Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1,4 12в(LPG) се форсира сама като загрее

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1,4 12в(LPG) се форсира сама като загрее

    Първо се извинявам ,че вече има подобна тема,но там няма отговор на проблема!Моля помогнете колеги!Вече 6 месеца от както я взех тази кола,си блъскам главата с този проблем-смених всички консумативи(ролки,ремъци,масла,антифриз),изпускате лен колектор,свещи,сложих и регулирах ламбда емулатор,термостат,термодатчик,проверих ТПС и всички релета,ресетнах ЕКУ-то...и нищо-като загрее и се форсира когато е на свободна и по кръстовищата колегите ме мислят за куко .Всичко си правя сам откакто ми се наложи да правя основен ремонт на първия си фиат-типо 1,4 пред блока при минус 10 градуса заради един пишман майстор който при смяна на ангренажен ремък остави ролката не добре стегната-та оттам натрошени клапани ,водачи и т.н..Съжалявам за многословието, но искам да разберете, че много съм патил от некадърници и това(Бравото)ми е четвъртия фиат който сам поддържам и ремонтирам(всичките всe още вървят :D ),но това форсиране направо ме побърква МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ!!!!!!!!!!!!
    Fiat Brava 1.2,16в

    #2
    Стъпков мотор колега ... За друго не се сещам
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    Коментар


      #3
      Valiosport написа:
      Стъпков мотор колега ... За друго не се сещам
      Благодаря за бързия отговор,но ако е стъпков мотор защо го прави само но газ(Това май не го бях споменал )
      Fiat Brava 1.2,16в

      Коментар


        #4
        Само на газ го прави така ли Ако е само на газ тогава не знам колега ... Изчакай някои който повече разбира да каже
        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

        Коментар


          #5
          Valiosport написа:
          Само на газ го прави така ли Ако е само на газ тогава не знам колега ... Изчакай някои който повече разбира да каже
          Всъщност сега се сещам.че един път ми го направи и на бензин с тази разлика,че си подаваше газ на тласъци- все едно,че някой помпа на педала на газта и всичкото това при неподвижна дроселна клапа респ. стъпков мотор-мени си оборотите както си менеше оборотите карбураторното ми типо като му завъртя делкото-това ме кара да мисля,че тук компа мени центровката(предварението) и за това се форсира,но защо не зная
          Fiat Brava 1.2,16в

          Коментар


            #6
            Няма ли от къде да намериш друго стъпково моторче за проба
            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

            Коментар


              #7
              Valiosport написа:
              Няма ли от къде да намериш друго стъпково моторче за проба
              То мога,ама кой ще ми даде такова за по-дълго време,тя това не го прави в някой случай със седмици,а после си наваксва-по няколко пъти на ден
              Fiat Brava 1.2,16в

              Коментар


                #8
                Еми не знам колега ... Ново е бая пари
                Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                Коментар


                  #9
                  Valiosport написа:
                  Еми не знам колега ... Ново е бая пари
                  Ммм дааа сега като гледам снимката от аватара ти ме хваща яд що си продадох типото... но няма как ще го надвия и тоя звяр
                  Fiat Brava 1.2,16в

                  Коментар


                    #10
                    Аз мислех да го продавам ама се отказах Ще си го карам докато се разкапе Иначе вари на оса
                    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                    Коментар


                      #11
                      Valiosport написа:
                      Аз мислех да го продавам ама се отказах Ще си го карам докато се разкапе Иначе вари на оса
                      :D :D Да безспорно са яки машини,аз мисля да си купя пак едно ей тъй да си имам,че нещо ми домъчня за дигиталното табло и зяпналите голфаджии по кръстовищата като се изнасям,а те остават в далечината :D :D :D . Но да не разводняваме темата ако някой колега може да помогне да"успокоя"това браво нека пише!
                      Fiat Brava 1.2,16в

                      Коментар


                        #12
                        колега, аз имам същият проблем, но вчера забелязах, че колата се изфорсира след като минах с 50-60 през един трап. Като тръсна колата и се изфорсира, което ме навежда на мисълта, че има някъде не добра ел. връзка. Така, че мисля да взема един контактен спрей и по куплонгите на датчиците бой, бой.... :D Дано се получи, че и аз от 3-4 месеца търся изход но немааа.А пробвах и с друг стъпков мотор, ама се оказа по - зле и от моя.
                        Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                        Коментар


                          #13
                          nikawr написа:
                          колега, аз имам същият проблем, но вчера забелязах, че колата се изфорсира след като минах с 50-60 през един трап. Като тръсна колата и се изфорсира, което ме навежда на мисълта, че има някъде не добра ел. връзка. Така, че мисля да взема един контактен спрей и по куплонгите на датчиците бой, бой.... :D Дано се получи, че и аз от 3-4 месеца търся изход но немааа.А пробвах и с друг стъпков мотор, ама се оказа по - зле и от моя.
                          аз съм минал всички куплунзи като че ли имаше ефект,но временен,по скоро си мисля,че това е прекъснат кабел, които губи контакт при определени условия-вибрации,температура и др.
                          Fiat Brava 1.2,16в

                          Коментар


                            #14
                            И аз да се включа към темата,от седмица колата взе да ми прави такива мизерии,но при мен почва да се самофорсира когато се включи перката на радиатора.Иначе като е студена си държи стабилни обороти после като почне да загрява падат и пак са си стабилни до моментта в който се включи перката и след това почват да играят от 900-1300 което си е дразнещо.Мен ме навява мисълтта за някой температурен датчик,ако някой се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели.
                            Peugeot 307 2.0i ГИ
                            ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

                            Коментар


                              #15
                              tipo33, аз имах подобен проблем и дълго си блъсках главата, но няма да разправям подробности.Оказа се че стъпковото моторче има в края на буталцето има едно бутонче, което се явява сензор за отпуснат педал на газта. Та то като не работи добре компа си мисли че си натискаш леко газта и изкарва буталцето за да може то да върне плавно дросела впоследствие.Това е една допълнителна функция на моторчето. ( не само празния ход)Та бутончето се разглобява много лесно. Махаш маншона, самото бутонче е на резба, развиваш го, почистваш контактите и го завиваш една идея повече.Дори да не е това, си струва да опиташ защото е супер лесно.Успех!
                              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                              FIAT UNO 1.5

                              Коментар

                              Working...
                              X