Колата е Bravo 1.8GT само бензин, върви си прилично, няма завишаване на разхода на бензин сменени са филтрите свещите бензина е 100октана, когато я натисна газта почти докрай има едно замисляне и се спъва осезаемо , ако отпусна малко газта отново си набира бързо, натискам пак докрай и отново се спъва. На каквито и обороти да я карам натисна ли газта си реагира веднага, но натисна ли повече от половината педала- се спъва, пускам малко и пак си набира. И другото интересно е че като я понастъпя докрай малко ми се качва нивото на бензина, като след малко се нормализира, което ме навежда на мисълта че при натискане докрай, бензина е повече от нужното и се връща обратно през реиката в резервоара а не отива в дюзите както би трябвало да е.Идеи?
    КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

    #2
    ТПС -предположение!
    Fiat Brava 1.2,16в

    Коментар


      #3
      не мисля , той май е за оборотите на празен ход когато не се подава газ от педала.
      КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

      Коментар


        #4
        stefaka222 написа:
        Колеги, понеже не открих такава тема реших да пусна аз.Та проблема е следния. Колата е Bravo 1.8GT само бензин, върви си прилично, няма завишаване на разхода на бензин сменени са филтрите свещите бензина е 100октана, когато я натисна газта почти докрай има едно замисляне и се спъва осезаемо , ако отпусна малко газта отново си набира бързо, натискам пак докрай и отново се спъва. На каквито и обороти да я карам натисна ли газта си реагира веднага, но натисна ли повече от половината педала- се спъва, пускам малко и пак си набира. И другото интересно е че като я понастъпя докрай малко ми се качва нивото на бензина, като след малко се нормализира, което ме навежда на мисълта че при натискане докрай, бензина е повече от нужното и се връща обратно през реиката в резервоара а не отива в дюзите както би трябвало да е.Идеи?
        stefaka222 написа:
        не мисля , той май е за оборотите на празен ход когато не се подава газ от педала.
        горе долу да ти кажа - нищо не разбираш / не че искам да те обидя, просто констатирам/ а ако някой ти ги е дал тези акъли, кое за какво е - той не само че не разбира , ами и дава акъл ?!?!?!вместо да гадаеш и да човъркаш и разваляш работещи чаркове - закачи колата на ВИЗА / закача се и с 1 СОМ порт/за нула време ще се види дали е тпсмафламбдаа може и да е нещо съвсем различно,не си писал- година на колата- изпушва ли като забие- има ли сажди в аспухаима много колеги с ВИЗА , които да ти закачат колата, включително и аз.най-добре иди на някоя форумска среща и помоли да я закачат.

        Коментар


          #5
          Не се обиждам просто прочетох едно текстче и от там разбрах за какво е тпс а дали е 100% вярно нямам идея.За диагностика нямам време на работа съм, а преди 2 месеца няколко пъти си я закачах с кабелите и ми даваше богата смесиначе за дебитомера направих проба откачих го и карах без него и имаше отрицателен ефект тоест без него е мноого зле да се кара значи би трябвало да работи коректно.Но идеята ми е за да не се лутам по сервизи защото нашите ’’майстори’’ са малко кофти и ако има някой който е имал такъв проблем да сподели.Колата е 96 годинаНе забива съвсем а по скоро когато настъпвам газта и си ускорява и настъпя още вместо да засили мощноста има ефект все едно отнемам от газта и когато пусна малко педала се връща мощността и не пуши грам дажеСажди има но като си потъркам ръцете се изтриват, лесно сухи сажди са
          КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

          Коментар


            #6
            възможно ли е агренажа да е прехвърлил някои зъб?
            КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

            Коментар


              #7
              stefaka222 написа:
              възможно ли е агренажа да е прехвърлил някои зъб?
              може, но не мисля.пробвай следното:- остави я през нощта с откачена клема на акумулатора- сутринта я запали и остави да работи на място 10 минути БЕЗ ДА ФОРСИРАШ- гасиш-пишеш тук какъв е бил ефекта.

              Коментар


                #8
                Всъщност колата се оправи от самосебеси, сутринта я запалих, всичко точно и после я понастъпвах и се оказа че го няма проблема.Дано да не се появява отново.Мисля си че се е запушила някоя дюза или нещо друго понеже преди 3 дни сменях бенз.филтър и заради скапаните продавачи се наложи да сложа отново старият филтър и да карам с него та явно са влезнали боклуци в рейката.Все пак благодаря на всеки който взе отношение към проблема ми
                КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

                Коментар

                Working...
                X