Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1,4 12в(LPG) се форсира сама като загрее

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    tipo33 написа:
    .
    valentino321 написа:
    Взимай втора ръка,аз преди година за 40 лв си взех напълно оборудвано моно.Виж все пак да не е нещо "лабава"буксата :D
    Хубаво де,убедихте ме,тогава помагайте да намеря моно-комплект с тпс и стъпково за моята италианка,че направо ми се плаче като я гледам на паркинга неподвижна.Ето например тази вечер ми трябваше страшно много-сина ми (на 3 г.)трябваше да го карам с такси на лекар.Ако някой продава или чуе нещо,моля помогнете.Чакам оферти .
    Търси и от типо 1.4 и 1.6 Същото е
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    Коментар


      #32
      Valiosport написа:
      tipo33 написа:
      .
      valentino321 написа:
      Взимай втора ръка,аз преди година за 40 лв си взех напълно оборудвано моно.Виж все пак да не е нещо "лабава"буксата :D
      Хубаво де,убедихте ме,тогава помагайте да намеря моно-комплект с тпс и стъпково за моята италианка,че направо ми се плаче като я гледам на паркинга неподвижна.Ето например тази вечер ми трябваше страшно много-сина ми (на 3 г.)трябваше да го карам с такси на лекар.Ако някой продава или чуе нещо,моля помогнете.Чакам оферти .
      Търси и от типо 1.4 и 1.6 Същото е
      Наистина ли?На мен ми се виждат различни
      Fiat Brava 1.2,16в

      Коментар


        #33
        Ами огледай ги и ще видиш, че е същото моното е на BOSCH Може само захващането отгоре към кутията за филтъра да е различно, но това се прави
        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

        Коментар


          #34
          Здравейте пак,при мен има напредък-до преди малко си играх и оправих буксата на тпс-а,абе направо я отрязах и като я отворих-що да видя кабелите се разхождат свободно в кабелните обувчици и при замерване с мултицет даваха контакт когато си щат.Та за това замених цялана букса с 4 нови кабелни обувки(вече ги запоих за кабелите и няма мърдане)и ги натиках директно на клемите на тпс-а.В резултат на това колата заработи много по-добре след като я побръмчах с цел самообучение на компа.Но се оказа, че ламята има не само една глава-окончателно заключих,че трябва да сменям и ст.мотор.То за това като я карах на диагностика даваше ту грешка тпс(поради лош контакт при буксата),ту грешка ст.мотор.В тази насока искам да ви попитам приятели,как да го развия защото опитвах с два комплекта торксове,с отвори посредата разбира се,но никой не влезе добре за да мога да развия.Кой номер е торкса,щото най-близък е t 25,но ми се струва,че е малко по-голям.От друга страна в стандартните комплекти по-малкия е t 20,който пък въобще не влиза .Май жабоядите пак са сложили нещо екзотично като размер на ключа.Който е свалял моля да даде съвет!
          Fiat Brava 1.2,16в

          Коментар


            #35
            Колега,много е еoooо с тези 3 винта на моторчето.Аз какво ли не бях пробвал преди и накрая намерих от един колега пълен комплект на "BOSH" с такива накрайници и като почнах наред един от номерата стана,много качествен инструмент и пак бая напъване беше докато отпусне да завърти и то може би защото най-накрая ги пръснах с някакво C70,смазващо подобно на VD40.Пробвай да ги пръснеш и ти с нещо от сорта на VD40 преди това и ще имаш положителен резултат.За съжаление не мога да ти кажа кой е номера на накрайника,понеже инструмента не беше мой.Може пък да се отви,щото и гидорето и моното бяха на "BOSH" :D и да са се харесали.
            Fiat 1.4 12V
            Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
            Да си втори значи да си първи сред загубилите.
            Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

            Коментар


              #36
              Привет приятели!Днес е..х майката на ст. мотор.Намерих го в една морга край Русе за 30 лв.Отидох с колата с триста зора,като оборотите и играеха между 650 и 5000 когато си поискат.Там едно момченце на видима възраст 18-20г. си игра да го развие 1 час и като взе един чук и секач и гадния мотор бе свален за отрицателно време.Постави ми друго моторче и колата запя,оборотите се стабилизираха.За трудът ми взе 4 лева!Да е жив и здрав,а аз се мъчаех да го сваля вече 5 дни.Освен това шефа на автоморгата ми каза,че има още 12 такива моторчета и ако това направи проблем що ми го сменят-евала!Сега колата се отпуши и върви яко,само че когато се включат някалко консуматора на ток пак се форсира,но не чак толкова както преди.В тази насока си мисля,че явно не и достига ток и за това се форсира-ще взема да пробвам с друг акомулатор-вие как мислите? Дали е възможно да го прави поради липса на ток и компа да компенсира с обороти?
              Fiat Brava 1.2,16в

