Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колко е нормният разход на масло за Punto Sporting MK1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    chapat написа:
    имам пунто 1.2 МК1 изминал съм към 4000км. и вече съм долял към половин кило.приказвах с един майстор и ми каза до кило кило и двеста било нормално от смяна до смяна да изгори.според мен не е така
    Разбира се че не е така. Този разход е много. И на мене горе долу толкова ми лапа. Проблема е че го изхвърля от семеринга на разпределителния вал трябва да се смени. Когато имам възможност ще го сменям. Добре е и паралелно с това да се сменят гумички на клапани и гарнитурата на капака. Иначе лапа няма начин...

    Коментар


      #17
      Градски,сигурно имаш предвид семеринга на разпределителния вал,а не коляновия.Иначе аз 2 пъти го сменям вече,все от там протичаше.Гарнитурата на капака също съм сменел и пак си доливам масълце,трябва да се сменят пусти гумички.

      Коментар


        #18
        rusee написа:
        Градски,сигурно имаш предвид семеринга на разпределителния вал,а не коляновия.Иначе аз 2 пъти го сменям вече,все от там протичаше.Гарнитурата на капака също съм сменел и пак си доливам масълце,трябва да се сменят пусти гумички.
        Да на коляновия колега! Поправих грешката. Все си мисля, че като се сменят гумички, семеринга и гарнитурката проблема ще се реши.Колко ти взеха за ремонта колега?Мене ми искат 50 кинта само за труд. Частите не са скъпи, излизаха към 20лв. мисля...

        Коментар


          #19
          Гарнитурата на капака си я сменях сам,а за смеринга колко са ми взели не помня.След смяна на гумичките трябва да спре да го гори.Мисля,че за около 120-30 лв. е въпросният ремонт.Но според мен е по-добре първо да се оправят течовете,защото така не знаеш гори ли го или ти изтича.В случая при мен го гори

          Коментар


            #20
            1,7 ТД карах с Валволин-никакви проблеми,преди 10-тина години имах Ритмо 305 ТС, бензин, на 10000 доливах около 400 грама,след смяна на гумичките на клапаните всичко беше ОК".Според мен,разхода ти на масло евисокичък.....Сега фятката (Марея) я карам с ЕЛФ -Ідоволен съм
            1234567890

            Коментар


              #21
              смяна на гумичките ставало и без да се маха главата ми казаха.но един приятел ми каза 4е по добре е да се смъкни и така да се сменят.според вас как е по добре
              uno-1.5i понто 1.2i

              Коментар


                #22
                Хора, от майстори които твърдят че да ти хвърли литър-два от смяна до смяна е нормално трябва да бяга човек като дявол от тамян. Да останат гладни дано. Аз карам купе 1.8 с френско тотал 10х40. Масло не съм губил никога. Пълня го до максимума и горе-долу така го и изливам. Също така карам и друга марка кола, вече 70 000км съм изминал с нея и от смяна до смяна масло не съм губил. Не може да ви текат като лейки моторите и това да е нормално. Сменят се гумички на клапани, семеринги на валове, гарнитури, ако се наложи и маслени сегменти. Самата загуба на такива количества масло означават, че имате проблем някъде с мотора ви, нито добавки нито доливания са решения. Оправете си двигателите!
                Fiat Coupe 1.8

                Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                Коментар


                  #23
                  rusee написа:
                  Гарнитурата на капака си я сменях сам,а за смеринга колко са ми взели не помня.След смяна на гумичките трябва да спре да го гори.Мисля,че за около 120-30 лв. е въпросният ремонт.Но според мен е по-добре първо да се оправят течовете,защото така не знаеш гори ли го или ти изтича.В случая при мен го гори
                  Нямам теч, а го губи от въпросния семеринг. Както и да го гледам ме чакат поне 100 кинта за работа.

                  Коментар


                    #24
                    tarabas написа:
                    rusee написа:
                    Гарнитурата на капака си я сменях сам,а за смеринга колко са ми взели не помня.След смяна на гумичките трябва да спре да го гори.Мисля,че за около 120-30 лв. е въпросният ремонт.Но според мен е по-добре първо да се оправят течовете,защото така не знаеш гори ли го или ти изтича.В случая при мен го гори
                    Нямам теч, а го губи от въпросния семеринг. Както и да го гледам ме чакат поне 100 кинта за работа.
                    А това са еди 10 л масло. Я си сметни за колко хил. км ще ги долееш и тогава прецени кое е по изгодно. За маисторите не се притесняваите за тях винаги ще има работа! Но ако тече върху ангренажния ремък - лошо ще му скъси живота!
                    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                    Коментар


                      #25
                      Колега,аз бях така с едно типо 1,4 и като го отворих-що да видя гумичките на клапаните нови,но се разхождат по стеблата на клапаните,явно някои "майстор" е забравил да ги набие на водачите.То все едно ги е нямало,та тогава ми гореше към 1 кило на 2000 км(което е 5 кила на 10 000) ,след като ги смених и поставих както трябва разхода на масло спадна цели 10 пъти-наливам до максимума и след 10 000 км преди да го източа е на средата-т.е. 0,5 литра,което е добре като се има предвид че ми омасляваше от гарнитурата на картера.Така че не се замисляй и сменяй гуменяците
                      Fiat Brava 1.2,16в

                      Коментар


                        #26
                        Аз правих основоен ремонт преди 40-50 К но си доливам около 1л на 10000
                        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                        Втората......пак същата!
                        (_-_)______////_______(_-_)
                        Punto75-Вече на жената!
                        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                        Коментар


                          #27
                          Колкото и да се омаслява неможе да губи толкова масло.За да има такъв разход, трябва да капе на капки като паркирате някъде.А иначе за никоя малолитражна кола не е нормално да губи повече от 700-800 грама на 10000.Това дето го пишат като разход в книжките е за тотално издухана кола преди ремонт.Иначе ако няма да се кара много колата не е ценово оправдано да се прави ремонт.
                          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                          FIAT БРАВО 1.2 16v
                          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                          Коментар

                          Working...
                          X