tipo33 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1,4 12в(LPG) се форсира сама като загрее
Collapse
X
-
jordan85 написа:И аз да се включа към темата,от седмица колата взе да ми прави такива мизерии,но при мен почва да се самофорсира когато се включи перката на радиатора.Иначе като е студена си държи стабилни обороти после като почне да загрява падат и пак са си стабилни до моментта в който се включи перката и след това почват да играят от 900-1300 което си е дразнещо.Мен ме навява мисълтта за някой температурен датчик,ако някой се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели.Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
stanleyhacker написа:tipo33, аз имах подобен проблем и дълго си блъсках главата, но няма да разправям подробности.Оказа се че стъпковото моторче има в края на буталцето има едно бутонче, което се явява сензор за отпуснат педал на газта. Та то като не работи добре компа си мисли че си натискаш леко газта и изкарва буталцето за да може то да върне плавно дросела впоследствие.Това е една допълнителна функция на моторчето. ( не само празния ход)Та бутончето се разглобява много лесно. Махаш маншона, самото бутонче е на резба, развиваш го, почистваш контактите и го завиваш една идея повече.Дори да не е това, си струва да опиташ защото е супер лесно.Успех!Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
stanleyhacker написа:tipo33, аз имах подобен проблем и дълго си блъсках главата, но няма да разправям подробности.Оказа се че стъпковото моторче има в края на буталцето има едно бутонче, което се явява сензор за отпуснат педал на газта. Та то като не работи добре компа си мисли че си натискаш леко газта и изкарва буталцето за да може то да върне плавно дросела впоследствие.Това е една допълнителна функция на моторчето. ( не само празния ход)Та бутончето се разглобява много лесно. Махаш маншона, самото бутонче е на резба, развиваш го, почистваш контактите и го завиваш една идея повече.Дори да не е това, си струва да опиташ защото е супер лесно.Успех!Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
[quote="tipo33"]jordan85 написа:...Смених термодатчика(този на термостата),защото и аз се съмнявах в него,но уви-пак същата история-форсира се като загрее,....Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
Колеги,все се каня да споделя още нещо във връзка с неадекватното поведение на моя фичо,но все съм си мислел ,че е несериозно-изпарителя (Reg OMVL) "умните" газаджии са го лепнали точно пред еку-то,разстоянието между тях е около 5-6 мм.Вчера като пипнах екуто странично,щото отпред не нога да си завра пръста от изпарителя,направо си беше горещ почти колкото изпарителя.Мисълта ми е този кютюк като вдигне 90 градуса да не влияе ошашкващо на компа- нали това форсиране става само като вдигне 90 градуса ...некви мнения?Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
nikawr написа:Колега според мен си сменил грешния датчик!Този датчик е за показанието на таблото, а има друг който е на блока и е за компа, да следи температурата на водата.Поправете ме моля, ако греша но мисля, че така беше!Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Ето какви трябва да бъдат стойностите на синият датчик при различните температури на охлаждащата течност:20 градуса - 2500 ома30 градуса - 1250 ома40 градуса - 1100 ома50 градуса - 1000 ома60 градуса - 800 ома70 градуса - 500 ома80 градуса - 300 омаFiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Здравейте отново,при мен нещата с това форсиране отиват на тпс,защото като огъна буксата нагоре и колата си мени яко оборотите.Проверих кабелите и самата букса-всичко е ок,но явно при огъването поддават и самите пластинки на тпс-а.Това ме кара да мисля,че има прекъсната връзка между пластините,които влизат в буксата и графитните писти,а още по-кофти е,че не мога да го развия-тия торксове са много скапани.Направо ми идва да я запаля тази кочинаFiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
tipo33 написа:Здравейте отново,при мен нещата с това форсиране отиват на тпс,защото като огъна буксата нагоре и колата си мени яко оборотите.Проверих кабелите и самата букса-всичко е ок,но явно при огъването поддават и самите пластинки на тпс-а.Това ме кара да мисля,че има прекъсната връзка между пластините,които влизат в буксата и графитните писти,а още по-кофти е,че не мога да го развия-тия торксове са много скапани.Направо ми идва да я запаля тази кочинаТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Взимай втора ръка,аз преди година за 40 лв си взех напълно оборудвано моно.Виж все пак да не е нещо "лабава"буксата :DFiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
.valentino321 написа:Взимай втора ръка,аз преди година за 40 лв си взех напълно оборудвано моно.Виж все пак да не е нещо "лабава"буксата :DFiat Brava 1.2,16в
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар