Здравейте колеги,Опитах се да намеря отговор на въпроса ми, за да не отварям нова тема, но не успях.Затова се обръщам към вас с молба за следната консултация. Фиат Брава 1.4 12V 97’ бензин (имам и газова уредба). Двигателят ми работи на три цилиндъра (2-ри го няма), майстора твърди, че и 3 и 4 също не са на 100%, но предполагам, че греши тъй като ако е така, колата едва ли ще отлепи, а тя въпреки затруднението движи сравнително прилично (даже и на газ). Въпроса ми е, това най-вероятно е за смяна на разпределителния вал, но някои ми каза, че има вероятност и да е само пула на клапан. Има ли шанс да се размина без смяна на вал-а или не? Проблемът не е от свещите или кабелите.Какви неща ще са ми необходими за ремонта? Нова гарнитура, ангренажен ремък, клапани, масло, разпределителен вал (ако е за смяна), пула (колко броя) ? Моля да добавите, каквото пропускам или да изключите нещо, което не е нужно от изброените на горния ред.Ще съм благодарен за всякакви коментари и съвети.Предварително мерси!Безаварийно на всички!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двигател на 3 цилиндъра
Collapse
X
-
Преди да започнеш всичко, бих те посъветвал (освен ако вече не си го правил) да всемеш 4 работещи свещи (най-добре е от друга кола), да ги смениш с твоите и да покараш примерно 5 км.Моята така ме измъчи веднъж. Сменях по една, по две свещи и не се оправяше, но като ги смених всички, покарах я малко и се оправи."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Да, аз купих и сложих нови, понеже старите не се знаеше от кога са... Преди време ходих и на диагностика и ми казаха, че имам понижена ефективност на 2-ри цилиндър, но колата си вървеше идеално и реших да не я пипам. Сега имам чувството, че тресенето е малко по-силно и смятам, че е редно да го оправя.Притеснява ме, че точно сега не е хубав момент да останеш без кола, а и се чудя какви пари ще ми стъпи ремонта, ориентировъчно?FIAT Brava SX 97' 1.4 12V
Коментар
-
michev написа:Първо замери нормална ли е хлабината на клапаните, при работа на газ леглата и самите клапани по-бързо се износват и свиват хлабината. Може да ти се размине и само с смяна на пулове, но задължително първо мери хлабини, че някой клапан може и да не затваря.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар