Колеги Фиата пали трудно при първото палене сутринта.Значи тресе целия и все едно работи на 2 цилиндъра и ако пробвам да тръгна веднага гасне.Все едно да паля карбураторна кола без смукач и това продължава 2-3 мин докато се постопли.Значи колата има г.и. фобос.Дали проблема може да е от адаптация или от някакъв термодатчик.Дюзите съм ги чистил така че не е от тях.Общо взето е зле на бензин докато не обърне на газ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно палене сутринта на Fiat Marea 1.8/16в
Collapse
X
-
Re: Трудно палене сутринта на Fiat Marea 1.8/16в
biker_81 написа:Колеги Фиата пали трудно при първото палене сутринта.Значи тресе целия и все едно работи на 2 цилиндъра и ако пробвам да тръгна веднага гасне.Все едно да паля карбураторна кола без смукач и това продължава 2-3 мин докато се постопли.Значи колата има г.и. фобос.Дали проблема може да е от адаптация или от някакъв термодатчик.Дюзите съм ги чистил така че не е от тях.Общо взето е зле на бензин докато не обърне на газ.Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
-
Re: Трудно палене сутринта на Fiat Marea 1.8/16в
PREDATORst написа:biker_81 написа:Колеги Фиата пали трудно при първото палене сутринта.Значи тресе целия и все едно работи на 2 цилиндъра и ако пробвам да тръгна веднага гасне.Все едно да паля карбураторна кола без смукач и това продължава 2-3 мин докато се постопли.Значи колата има г.и. фобос.Дали проблема може да е от адаптация или от някакъв термодатчик.Дюзите съм ги чистил така че не е от тях.Общо взето е зле на бензин докато не обърне на газ.Stilo 1.6 16v
Коментар
-
Колега и аз имам същия или поне подобен проблем, но не съм намерил решение, още. Но при мен при първото палене двигателя тресе за няколко секунди и после се оправя. Обаче при първото потегляне, колата първо забива и после тръгва. Следващите потегляния няма проблеми. Не знам от какво може да е. Напоследък като се заслушам чувам бензиновата помпа как на моменти все едно се затормозява. Не знам как да го обесня, но като съм на контакт при не работещ двигател, звука на помпата се променя. Може и тя да си "заминава". Не знам дали помпата има нещо общо с този проблем. Ще следя темата с интерес.Bravo 1.8 16V GT ex.
Fiat Croma 1.9 16V mjet
Коментар
-
С 1.6/16V имам подобен проблем от почти година. Сутрин сякаш тръгва на 2 цилиндъра и постепенно за 5-6 секунди тръгват и другите. Понякога гасне ако не подам газ. Проблема не се появява всяка сутрин, освен това лятото въобще изчезна. Второто палене по принцип си е нормално, освен ако не е след повече от 5-6 часа в голям студ. Ходих в сервиз да ми измерят налягането на бензиновата помпа и всичко си беше ОК. За всеки случай смених и помпата защото старата много свиреше и ме беше страх да не ме остави някъде, но не помогна. Някъде из форумите бях чел, че подобен проблем може да е от замърсени/полузапушени дюзи, и проблема ставал по-сериозен при ниски температури.Fiat Brava 1.6/16V, 96г
Коментар
-
gkarkov написа:С 1.6/16V имам подобен проблем от почти година. Сутрин сякаш тръгва на 2 цилиндъра и постепенно за 5-6 секунди тръгват и другите. Понякога гасне ако не подам газ. Проблема не се появява всяка сутрин, освен това лятото въобще изчезна. Второто палене по принцип си е нормално, освен ако не е след повече от 5-6 часа в голям студ. Ходих в сервиз да ми измерят налягането на бензиновата помпа и всичко си беше ОК. За всеки случай смених и помпата защото старата много свиреше и ме беше страх да не ме остави някъде, но не помогна. Някъде из форумите бях чел, че подобен проблем може да е от замърсени/полузапушени дюзи, и проблема ставал по-сериозен при ниски температури.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар