tedynaidenov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
мареа 2.0 не пали на загрят двг
Collapse
X
-
FIAT Brava SX 97' 1.4 12V
-
Jeliazko написа:tedynaidenov написа:Jeliazko написа:Склонен съм да се съглася, но по-горе чета, че ако проблема идва от датчика, стартера ще си върти яко, просто ще е напразно. При мен едва върти. Ако е студена си върти и си пали без проблем...Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
tedynaidenov написа:Jeliazko написа:tedynaidenov написа:Jeliazko написа:Склонен съм да се съглася, но по-горе чета, че ако проблема идва от датчика, стартера ще си върти яко, просто ще е напразно. При мен едва върти. Ако е студена си върти и си пали без проблем...FIAT Brava SX 97' 1.4 12V
Коментар
-
малко развитие по проблема . смених датчика и цял ден палеше без проблем,след това жена ми взе колата отиде в мола с лапето и познаите каде ще нощува днес мариика щото прави номерца ??? да си седи в подземието напрао ми иде да фана 4ука и да я натроша като почне с тоя номер хаиде колеги почваме от начало - пали когато си иска що е то ???weekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
съжалявам за горното крайно изказване и за правописа но ме хвана нервата , но в общи линии се очертава следната гатанка - не ще да пали, на диагностика не го лови ,нови части не помагат , молитвите и боят по таблото също що е то ?? явно пак ще отида някаде на диагностика и ще трябва наново всичко да проверя . единствено ме е яд че до тук набих 60 лв за диагностика а това което получих е само вдиганена рамене и уверения че всичко е наред а то очевадно не е.weekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
killah_baby написа:съжалявам за горното крайно изказване и за правописа но ме хвана нервата , но в общи линии се очертава следната гатанка - не ще да пали, на диагностика не го лови ,нови части не помагат , молитвите и боят по таблото също що е то ?? явно пак ще отида някаде на диагностика и ще трябва наново всичко да проверя . единствено ме е яд че до тук набих 60 лв за диагностика а това което получих е само вдиганена рамене и уверения че всичко е наред а то очевадно не е.Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
killah_baby написа:съжалявам за горното крайно изказване и за правописа но ме хвана нервата , но в общи линии се очертава следната гатанка - не ще да пали, на диагностика не го лови ,нови части не помагат , молитвите и боят по таблото също що е то ?? явно пак ще отида някаде на диагностика и ще трябва наново всичко да проверя . единствено ме е яд че до тук набих 60 лв за диагностика а това което получих е само вдиганена рамене и уверения че всичко е наред а то очевадно не е.
Коментар
-
и аз си помислих за алармата но не я ползвам от повече от година (мързи меда си купя батерии) . имам някакво ключе за алармата ако не се лъжа е за ръчно изключване или нещо като ресет , ако разбера къде е може да опитам да я изключа, а относно теста с сващите ще го пробвам в петък след работа ако пожелае да не пали де. след това ще ви кажа какво е станало. мерси на всички за мнениятаweekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
такааа ощв развитие по темата. днес си взех колата и си подготвих ключ за свещи и зачаках след като подобаващо загрях колата я изгасих и както се очакваше не пожела да запали . веднага извадих свещ и пробвах да запаля но очевадно нямаше ток, пробвах и друга свещ за да елиминирам възможноста за бобина и там нямаше ток. само да припомня че датчика на коляновият вал го смених миналата седмица , взех го от ахм някакъв испански беше не помня марката . ами сега на каде ??? според мен има шанс макари и малък датчика да е дефектен или просто проблема е другаде хаиде хора даваите да мислим че идват празници патувания и неискам да посрещам дядо коледа заседнал на път.weekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
Датчика за положението на коляновия вал е индуктивен (намотка върху магнит), и много лесно може да се провери дали работи или не. Най-често прекъсва намотката и при мерене с мултицет показва безкрайност. Ако съпротивлението е в нормална (зависи от марка - няколкостотин ома ), както завъртиш стартера, стойността трябва да започне да "играе" при изправен сензор. Освен това, ако превключиш мултицета на напрежение, при въртене на стартера, датчика трябва да генерира напрежение от подаръка на няколко миливолта.А провери ли си бобината ? Виж какви са съпротивленията на високата и ниската страна. Може да се опиташ да премериш дали идват импулси към нея, НО ВНИМАВАЙ ДА НЕ УКАСИШ ИЗВОДИТЕ и да изгориш някой краен транзистор... то и тях може да ги провериш мерейки там, но чак толкова...Всичко това когато проблема го има, на загрял двигател. Успех.Fiat Brava 1,2 16V SX и колело
Коментар
-
колега аз с ток си нямам работа като малък си патих и сега не барам освен ако не е батерия от 1.5в . базикам се .за датчика ми стана ясно но това за бобината не ( в смисал аз не съм ли с 5 ?? на всеки цилиндър или нещо пак не съм разбрал) ако наистина проблема не е в датчика то тогаа ще се наложи отново да ходя на диагнотсика при некои от чез или евн защото там съм гола вода по тоцитеweekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
и така онзи ден отидох до BO и там вече се разбра какво и е на колата оказа се фазов датчик . лошото е че ми се вижда сложна смяната . а имам около 2к до смяна на ангренаж и мисла да поизчакам да направя двете смени на куп, така че благодаря на всички за оказаната помощ мисля да приключа темата тъй като вече няма загадки и мистерии за разгадаване. Отново благодаря ви и весело посрещане на всички коледни и новогодишни празници.weekend hlx 2.0 20v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар