Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чистене на дюзи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    така, с червено съм отбелязал нещата които трябва да махнете, Дроселната клапа се държи на 4 болта, но съм отблеязал само 2 тъй като другите са от долната страна; махате пръчката на маслото тя се държи на болт 13 като погледнете отдолу под бронята и се вижда, махате всичко отбелязано с червено; пропуснал съм да отблежа въздуховода от дрослената клапа до кутията на филтъра; като развиете планката с капчката на маслото зад нея е 5тия болт на който се държи горния за долния колектор разкачате и маркучето което е от дроселната клапа до тръбата по която се сипва маслото в двигателя, както и другия маркуч който е по-дебел който води до въздуховода, сега ще кача друга снимка със всичко отбелязано самата рейка с дюзите се държи на 2 болта, ще ги видите като поразколачите )) долния колектор е напълно излишно да се сваля и си е чиста загуба на време и нерви
    Прикачени файлове

    Коментар


      #47
      и пак да питам кому е нужно да се разглоби половината мотор за едната рейка ???
      Power Under Pressure

      Коментар


        #48
        Къде все пак се намира тази рейка и инжекторите? Ако може някой да покаже на снимката на колегата :D
        Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

        Коментар


          #49
          инжекторите са на самата рейка, и влизат в долната част на смукателния колектор, а рейката е под горната част на смукателния колектор
          Прикачени файлове

          Коментар


            #50
            Здравейте,
            30,07,2023


            Днес дойде и моят ред да мина по този път. Да свалям рейката с бензиновите дюзи за проверка. Причината е, че от време на време при палене на бензин, не задържаше обороти и гаснеше. Понеже само се пали на бензин и съответно се насочихме към зацапани инжектори.

            Оттам в темата е доста добре обяснена процедурата какво се сваля и разглобява. Аз реших да мина по дългият път и да проверя и някои други неща между другото. Аз свалих колектора наедно с дросела, отдолу има няколко снопа с кабели, които трябва да се откачат от съответните щипки.
            Бях подготвил постановката за почистване на дюзите, една бензинова помпа, кабели, ацетон, меглио, маркучи и мека четка за зъби.
            От форума знаем, че дюзите не се държат за буксите, че се чупят лесно. Има едни скобички с плоска малка отверка внимателно с малко чалъм се свалят дюзите от рейката, а самата рейка излиза с издърпване от колектора след като ѝ се свалят два болта.
            Така свалих рейката и се оказа, че дюзите са от модела с 4 дупки, ама двете май са бутафорни. Свалих и първите две дюзи и с голям мерак отивам да ги "Отпушвам". Правя смеска от бензин и ацетон в един буркан, закачам маркучи кабели и ОП греда. Дюзата не пръска..., а сега де...ко стана?!! Нито цъка, нито пръска...оставям я настрана и закачам другата, вече е добре-пръска си доста силно от двете дупки, не разпрашава ми си пръска като игла на спринцовка. Три от четирите дюзи са така. Взимам мултицета и се оказа, че тази "първата", която всъщност е на четвърти цилиндър до бензиновия регулатор е умряла. Другите имат около 15 ома съпротивление на намотката. Сега си мисля, дали тая дюза не прекъсва според топлината или веднъж умряла си е завинаги умряла?

            И така, утре ще поръчвам две дюзи и ще събирам талигата, да видим основния проблем гасенето при палене, дали че се оправи.

            Покрай другите неща се оказа, че маркуча от горивния регулатар до колектора така се е напукал и одървил, че само чакаше да го пипна и се разпадна, почистих дроселовата клапа и плочката на газта, както и моторчето за празен ход, смених някои скоби по охлаждането и хидравликата.
            Та така, както обикновено работа за "няколко" часа ще иде 2-3 дена с намирането на части и дооправянето на някои други малки проблемчета.


            Click image for larger version

Name:	Тази 1.jpg
Views:	114
Size:	2,07 MB
ID:	2760034 Click image for larger version

Name:	Тази 2.jpg
Views:	113
Size:	2,69 MB
ID:	2760029 Click image for larger version

Name:	Тази 4.jpg
Views:	113
Size:	2,18 MB
ID:	2760030 Click image for larger version

Name:	Тази 6.jpg
Views:	116
Size:	2,49 MB
ID:	2760031 Click image for larger version

Name:	Тази 3.jpg
Views:	126
Size:	2,08 MB
ID:	2760032 Click image for larger version

Name:	IMG_5018.jpg
Views:	115
Size:	3,38 MB
ID:	2760036
            Прикачени файлове
            Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
            Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

            Коментар


              #51
              Имам мащинка за почистване на дюзи ако някой му трабва може да помогна с почистването.
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар

              Working...
              X