Здравейте колеги,Имам фиат линея, бензин 1.4, 77кс.Вчера сутринта, когато запалих автомобила чух леко метално почукване което се ускоряваше заедно с увеличението на оборотите.След 3000 оборота изчезва. Първата една минута двигателя се тресеше нехарактерно за него. През деня препалвах автомобила за да видядали ще има някакво подобрение. В един от случеите се получи леко задавяне и след третия път на подаване на газ изчезна.Снощи вечерта нямаше проблеми и чукането беше изчезнало но при запалване двигателя се разтресе. Забелязах, че на входа наинжекциона кадето влиза тръбата от въздушния филтър има малко масло. Обадих се в Авто Италия и ми казаха, да сменя бензина, дапокарам така 2 дена и ако няма промяна да се обадя там. Моля, някой с подобен проблем или който разбира да помогне да помогне с предложение.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чукане от двигателя и масло от въздушния филтър - Фиат Линея
Collapse
X
-
Колега имам същия автомобил на 47000 км. но не съм имал подобни проблеми.Колата в гаранция ли е?Ако не е лошо, за това масло което казваш може да е в следствие на счупен сегмет или бутало.Мойта пие масло 700гр. за 15000км. казват че е от КАСТРОЛА на АИ но не ми се вярва. Абе тоя двигател май нещо му куца
-
Може да е било от бензина. Чукането и тресенето изчезнаха. На входа на инжекциона където влиза маркуча от въздушния филтър все още има тънък слой масло, но както четох в някой форуми и от разговорите ми с приатели разбирам, че това е уж нормално. От там минавали картерните маслени газове за доизгаряне или за смазване. Незнам дали да вярвам на това, но е факт, че в момента двигателя работи нормално.
Коментар
-
Да тресе или да прекъсва от лош бензин е ок. Ама да чука от мотора от лош бензин няма как.Освен ако не си налял 92 примерно и да ти чука аванса, ама предполагам знаеш как звучи.А маслото във филтъра е нормално ама за автомобил на 200 000 + км.Нов двигател не би трябвало да хвърля маслото там. Или пък колата е служебна и е карана яко на прекъсвач????http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Аз също си помислих за аванса, но като тресеше започнах да мисиля и за други причини.Ако всичко това е било от лош бензин, не е ли възможно поради същото това, цялата система да не е работила правилно и заради това да е излязло малко масло през филтъра? (не е теч на масло, а като извадя тръбата на филтъра, на мястото където влиза в инжекциона, метала е покрит с тънък слой масло. Може да е остатък от маслото което е влязло във филтъра когато автомобила се е задавял.)
Коментар
-
Аз лично не виждам връзка между двете неща. Ако бензина е бил с нисък октан, Еку ще връща аванса, т.е. ще подава по-рано искра за да няма самоволно горене. И ще го прави докато стигне долна граница. От там нататък ако чука, значи бензина не е боклук, а пълен боклук. Аванса ще си чука защото Еку е безпомощен Според мен обаче, това неможе да накара маслото да влиза във въздуховодите.Автомобила има ли ЕГР клапан?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Другото, което се сещам, това да не е масло а някаква мазнотия от скапаното гориво, преминала през системата за вентилация на резервоара. А това, че мотора е тресял при скапано гориво, не е странно. При такова гориво се радвай, че само тресе, щото съм виждал с очите си стопени направо двг-таPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Когато помпата е ’глътнала’ въздух така известно време дюзите ’цъкат’ (направо си е живо чукане, щтракане...) и това се оправя сравнително бързо - за 2-3 минути.Да си я оставял без гориво? Тя ако е глътнала въздух и първото палене след това си е цял подвиг и може да събори 1-2 пъти акумулатора.
Коментар
-
wwalker написа:Когато помпата е ’глътнала’ въздух така известно време дюзите ’цъкат’ (направо си е живо чукане, щтракане...) и това се оправя сравнително бързо - за 2-3 минути.Да си я оставял без гориво? Тя ако е глътнала въздух и първото палене след това си е цял подвиг и може да събори 1-2 пъти акумулатора.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Колеги, относно това за омазняването, то тръбата за картерната вентилация не се ли включва отново във входящия колектор, за да отиде за изгаряне?И след като е картерна вентилация, се предполага да има някакви пари от там и те като кондензират и от това може да стане мазния филм.Brava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар