Здравейте, има ли някъде снимков материал за почистване на дюзи, схема за разглабяне на двигателя до достигането им ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чистене на дюзи
Collapse
X
-
nedialk00Етикети: –
-
nedialk00
-
nedialk00
на бензин е ужасно, пуши като за световно и двигателя няма нормален празен ход, а в обороти почва да се тресе.. иначе на газ няма никакви проблеми
Коментар
-
Трябва да свалиш целият колектор за да можеш да махнеш дюзите. Не е нещо много сложно, но ако ти е за първи път си е врътня. Също така ще ти трябва инструмент, само с гаечни ключове няма да стане. Иначе дюзите се зацапват предимно на изхода, стават черни............ и не пръскат като хората. Достатъчно е само да ги накиснеш в кореселин и внимателно да почистиш мястото с 4-те отвора. Няма да е лошо преди това да опиташ с някоя добавка за почистване, в много от случаите върши работа.
Коментар
-
nedialk00
а може ли да ми кажете по-специалните инструменти които ще ми трябват, и някакъв пиниз ако има да махнеш колекторите
Коментар
-
кола
В manala за модела кола има как става има го във форумаhttp://storage.fiat-bg.org/Books/Bravo_Brava_Marea/и тук http://ftp.fiat-club.org.ua/Manuals/Fiat/Brava/
Коментар
-
u_bo
nedialk00 написа:на бензин е ужасно, пуши като за световно и двигателя няма нормален празен ход, а в обороти почва да се тресе.. иначе на газ няма никакви проблеми
Коментар
-
По спомен ще ти кажа горе долу какво се маха. Частта от колектора с дросела се държи с два болта към двигателя, маркучите за горивото също бяха хванати някъде по тази част на колектора. Вече с други болтове се разделя колектора на две. Горната част не се маха само се разхлабва. Тръбата за маслото + тази за пръчката за маслото се махат. Останалата част на колектора е хваната на по кофти място към главата и там няма да стане само с гаечен ключ. Може и да стане, но ще падне яко въртене Като развиеш всичко долната част на колектора пада с дюзите, след това може да пристъпиш към сваляне и почистване. Запомни кой болт от къде е защото са различни по дължина...............
Коментар
-
дюзите на 1.6 16 ги чистя без да свалам колектора , само се откачат маркучите и рейката се измушва иначе на много места хората ги чистят с мегле и оцет и ,,,,,,,, а аз си купувам течност за чистене на дюзи която е много по добра лесно става 2 часа на изстинала кола с монтажа и са 6Power Under Pressure
Коментар
-
Днес беше деня за сваляне на дюзите, но греда - не мога да отвия торкс болтовете които свързват долната и горна част на смукателя. Почти им прецаках резбата. Някакви идеи за справяне с проблемът, освен чук и секач. :D Иначе си взех една бутилка Меглио и си направих генераторче на 20-30Hz за симулация докато се киснат.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
чети по Фнимателно и по бавно свали болтовете само на рейката , развии маркучите и извади рейката и я изтегли зад смукателя казах ти че става и без да се маха смукателя - точно поради тазиз причина с запичането на скапаните звездограмчета и без ултразвук нищо нямя да постигнеш , те и без това си цъкат в бензина , а той теоретично почисва така че не си играй с глупости а ги занеси на някоя ултразвукова вана , както са свалени ще ти вземат по малко кинтиPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар