Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1,4 12в(LPG) се форсира сама като загрее

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    tipo33 написа:
    Valiosport написа:
    Еми не знам колега ... Ново е бая пари
    Ммм дааа сега като гледам снимката от аватара ти ме хваща яд що си продадох типото... но няма как ще го надвия и тоя звяр
    А. споко, типото е шампион в тази дисциплина! Моето беше 1.4 и като му тръгна стъпковия мотор направо събираше очите по светофарите, като се форсира до пръскане!
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

    Коментар


      #17
      jordan85 написа:
      И аз да се включа към темата,от седмица колата взе да ми прави такива мизерии,но при мен почва да се самофорсира когато се включи перката на радиатора.Иначе като е студена си държи стабилни обороти после като почне да загрява падат и пак са си стабилни до моментта в който се включи перката и след това почват да играят от 900-1300 което си е дразнещо.Мен ме навява мисълтта за някой температурен датчик,ако някой се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели.
      Колега,правилно си забелязал и при мен е така но не винаги-понякога се форсира и без да е включена перката.Смених термодатчика(този на термостата),защото и аз се съмнявах в него,но уви-пак същата история-форсира се като загрее,направо ме побърква защото зная,че е нещо елементарно и сигурно като отворя капака ще ми избоде очите,но не го зная кое е
      Fiat Brava 1.2,16в

      Коментар


        #18
        stanleyhacker написа:
        tipo33, аз имах подобен проблем и дълго си блъсках главата, но няма да разправям подробности.Оказа се че стъпковото моторче има в края на буталцето има едно бутонче, което се явява сензор за отпуснат педал на газта. Та то като не работи добре компа си мисли че си натискаш леко газта и изкарва буталцето за да може то да върне плавно дросела впоследствие.Това е една допълнителна функция на моторчето. ( не само празния ход)Та бутончето се разглобява много лесно. Махаш маншона, самото бутонче е на резба, развиваш го, почистваш контактите и го завиваш една идея повече.Дори да не е това, си струва да опиташ защото е супер лесно.Успех!
        Сърдечно благодаря колега още утре като съмне ще опитам! :D
        Fiat Brava 1.2,16в

        Коментар


          #19
          stanleyhacker написа:
          tipo33, аз имах подобен проблем и дълго си блъсках главата, но няма да разправям подробности.Оказа се че стъпковото моторче има в края на буталцето има едно бутонче, което се явява сензор за отпуснат педал на газта. Та то като не работи добре компа си мисли че си натискаш леко газта и изкарва буталцето за да може то да върне плавно дросела впоследствие.Това е една допълнителна функция на моторчето. ( не само празния ход)Та бутончето се разглобява много лесно. Махаш маншона, самото бутонче е на резба, развиваш го, почистваш контактите и го завиваш една идея повече.Дори да не е това, си струва да опиташ защото е супер лесно.Успех!
          Така и направих,но не видях тези контакти-просто пръснах с VD 40 вътре в буталцето и завих бутончето.После беше малко по-добре, но забелязах,че в даден момент ст.мотор просто спира да работи докато не му извадя и вкарам отново буксата-направо съм втрещен -тези електроники Бош са пълен т...к -всичо що е немско в тази кола се скапва....
          Fiat Brava 1.2,16в

          Коментар


            #20
            [quote="tipo33"]
            jordan85 написа:
            ...Смених термодатчика(този на термостата),защото и аз се съмнявах в него,но уви-пак същата история-форсира се като загрее,....
            Колега според мен си сменил грешния датчик!Този датчик е за показанието на таблото, а има друг който е на блока и е за компа, да следи температурата на водата.Поправете ме моля, ако греша но мисля, че така беше!
            Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

            Коментар


              #21
              Колеги,все се каня да споделя още нещо във връзка с неадекватното поведение на моя фичо,но все съм си мислел ,че е несериозно-изпарителя (Reg OMVL) "умните" газаджии са го лепнали точно пред еку-то,разстоянието между тях е около 5-6 мм.Вчера като пипнах екуто странично,щото отпред не нога да си завра пръста от изпарителя,направо си беше горещ почти колкото изпарителя.Мисълта ми е този кютюк като вдигне 90 градуса да не влияе ошашкващо на компа- нали това форсиране става само като вдигне 90 градуса ...некви мнения?
              Fiat Brava 1.2,16в

