Здравейте момчета, искам да попитам нещо - днес гледах един Fiat Tipo 1.4i, запалихме колата поработи малко, тя беше и карана, беше топла, след известно време след като работеше извадих щеката на маслото за да видя дали духа - еми пръскаше масло, казах му да даде на момчето малко газ - стана като гейзер, чак по главата ми хвърли и доста масло течеше от там. Въпросът ми е нормално ли е това? Аз доколкото съм запознат от щеката на маслото масло не трябва да тече, а най-много някакви пари да излизат, но чак да тече... Ако може да ми отговорите, ще съм много благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за двигател на Fiat Tipo 1.4i
Collapse
X
-
По принцип тея мотори са доста корави и даже и да духа яко не означава че ще кихне след 3-4 хиляди км!Вързана ли е картерната вентилация ? Виж как пали на студен двигател.. ако можеш го накарай да се срещнете сутринта!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
-
Това изобщо не е показател, че мотора е заминал Старото ми типо беше 1.4 и хвърляше масло като ненормално ама варвеше на оса, не гореше от смяна до смяна повече от 1 литър и отзад не пушеше Хвърлянето най-вероятно е от някоя биела (закача маслото и хвърля нагоре) ... И мойто беше така, даже и от капачката на маслото хвърляше стабилно Смятай колега палил съм го на на най-големия студ на -30 градуса и колата работеше страхотно без да прекъсва и без да пуши Моя съвет е да му замерите компресия и ако всичко е както трябва не се шашкай ... Отвори казанчето за антифриза и подай газ да видиш дали излизат балончета (да не е духнала гарнитура на главата) и легни отдоло или я закарай на канал да не е изгнила отдолу, защото повечето типота са изгнили УспехТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Колега,имах две типа 1,4 и 1,6-идентични двигатели,но с различна кубатура-и при двете беше така,защото точно под отвора за пръчката се върти и плеска в картерното масло извивката на коляновия вал и биелата на 2-ри цилиндър,т.е. това е механично разлискване на масло,а не духане от неплътни сегменти или свършила гарнитура.Даже ако се опиташ да вкараш пръчката за маслото докато работи двигателя малко на криво ще усетиш как опира и почуква по коляновия вал.Освен това съм гледал още 3-4 такива двигатели-при всичките беше така.Така ,че споко това не е проблемFiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
tipo33 написа:Колега,имах две типа 1,4 и 1,6-идентични двигатели,но с различна кубатура-и при двете беше така,защото точно под отвора за пръчката се върти и плеска в картерното масло извивката на коляновия вал и биелата на 2-ри цилиндър,т.е. това е механично разлискване на масло,а не духане от неплътни сегменти или свършила гарнитура.Даже ако се опиташ да вкараш пръчката за маслото докато работи двигателя малко на криво ще усетиш как опира и почуква по коляновия вал.Освен това съм гледал още 3-4 такива двигатели-при всичките беше така.Така ,че споко това не е проблемТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Tipo 1.4
Мерси много момчета за отговорите. Явно това при Типо е нормално, човека иначе каза че масло само сменял, не доливал, не пушеше, а за лягането отдолу залегнах аз юнашката и колата беше правена - по пода 3, 4 кръпки и праговете сменени, но добре беше направено, обаче имаше пък гнило отзад в багажника и там бяха пропуснали да го направят беше се скъсало 20 см ламарината м/у бомбето и ламарината на пода на багажника от лявата страна. То това се прави де, ама аз за мотора повече ми беше интересно що така мята масло като тийнейджър нагоре Благодаря отново
Коментар
-
pimix написа:Ами значи човека иска 700 лева, има газ с документи и 2 чифта гуми. Тя колата е за един приятел, ама той ме беше взел с него да я гледаме, та от там съм запознат, иначе аз карам друга марка кола. Според мен, аз му казах да гледаме за по-запазен екземпляр.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар