Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене Мареа 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трудно палене Мареа 1.6

    Преблемът е следният: колата е като моята в подписа(на сестра ми е) и няма газова. Карана е само на бензин. Сменени са бензинов и въздушен филтър, свещите са NJK на около 15хил.км. При първо палене за деня, колата пали от 2-3 въртене на стартер. Първият път е все едно като задавена Жигула. Понякога така е и с вторият опит. На третия път най-много, с леко подаване на газ(ако не се подаде газ, оборотите са ниски и може да загасне), колата пали. Като работи около 10мин и след това няма проблем с паленето за деня. После може да се пали от първия път без газ до края на деня. На следващият ден пак всичко се повтяра. Иначе за вървенето няма проблеми и разхода също не е нещо голям. Незнам какво друго да кажа като информация. Давайте съвети къде да търсим проблема!!! Благодаря предварително.
    Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
    Ex.Opel Astra

    #2
    Клапана за излишното гориво; стъпков мотор; замърсени дюзи; проблемна помпа; запушена вентилация на резервоара; теч на гориво; замърсен сензор на кол. вал; избиваща бобина...
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      Rokambol написа:
      Клапана за излишното гориво; стъпков мотор; замърсени дюзи; проблемна помпа; запушена вентилация на резервоара; теч на гориво; замърсен сензор на кол. вал; избиваща бобина...
      А от къде да я захванем? Те явно може да са много неща.
      Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
      Ex.Opel Astra

      Коментар


        #4
        На първо време свалете свещите и вижте състоянието им. Напълно възможно е една (или повече) от тях в началото да не "запалват". Предполагам, знаеш какви трябва да бъдат добре работещите свещи. Аз бих направил следното - сутрин ще я повъртя, докато припали, след което ще угася мотора и веднага ще развия свещите. Търси мокра такава. Почти съм сигурен, че ще има поне една. Засега това. Успех.
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #5
          Благодаря за сега. Ще пробвам.
          Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
          Ex.Opel Astra

          Коментар


            #6
            Re: Трудно палене Мареа 1.6

            z_sutrov написа:
            Преблемът е следният: колата е като моята в подписа(на сестра ми е) и няма газова. Карана е само на бензин. Сменени са бензинов и въздушен филтър, свещите са NJK на около 15хил.км. При първо палене за деня, колата пали от 2-3 въртене на стартер. Първият път е все едно като задавена Жигула. Понякога така е и с вторият опит. На третия път най-много, с леко подаване на газ(ако не се подаде газ, оборотите са ниски и може да загасне), колата пали. Като работи около 10мин и след това няма проблем с паленето за деня. После може да се пали от първия път без газ до края на деня. На следващият ден пак всичко се повтяра. Иначе за вървенето няма проблеми и разхода също не е нещо голям. Незнам какво друго да кажа като информация. Давайте съвети къде да търсим проблема!!! Благодаря предварително.
            Колега, Що не вземете първо някой як акумулатор на заем, да видиш какво ще стане пък после сменяйте свещи, помпи, клапани, филтри.
            Brava 1.6 EL, '98
            182A4

            Коментар


              #7
              Колега, същия проблем имам на Браво 1.6 16V (не знам дали не е същия двигател). Като е студена пали от втория/третия път. Като загрее никакъв проблем и после ако я оставя за 3-4 часа и нагоре ,пак трудно пали. Иначе в момента в който запали двигателя си работи много добре. Забелязах и ,че се получава вакуум в резервоара и когато отварям капачката да зареждам се чува изсъскване, но въпреки това като е топла си пали. Акумулатора е нов, свещите и въздушния филтър са на 10000 км. Ще се радвам да споделиш при теб от къде е бил проблема ако го установиш.И да попитам този клапан за излишно гориво къде се намира и как да проверя дали работи?

              Коментар


                #8
                Аз също го имам този проблем, но след 200 км извънградско изчезва. Тоест сутрин пали трудно и след 4-5 часа пак - трябва или да се върти два три пъти или няколко пъти да се пробва да запали.а преди палеше от половин оборот.Или се продухват дюзите, или се зарежда акумулатора или и аз не знам какво. Правих и диагностика и момчето каза че всичко по електрониката работи нормално (БО от форума). Остават евентуални механични проблеми, но както е изброил по-горе колегата, ще ми трябват един багажник части за проба грешка.За съжаление нямам под ръка читав акумулатор, за да тествам. Трябва да го зареждам, а след това не знам от какво е положителния резултат - от заредения акумулатор или от това че компютъра е стоял цяла нощ без ток.Някой като открие топлата вода, да сподели.
                Brava 1.6 EL, '98
                182A4

                Коментар

                Working...
                X