Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

мареа 2.0 не пали на загрят двг

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    tedynaidenov написа:
    Jeliazko написа:
    Склонен съм да се съглася, но по-горе чета, че ако проблема идва от датчика, стартера ще си върти яко, просто ще е напразно. При мен едва върти. Ако е студена си върти и си пали без проблем...
    Опита ли да запалиш с ток(т.е. с помощта на кабели) от друг автомобил?
    Да, първият път като закъсах се обадих на приятел да дойде да ми даде ток. Така и запалих. Мисля си обаче, че докато той дойде, мина известно време и колата беше поизстинала. Освен това като вързахме кабелите и като врътнах, колата ми запали от ряз, без въобще да се замисля. Ако ми беше заминал акумукатора, щеше да се помъчи малко, докато вдигне достатъчно напрежение, за да завърти, както си трябва...
    FIAT Brava SX 97' 1.4 12V

    Коментар


      #17
      Jeliazko написа:
      tedynaidenov написа:
      Jeliazko написа:
      Склонен съм да се съглася, но по-горе чета, че ако проблема идва от датчика, стартера ще си върти яко, просто ще е напразно. При мен едва върти. Ако е студена си върти и си пали без проблем...
      Опита ли да запалиш с ток(т.е. с помощта на кабели) от друг автомобил?
      Да, първият път като закъсах се обадих на приятел да дойде да ми даде ток. Така и запалих. Мисля си обаче, че докато той дойде, мина известно време и колата беше поизстинала. Освен това като вързахме кабелите и като врътнах, колата ми запали от ряз, без въобще да се замисля. Ако ми беше заминал акумукатора, щеше да се помъчи малко, докато вдигне достатъчно напрежение, за да завърти, както си трябва...
      Това последното не го разбрах Както и да е - моя съвет е да намериш начин 100% да си сигурен, че не ти прави беля акумулатора. Ако можеш намери друг за проба или пак с кабели, но преди да изстине мотора.След това се насочваш към стартер, най-вероятно втулки.
      Fiat Marea 1.8 16V ELX

      Коментар


        #18
        tedynaidenov написа:
        Jeliazko написа:
        tedynaidenov написа:
        Jeliazko написа:
        Склонен съм да се съглася, но по-горе чета, че ако проблема идва от датчика, стартера ще си върти яко, просто ще е напразно. При мен едва върти. Ако е студена си върти и си пали без проблем...
        Опита ли да запалиш с ток(т.е. с помощта на кабели) от друг автомобил?
        Да, първият път като закъсах се обадих на приятел да дойде да ми даде ток. Така и запалих. Мисля си обаче, че докато той дойде, мина известно време и колата беше поизстинала. Освен това като вързахме кабелите и като врътнах, колата ми запали от ряз, без въобще да се замисля. Ако ми беше заминал акумукатора, щеше да се помъчи малко, докато вдигне достатъчно напрежение, за да завърти, както си трябва...
        Това последното не го разбрах Както и да е - моя съвет е да намериш начин 100% да си сигурен, че не ти прави беля акумулатора. Ако можеш намери друг за проба или пак с кабели, но преди да изстине мотора.След това се насочваш към стартер, най-вероятно втулки.
        Ок мерси, ще пробвам.А за това последното, имам в предвид, че когато ти падне акумулатора и някой ти дава ток с кабели, обикновенно малко трудно пали тъй като първоначално "празния" акумулатор отнема от напрежението, което се дава от другата кола... но това са лични наблюдения, които вероятно не дават обективна представа за нещата Поздрави,
        FIAT Brava SX 97' 1.4 12V

        Коментар


          #19
          малко развитие по проблема . смених датчика и цял ден палеше без проблем,след това жена ми взе колата отиде в мола с лапето и познаите каде ще нощува днес мариика щото прави номерца ??? да си седи в подземието напрао ми иде да фана 4ука и да я натроша като почне с тоя номер хаиде колеги почваме от начало - пали когато си иска що е то ???
          weekend hlx 2.0 20v

          Коментар


            #20
            съжалявам за горното крайно изказване и за правописа но ме хвана нервата , но в общи линии се очертава следната гатанка - не ще да пали, на диагностика не го лови ,нови части не помагат , молитвите и боят по таблото също що е то ?? явно пак ще отида някаде на диагностика и ще трябва наново всичко да проверя . единствено ме е яд че до тук набих 60 лв за диагностика а това което получих е само вдиганена рамене и уверения че всичко е наред а то очевадно не е.
            weekend hlx 2.0 20v