              Коментар


                #37
                Не Тя да не ти черпи от акумулатора
                Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                Коментар


                  #38
                  Valiosport написа:
                  Не Тя да не ти черпи от акумулатора
                  Добре де,нали алтернатора се товари повече,когато акумолатора е слаб или е прецакан,та от там ми е лагиката.Освен това имам смътен спомен,че накой колега беше споменал нещо подобно във форума.Ако чете тази тема нека пише!
                  Fiat Brava 1.2,16в

                  Коментар


                    #39
                    Колеги отново съм нещастен-след смяната на ст.мотор и обучение на компа колата беше мн. добре,изминах 35 км градско и всичко беше песен,докато не я изгасих...и запалих,и о ужас 5000 об./мин при 90 градуса и нищо не помага.Освен това започнаха да светят лампи CODE и прословутата червена дюза.След 5 мин. недоумение я изфорсирах душмански(на газ,щото на бензин глъхнеше и не можеше да се изфорсира-сякаш няма цинтровка) и се нормализира работата на двг и на газ и на бензин.След още 5км-пак 5500 оборота на газ и глъхнене на бензин и дюзата отново свети,а след изгасяне на мотора и повторно палене лампа CODE ту светва ту угасва.При всички тези магарии диагностика при добър специалист един път дава грешка ст.мотор един път тпс друг път ламбда,друт път НИЩО...бах маа му,то бива бива ама вече не ми останаха нерви и пари.По-идиотска кола с по-тъпа електроника едва ли има .Ако на някой са му останали некви идеи-моля да сподели ако не ще я разфасовам,а компа,тпс-а,ст.мотор,ламбдата,всички датчици и др.подобни ще ги сложа в един кашон и ще ги тресна на пресата на един приятел ей тъй за кефа ,те ми взеха здравето...Чудя се как на старото ми типо по цялото моно барабар със ст.мотор,тпс,датчици и букси като го взех имаше два пръста прах,масло и кви ли не л...а,и си работеше перфектно даже след като ми измиха двигателя-цъкаше като часовник,а беше на 18 г.Моното с всичките боклуци към него беше видимо почти същото като това на бравото,само че компа беше Magneti Marelli,а не Bosch .Все пак очаквам идей!Благодаря!
                    Fiat Brava 1.2,16в

                    Коментар


                      #40
                      Не мислиш ли,че новото моторче на празен ход може и то да е здало багажа...Нали са ти казали,ако имаш проблеми,че ще ти го сменят...възползвай се.
                      Fiat 1.4 12V
                      Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                      Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                      Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                      Коментар


                        #41
                        valentino321 написа:
                        Не мислиш ли,че новото моторче на празен ход може и то да е здало багажа...Нали са ти казали,ако имаш проблеми,че ще ти го сменят...възползвай се.
                        Да,така е и аз си го помислих.Ще го тествам още няколко дни и ако продължава така ще се възползвам,искам да му дам още малко време,защото работи доста по-пъргаво от старото.
                        Fiat Brava 1.2,16в

                        Коментар


                          #42
                          Колеги да докладвам и по тази тема:нещата от към форсирането лека-полека си идват по местата :D -с новия ст.мотор колкото я карам,толкова повече се подобрява,явно или компа се "опознава" все по-добре с моторчето или то се разработва(кой знае колко години е стояло по автоморгите) и може да е било леко клеясало отвътре...както и да е,важното е,че съм на прав път.Освен това благодарение на ценните съвети на колегата bobi_bravo в неделя ще си инсталирам реле за ресетване на екуто при всяко изгасяне на мотора.В тази връзка изкам да изкажа моите сърдечни благодарности на bobi_bravo и всички съпричастни към моят проблем членове на форума-RESPECT P.S. Ще пиша какво става след ресета.
                          Fiat Brava 1.2,16в

                          Коментар

                          Working...
                          X