              Коментар


                #22
                nikawr написа:
                Колега според мен си сменил грешния датчик!Този датчик е за показанието на таблото, а има друг който е на блока и е за компа, да следи температурата на водата.Поправете ме моля, ако греша но мисля, че така беше!
                Напълно грешиш,колега.Точно обратното е.На 1.4 12V Bravo/Brava датчика на термостата е този,от който чете компютъра-син на цвят.Този на блока(по-точно на главата) е за стрелката на таблото-червен на цвят.Датчика на термостата се мери с мултицет-колкото по-висока става температурата на охлаждащата течност,толкова повече намалява съпротивлението му.Този за таблото не знам как се мери,навярно спрямо маса,защото се състои само от един проводник.Или не се мери,а просто предава температурата си на термосвиваема пластина(стрелката в таблото).Нека някой,който знае,ако може да поясни относно това.
                Fiat 1.4 12V
                Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                Коментар


                  #23
                  Може колега не споря, може и да греша! Нека някой друг все пак се изкаже как се мери и датчика на блока.
                  Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                  Коментар


                    #24
                    Ето какви трябва да бъдат стойностите на синият датчик при различните температури на охлаждащата течност:20 градуса - 2500 ома30 градуса - 1250 ома40 градуса - 1100 ома50 градуса - 1000 ома60 градуса - 800 ома70 градуса - 500 ома80 градуса - 300 ома
                    Fiat 1.4 12V
                    Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                    Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                    Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                    Коментар


                      #25
                      Колега под син датчик кой да разбираме ... Датчика на входящия колектор ли
                      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                      Коментар


                        #26
                        Valiosport написа:
                        Колега под син датчик кой да разбираме ... Датчика на входящия колектор ли
                        Датчика на термостата
                        Fiat Brava 1.2,16в

                        Коментар


                          #27
                          Здравейте отново,при мен нещата с това форсиране отиват на тпс,защото като огъна буксата нагоре и колата си мени яко оборотите.Проверих кабелите и самата букса-всичко е ок,но явно при огъването поддават и самите пластинки на тпс-а.Това ме кара да мисля,че има прекъсната връзка между пластините,които влизат в буксата и графитните писти,а още по-кофти е,че не мога да го развия-тия торксове са много скапани.Направо ми идва да я запаля тази кочина
                          Fiat Brava 1.2,16в

                          Коментар


                            #28
                            tipo33 написа:
                            Здравейте отново,при мен нещата с това форсиране отиват на тпс,защото като огъна буксата нагоре и колата си мени яко оборотите.Проверих кабелите и самата букса-всичко е ок,но явно при огъването поддават и самите пластинки на тпс-а.Това ме кара да мисля,че има прекъсната връзка между пластините,които влизат в буксата и графитните писти,а още по-кофти е,че не мога да го развия-тия торксове са много скапани.Направо ми идва да я запаля тази кочина
                            Сменяй моното, втора ръка е 50-60 лева със стъпково моторче с дюзата и тпс-а
                            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                            Коментар


                              #29
                              Взимай втора ръка,аз преди година за 40 лв си взех напълно оборудвано моно.Виж все пак да не е нещо "лабава"буксата :D
                              Fiat 1.4 12V
                              Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                              Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                              Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                              Коментар


                                #30
                                .
                                valentino321 написа:
                                Взимай втора ръка,аз преди година за 40 лв си взех напълно оборудвано моно.Виж все пак да не е нещо "лабава"буксата :D
                                Хубаво де,убедихте ме,тогава помагайте да намеря моно-комплект с тпс и стъпково за моята италианка,че направо ми се плаче като я гледам на паркинга неподвижна.Ето например тази вечер ми трябваше страшно много-сина ми (на 3 г.)трябваше да го карам с такси на лекар.Ако някой продава или чуе нещо,моля помогнете.Чакам оферти .
                                Fiat Brava 1.2,16в

                                Коментар

                                Working...
                                X