Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

кой е датчика за маслото на пунто гт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    punto_gt_turbo написа:
    по принцип имам проблем в таблото но в оборотомера показва със 100 150обрт. повече на празен ход!
    Споко :D и моя оборотомер показва с 150 оборота повече от действителните Мма все пак тва е пунто ГТ, при него никога нещата не мое са перфектни :D

    Коментар


      #17
      jungleraver написа:
      първо да се извиня, че се наместих тук, но ми е интересно - наистина колко трябва да е нормалното налягане на маслото на загрял и "поръчкан" мотор (естествено имам предвид punto GT)ако маслото има значение се интересувам конкретно за castrol 10W50
      Откъде го намери пък тоз кастрол бря? 10В50 кастрол има само некъв моторджииски доколкото знам Налягането иначе (според аутодата) трябва да е 3,4 бар-а при 4000 ховорота :D

      Коментар


        #18
        biser_as написа:
        punto_gt_turbo написа:
        на празен ход мн загряла седи между 1 б и 1.5 б
        Мми добре е горе-доле като налягане за загряла кола и с тва масло Ако толкоз мнооо те притеснява и смяташ, че нещо не е в ред, закачай читав външен механичен манометър и гледай дали неговите показания, съответстват на показанията вътре на таблото :D А тва другото пунто дет си карал знаеш ли с кво масло е било? Ако е било с масло W50 или W60 е съвсем нормално да държи по-високо налягане от твойта кола с маняшкия кастрол :D Мойто с естерна състезателна синтетика W50, никога на загряла мноо кола не е показвало под 1,8 бар-а :D
        е виждаш ли че между кола и кола има огромна разлика моята на 90 градуса на маслото полазва 1 бар на празен ход , на 4000 оборора показба 3.6 бара както е по книга , а ти казваш че под 1.8 твоята не пада аз мисля че като цяло проблемите са в измерванетелните уреди на колите и като цяло датчиците се ебават , аз сум сменял над 10 такива и повечкото се различаваха с 1 бар в наляганията
        Power Under Pressure

        Коментар


          #19
          WhitePower написа:
          е виждаш ли че между кола и кола има огромна разлика моята на 90 градуса на маслото полазва 1 бар на празен ход , на 4000 оборора показба 3.6 бара както е по книга , а ти казваш че под 1.8 твоята не пада аз мисля че като цяло проблемите са в измерванетелните уреди на колите и като цяло датчиците се ебават , аз сум сменял над 10 такива и повечкото се различаваха с 1 бар в наляганията
          И ся ко викаш, мойто ГТ или е феномен или е яко прецакана а Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Баце аз не спорим, че всички ГТ-та са еднакви :D най-малкото нали се сещаш, че основните и биелните лагери на 2 еднакви коли са различно износени и нема как и налягането на маслото да им е еднакво, особено ако едното е с полусинтетика 10в40, а другото е с модерна синтетика 5в50 или 10в60 На твойта ко стана с налягането като сипа Мотул 5В50? Не почна ли да държи 0,5 бар-а по-високо налягане на празен ход и загряла

          Коментар


            #20
            оооо да спор няма за качесвото на маслото че естерния моулец е естина иначе каво да му е преебана на твоята просто казвам че нема един с един уред да показват еднакво и всичко се дължи на шибаните датчици в лапата - износват се щото са супер тъпо направени ,и от там пружинките се преебават и за това показват различни налягания
            Power Under Pressure

            Коментар


              #21
              WhitePower написа:
              оооо да спор няма за качесвото на маслото че естерния моулец е естина иначе каво да му е преебана на твоята просто казвам че нема един с един уред да показват еднакво и всичко се дължи на шибаните датчици в лапата - износват се щото са супер тъпо направени ,и от там пружинките се преебават и за това показват различни налягания
              мога ли да го сваля и нещо да го изчистя тоя датчик или да не барам...мисля като сменям маслото да махна картера и така или иначе да сменя и биелни лагери профилактично?а това сас друг манометар ще го пробвам когато съм свободен и ще пиша резултат!
              Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
              Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

              Коментар


                #22
                не можеш аз отворих 2 за да ги пробвам и няма шанс за затваряне износвате се пистите и се кривът пластинките и омеква пружинката по добре си купи друг датчик с отделен уред за да ти е спокойно , така поне ще виждаш в дейсвителност колко бара ти е маслото
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #23
                  а за идеята да сменя биелни лагери добре ли ще е?
                  Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                  Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                  Коментар


                    #24
                    ми ако се окаже че вала е за ремонт ???иначе една профилактика никога не е излишна
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #25
                      е то като махна лагерите ще вида и вала..ако е за смяна тогава...но нямам проблем с мотора само каде като загрей има леко зачудване като дам малко газ!студена е перфектна!
                      Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                      Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                      Коментар


                        #26
                        че тва какво общо има с лагерите и с маслото
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #27
                          естествено че няма просто исках да коментирам и това.
                          Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                          Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                          Коментар


                            #28
                            biser_as написа:
                            jungleraver написа:
                            първо да се извиня, че се наместих тук, но ми е интересно - наистина колко трябва да е нормалното налягане на маслото на загрял и "поръчкан" мотор (естествено имам предвид punto GT)ако маслото има значение се интересувам конкретно за castrol 10W50
                            Откъде го намери пък тоз кастрол бря? 10В50 кастрол има само некъв моторджииски доколкото знам Налягането иначе (според аутодата) трябва да е 3,4 бар-а при 4000 ховорота :D
                            опааа :D извинете, 15-50 е кастрола при мен на мнооого загрял мотор под 1.6 не съм виждал-значи бива до колкото разбрах
                            тежък е животът лек...

                            Коментар


                              #29
                              punto_gt_turbo написа:
                              е то като махна лагерите ще вида и вала..ако е за смяна тогава...но нямам проблем с мотора само каде като загрей има леко зачудване като дам малко газ!студена е перфектна!
                              а на един приятел беше същата история, върви си добре, но спира на светофар за 2 мин. да речем и като натисне газта за да потегли имаше доста лаг. Направихме онзи входящия маркуч на въздушния филтър да смуче свеж въздух отвън а не деведесетте от под капака, стана идеално :D
                              тежък е животът лек...

                              Коментар


                                #30
                                jungleraver написа:
                                опааа :D извинете, 15-50 е кастрола при мен на мнооого загрял мотор под 1.6 не съм виждал-значи бива до колкото разбрах
                                Пич, ако с тая минералка на Кастрол си караш пунто ГТ-то, послушай ме и го разкарай с 300 Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Сипи си синтетично масло, да не пускаш скоро тема за счупено турбо или странни звуци от двигателя на пунто ГТ Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                                Коментар

                                Working...
                                X