Преблемът е следният: колата е като моята в подписа(на сестра ми е) и няма газова. Карана е само на бензин. Сменени са бензинов и въздушен филтър, свещите са NJK на около 15хил.км. При първо палене за деня, колата пали от 2-3 въртене на стартер. Първият път е все едно като задавена Жигула. Понякога така е и с вторият опит. На третия път най-много, с леко подаване на газ(ако не се подаде газ, оборотите са ниски и може да загасне), колата пали. Като работи около 10мин и след това няма проблем с паленето за деня. После може да се пали от първия път без газ до края на деня. На следващият ден пак всичко се повтяра. Иначе за вървенето няма проблеми и разхода също не е нещо голям. Незнам какво друго да кажа като информация. Давайте съвети къде да търсим проблема!!! Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно палене Мареа 1.6
Collapse
X
-
На първо време свалете свещите и вижте състоянието им. Напълно възможно е една (или повече) от тях в началото да не "запалват". Предполагам, знаеш какви трябва да бъдат добре работещите свещи. Аз бих направил следното - сутрин ще я повъртя, докато припали, след което ще угася мотора и веднага ще развия свещите. Търси мокра такава. Почти съм сигурен, че ще има поне една. Засега това. Успех.
Коментар
-
Re: Трудно палене Мареа 1.6
z_sutrov написа:Преблемът е следният: колата е като моята в подписа(на сестра ми е) и няма газова. Карана е само на бензин. Сменени са бензинов и въздушен филтър, свещите са NJK на около 15хил.км. При първо палене за деня, колата пали от 2-3 въртене на стартер. Първият път е все едно като задавена Жигула. Понякога така е и с вторият опит. На третия път най-много, с леко подаване на газ(ако не се подаде газ, оборотите са ниски и може да загасне), колата пали. Като работи около 10мин и след това няма проблем с паленето за деня. После може да се пали от първия път без газ до края на деня. На следващият ден пак всичко се повтяра. Иначе за вървенето няма проблеми и разхода също не е нещо голям. Незнам какво друго да кажа като информация. Давайте съвети къде да търсим проблема!!! Благодаря предварително.Brava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
-
Колега, същия проблем имам на Браво 1.6 16V (не знам дали не е същия двигател). Като е студена пали от втория/третия път. Като загрее никакъв проблем и после ако я оставя за 3-4 часа и нагоре ,пак трудно пали. Иначе в момента в който запали двигателя си работи много добре. Забелязах и ,че се получава вакуум в резервоара и когато отварям капачката да зареждам се чува изсъскване, но въпреки това като е топла си пали. Акумулатора е нов, свещите и въздушния филтър са на 10000 км. Ще се радвам да споделиш при теб от къде е бил проблема ако го установиш.И да попитам този клапан за излишно гориво къде се намира и как да проверя дали работи?
Коментар
-
Аз също го имам този проблем, но след 200 км извънградско изчезва. Тоест сутрин пали трудно и след 4-5 часа пак - трябва или да се върти два три пъти или няколко пъти да се пробва да запали.а преди палеше от половин оборот.Или се продухват дюзите, или се зарежда акумулатора или и аз не знам какво. Правих и диагностика и момчето каза че всичко по електрониката работи нормално (БО от форума). Остават евентуални механични проблеми, но както е изброил по-горе колегата, ще ми трябват един багажник части за проба грешка.За съжаление нямам под ръка читав акумулатор, за да тествам. Трябва да го зареждам, а след това не знам от какво е положителния резултат - от заредения акумулатор или от това че компютъра е стоял цяла нощ без ток.Някой като открие топлата вода, да сподели.Brava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар