Здравейте колеги,от много време съм регистриран тук,и само чета.Сега за съжеление дойде момента да пиша по кофти за мен въпрос,с молба за помощ.Проблема е следния:Смених маслото което беше SELENIA 20K с YACCO V1000 5w40.След смяната двигателя започна да изхърква глухо в диапазона 1000-1200 оборота.На мен ми се струва,че хъркането(прави хръъъм и затова го определям така) идва от горната част на мотора и по-точно от областа на вариатора.Като загрее колата хъркането почти изчезва,даже в половината от времето дори не го чувам.Въпроса ми е следния:Според ваз това хъркане на какво се дължи? 1, На новото масло,или това е кофти съвпадение?2, На тръгнал хидравличен повдигач и сега заради новото масло да се получи този шум?3, На тръгнал вариатор и сега заради новото масло да се получи този шум?4, На нещо по-лошо свързано с биелни лагери,пистолни болтове и т.н. ?или на нещо друго за което не се сещам? Моля изкажете вашите мнения,предположения и препоръки!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво HGT:Двигателя изхърква на определени обороти
Collapse
X
-
при такива съмнения аз свалям поред ремъците- на климата, на алтернатора, на хидравликата, паля и слушам, после проверявам луфта на водната помпа и после ролките на ангренажа. мисля така е най-правилно, освен ако не си на 100%, че идва отвътре от двг.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
при такива съмнения аз свалям поред ремъците- на климата, на алтернатора, на хидравликата, паля и слушам, после проверявам луфта на водната помпа и после ролките на ангренажа. мисля така е най-правилно, освен ако не си на 100%, че идва отвътре от двг.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Да ти кажа не съм много сигорен,че идва от вътре.Чувам го отгоре и то повече от към ангренажа,някакси около капачката за маслото.И на мене взе да ми се прокрадва мисълта за нещо с ролките,по скоро за обтяжната на ангренажа въпреки ,че са сменени преди 2000 километра с уж оригинални.Обаче ако е нещо с ролките трябва да е нечовешко съвпадение със смяната на маслото.Направо незнам вече,уж всичко е сменено,а като тръгвам изхерква като много хубаво работещ дизел.FIAT Bravo 2.0 20v HGT 98г.
Коментар
-
Не му мисли много ами свали външните ремъци. Ще останеш без алтернатор и хидравлика но това не е фатално за проба. Ако проблема остане свали капака на клапаните и провери какво става при разпределителният вал. Малко вероятно е маслото да е причината, още повече че си заредил по-добро. Разбира се ако е истинско!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Така и ще направя,ще започна да проверявам едно по едно,че ми писна от майстори.Маслото гаранция е истинско.Просто много неща натравих по колата почти на куп( смяна на ангренаж,след това махане на катализатора и слагане на пура която обаче беше доста малка струва ми се,след това смяната на маслото ) и това хъркане го чух накрая.Ако още колеги имат някакви предположения,моля да ги споделят!FIAT Bravo 2.0 20v HGT 98г.
Коментар
-
Колега знам,че не звучи логично обаче натисни съединителя и подай малко газ.Аз имам същия проблем особенно като се опитам да ускоря в тези обороти се чува едвали не като дизелИ аз като теб се въртях около двигателя и все ми се чуваше от различно място докато не просветнах от къде идва шума.Ако не ти свърши работа моя пост послушай колегите по-горе свали пистовия и така поздрави
Коментар
-
Защо не опиташ да направиш запис на звука с нещо по качествено от телефон и да се опиташ да го качиш някъде за да го чуем! По описанието ти нещата приличат на тракащ вариатор. Не забравяй че има разлика и във вискозитета между маслото с което си бил преди(Selenia) и това с което си сега(Yacco)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар