Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

центровка на запалването-ъгъл на предварение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    центровка на запалването-ъгъл на предварение

    Имам съмнение , че ми се е променила центровката на запалването от разтегляне на ангренажния ремък особено при положение, че е сменян без зацепване с блокиране на валовете в сервиз, а това е довело, до натрупване на по голяма разлика в центровката на запалването. Съмнението ми се появи още повече, след закачане на комп. и останових ,че предварението на запалването е 5-7 градуса при загрят нормално двигател, а трябва да бъде 9 градуса.От това мисля, че се дължи по тромовото развиване на оборотите , по точно при рязко натискане на газта се получава забиване при прехода ниски- високи обороти .Осеща се и леко претрисане при работа на празен ход на двигателя.Колеги, очаквам да дадете своето мнение по въпроса ,защото знам , че има много хора, които могат да дадат компетентно мнение от участниците в форума.Колата е Фиат Мареа1.8 16в.
    Стило 1.6

    #2
    Компютъра връща предварението когато горивото е с по ниско октаново число защото се получават детонации. За това съм почти сигурен че караш с бензин за които си мислиш че е А 95 а тои е доста по слаб Това ако си без газово!!! При положение че имаш уредба нещата стоят малко по различно но и темата става доста по обширна в зависимост от типа уредба.
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      Това за бензина е много вероятно наистина , но и от него ли смяташ ,че е другия проблем , с забиването ниски - високи обороти.Наи много се усеща на втора скорост при набиране на скорост .
      Стило 1.6

      Коментар


        #4
        colega написа:
        Това за бензина е много вероятно наистина , но и от него ли смяташ ,че е другия проблем , с забиването ниски - високи обороти.Наи много се усеща на втора скорост при набиране на скорост .
        Доста вероятно почни да си зареждаш 98 или 100 октана(ще се убедиш че разхода ще падне и вървенето ще се подобрии ще си избиеш парите за разликата в цената) и пиши резултата ако не е това вече ще трябва да премериш налягане на бензиновата помпа и чистене на дебитомер но първо се убеди че не е от бензина че направо не ми се коментира!!!!! п.п. Свещите на какви км и в какво състояние са ?
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #5
          Благодаря за съвета колега. Ще пробвам с бензина и ще пиша за резултата след това. А иначе колата е със свещи NGK-предписаните на около 5000км.Колата работи съвсем равномерно на празен ход и държи 850 оборота.Проблема идва само когато се движа на втора предавка и подавам плавно газ.тогава започва да придръпва.На място, като се подаде рязко газ, се получава заглъхване и чак тогава се изфорсирва,та заради това си мислех че е от центровката или това да го отпиша като вариянт.
          Стило 1.6

          Коментар


            #6
            Здравей и от мен,абсолютно сащия проблем имах - от втора на трета се чудеше дали да тръгне.Какви ли не акали ми даваха,но и аз не ги слушах.Накрая се оказа бензиновия филтър ,смяна за 8 лева и 5-10 лева труд,че беше много клеясъл и изведнаж изчезнаха тези гадни тласъци.Ако не си го сменял ,опитай,може и да е от това.Успех !!!

            Коментар


              #7
              Здравей и от мен,абсолютно сащия проблем имах - от втора на трета се чудеше дали да тръгне.Какви ли не акали ми даваха,но и аз не ги слушах.Накрая се оказа бензиновия филтър ,смяна за 8 лева и 5-10 лева труд,че беше много клеясъл и изведнаж изчезнаха тези гадни тласъци.Ако не си го сменял ,опитай,може и да е от това.Успех !!!

              Коментар


                #8
                Здравей и от мен,абсолютно сащия проблем имах - от втора на трета се чудеше дали да тръгне.Какви ли не акали ми даваха,но и аз не ги слушах.Накрая се оказа бензиновия филтър ,смяна за 8 лева и 5-10 лева труд,че беше много клеясъл и изведнаж изчезнаха тези гадни тласъци.Ако не си го сменял ,опитай,може и да е от това.Успех !!!

                Коментар


                  #9
                  Колега и при мен има едно съмнение за агренажа.Преди около година на студено палене сутрин около -5 градуса колата ми палеше буквално от четвърт оборот.Сега пали 2 секунди след завъртане на ключа чак 2 дори и топлаДругото което се усеща е че преди вървеше повечко на ниски обороти а като мине 3500 ме лепва за седалката точно както кола с турбо до към 5500 после няма ефект вече , а сега като я настъпя този ""турбо"" ефект се появява чак след около 5000 оборота до към 6000 оборота не е от бензина 100% сменях го за 9 месеца 20 бензиностанции не са дюзи защото колата си върви както преди просто рязкото ускорение се появява не след 3500 а към 5000об. и пали по трудно,но пък забелязвам че разхода ми е паднал с около 1 литър колата е BRAVO 1.8GT
                  КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

                  Коментар


                    #10
                    Колега ходил ли си на диагностика? Много е вероятно да имаш ленива ламбда сонда, признаците са такива каквито ги описваш.
                    --Старата ръжда любов не хваща!--
                    156 sportwagon 1,9 jtd 115
                    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                    Коментар


                      #11
                      За сега отпада варианта за бензина.Няма промяна във вървежа при рязко подаване на газ,а бензиновият филтър е сменян.Остава да се провери ламда сонда и агренаж , ще пиша отново при промяна .
                      Стило 1.6

                      Коментар


                        #12
                        и при мен го има подобен проблема но идва от газовия инжекцион. след резет на ЕКУто всичко си идва на място. докато не се самокоригира за около седмица.Не прочетах по горе да си я минал тази стъпка. Другия вариант е като идеш на диагностика както те е посъветвал van_dal там да ти го резетнат.
                        Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                        182A4.000 IAW49F
                        LPG - Lovato EasyFast
                        ----------------------------
                        "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                        Коментар


                          #13
                          А варианта повреден ТПС?-от там колата минава в авариен режим и симптомите са същите -забиване,рязко изстрелване,завишен разход...просто още една идея.И още нещо аз зная,че ангренажен ремък не се разтегля това е едно от основните му технически изисквания.
                          Fiat Brava 1.2,16в

                          Коментар

                          Working...
                          X