            Коментар


              #21
              killah_baby написа:
              съжалявам за горното крайно изказване и за правописа но ме хвана нервата , но в общи линии се очертава следната гатанка - не ще да пали, на диагностика не го лови ,нови части не помагат , молитвите и боят по таблото също що е то ?? явно пак ще отида някаде на диагностика и ще трябва наново всичко да проверя . единствено ме е яд че до тук набих 60 лв за диагностика а това което получих е само вдиганена рамене и уверения че всичко е наред а то очевадно не е.
              Колега, стига си пръскал пари за диагностика. Вземи направи сам проста диагностика:1. Нека колата направи беля2. Вадиш свещ и гледаш дали има искра.3. Ако няма искра и свеща е мокра от бензин - имаш проблем със запалителната уредба. Много вероятен виновник е датчик колянов вал.4. Ако има искра - имаш проблем с горивната уредба. Мериш налягане на безнина и дюзи.Щом стартера върти както трябва, значи нямаш проблем с акумулатора.
              Fiat Marea 1.8 16V ELX

              Коментар


                #22
                killah_baby написа:
                съжалявам за горното крайно изказване и за правописа но ме хвана нервата , но в общи линии се очертава следната гатанка - не ще да пали, на диагностика не го лови ,нови части не помагат , молитвите и боят по таблото също що е то ?? явно пак ще отида някаде на диагностика и ще трябва наново всичко да проверя . единствено ме е яд че до тук набих 60 лв за диагностика а това което получих е само вдиганена рамене и уверения че всичко е наред а то очевадно не е.
                Провери си алармата (предполагам че има такава). На мен така мобилайзера ми правеше проблеми - палеше когато си иска. Чуваш ли помпата да върти когато не иска да пали?И още нещо, във връзка с проверката на свещите. Когато колата не пали е нормално свещите да са мокри. Ако не са, значи не влиза гориво. Остава въпроса дали дават искра.Успех!

                Коментар


                  #23
                  и аз си помислих за алармата но не я ползвам от повече от година (мързи меда си купя батерии) . имам някакво ключе за алармата ако не се лъжа е за ръчно изключване или нещо като ресет , ако разбера къде е може да опитам да я изключа, а относно теста с сващите ще го пробвам в петък след работа ако пожелае да не пали де. след това ще ви кажа какво е станало. мерси на всички за мненията
                  weekend hlx 2.0 20v

                  Коментар


                    #24
                    такааа ощв развитие по темата. днес си взех колата и си подготвих ключ за свещи и зачаках след като подобаващо загрях колата я изгасих и както се очакваше не пожела да запали . веднага извадих свещ и пробвах да запаля но очевадно нямаше ток, пробвах и друга свещ за да елиминирам възможноста за бобина и там нямаше ток. само да припомня че датчика на коляновият вал го смених миналата седмица , взех го от ахм някакъв испански беше не помня марката . ами сега на каде ??? според мен има шанс макари и малък датчика да е дефектен или просто проблема е другаде хаиде хора даваите да мислим че идват празници патувания и неискам да посрещам дядо коледа заседнал на път.
                    weekend hlx 2.0 20v

                    Коментар


                      #25
                      Датчика за положението на коляновия вал е индуктивен (намотка върху магнит), и много лесно може да се провери дали работи или не. Най-често прекъсва намотката и при мерене с мултицет показва безкрайност. Ако съпротивлението е в нормална (зависи от марка - няколкостотин ома ), както завъртиш стартера, стойността трябва да започне да "играе" при изправен сензор. Освен това, ако превключиш мултицета на напрежение, при въртене на стартера, датчика трябва да генерира напрежение от подаръка на няколко миливолта.А провери ли си бобината ? Виж какви са съпротивленията на високата и ниската страна. Може да се опиташ да премериш дали идват импулси към нея, НО ВНИМАВАЙ ДА НЕ УКАСИШ ИЗВОДИТЕ и да изгориш някой краен транзистор... то и тях може да ги провериш мерейки там, но чак толкова...Всичко това когато проблема го има, на загрял двигател. Успех.
                      Fiat Brava 1,2 16V SX и колело

                      Коментар


                        #26
                        колега аз с ток си нямам работа като малък си патих и сега не барам освен ако не е батерия от 1.5в . базикам се .за датчика ми стана ясно но това за бобината не ( в смисал аз не съм ли с 5 ?? на всеки цилиндър или нещо пак не съм разбрал) ако наистина проблема не е в датчика то тогаа ще се наложи отново да ходя на диагнотсика при некои от чез или евн защото там съм гола вода по тоците
                        weekend hlx 2.0 20v

                        Коментар


                          #27
                          killah_baby написа:
                          в смисал аз не съм ли с 5 ?? на всеки цилиндър или нещо пак не съм разбрал
                          не колега, не ти, аз съм този дето не е разбрал Доколкото си спомням колегата BO прави диагностика на място, опитай при него.
                          Fiat Brava 1,2 16V SX и колело

                          Коментар


                            #28
                            и така онзи ден отидох до BO и там вече се разбра какво и е на колата оказа се фазов датчик . лошото е че ми се вижда сложна смяната . а имам около 2к до смяна на ангренаж и мисла да поизчакам да направя двете смени на куп, така че благодаря на всички за оказаната помощ мисля да приключа темата тъй като вече няма загадки и мистерии за разгадаване. Отново благодаря ви и весело посрещане на всички коледни и новогодишни празници.
                            weekend hlx 2.0 20v

                            Коментар

                            Working...
                            X