Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво HGT:Двигателя изхърква на определени обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво HGT:Двигателя изхърква на определени обороти

    Здравейте колеги,от много време съм регистриран тук,и само чета.Сега за съжеление дойде момента да пиша по кофти за мен въпрос,с молба за помощ.Проблема е следния:Смених маслото което беше SELENIA 20K с YACCO V1000 5w40.След смяната двигателя започна да изхърква глухо в диапазона 1000-1200 оборота.На мен ми се струва,че хъркането(прави хръъъм и затова го определям така) идва от горната част на мотора и по-точно от областа на вариатора.Като загрее колата хъркането почти изчезва,даже в половината от времето дори не го чувам.Въпроса ми е следния:Според ваз това хъркане на какво се дължи? 1, На новото масло,или това е кофти съвпадение?2, На тръгнал хидравличен повдигач и сега заради новото масло да се получи този шум?3, На тръгнал вариатор и сега заради новото масло да се получи този шум?4, На нещо по-лошо свързано с биелни лагери,пистолни болтове и т.н. ?или на нещо друго за което не се сещам? Моля изкажете вашите мнения,предположения и препоръки!
    FIAT Bravo 2.0 20v HGT 98г.

    #2
    при такива съмнения аз свалям поред ремъците- на климата, на алтернатора, на хидравликата, паля и слушам, после проверявам луфта на водната помпа и после ролките на ангренажа. мисля така е най-правилно, освен ако не си на 100%, че идва отвътре от двг.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      при такива съмнения аз свалям поред ремъците- на климата, на алтернатора, на хидравликата, паля и слушам, после проверявам луфта на водната помпа и после ролките на ангренажа. мисля така е най-правилно, освен ако не си на 100%, че идва отвътре от двг.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Да ти кажа не съм много сигорен,че идва от вътре.Чувам го отгоре и то повече от към ангренажа,някакси около капачката за маслото.И на мене взе да ми се прокрадва мисълта за нещо с ролките,по скоро за обтяжната на ангренажа въпреки ,че са сменени преди 2000 километра с уж оригинални.Обаче ако е нещо с ролките трябва да е нечовешко съвпадение със смяната на маслото.Направо незнам вече,уж всичко е сменено,а като тръгвам изхерква като много хубаво работещ дизел.
        FIAT Bravo 2.0 20v HGT 98г.

        Коментар


          #5
          Не му мисли много ами свали външните ремъци. Ще останеш без алтернатор и хидравлика но това не е фатално за проба. Ако проблема остане свали капака на клапаните и провери какво става при разпределителният вал. Малко вероятно е маслото да е причината, още повече че си заредил по-добро. Разбира се ако е истинско!
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            Така и ще направя,ще започна да проверявам едно по едно,че ми писна от майстори.Маслото гаранция е истинско.Просто много неща натравих по колата почти на куп( смяна на ангренаж,след това махане на катализатора и слагане на пура която обаче беше доста малка струва ми се,след това смяната на маслото ) и това хъркане го чух накрая.Ако още колеги имат някакви предположения,моля да ги споделят!
            FIAT Bravo 2.0 20v HGT 98г.

            Коментар


              #7
              Колега, да не би да дрънчи генерацията? Сигурен ли си 100% че е от двигателя?
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                Сигурно е лагера на някоя ролка, на мен така ми хъркаше от тъпата ролка Бреда на пистовия ремък.
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #9
                  Някак си глухо изхърква и то в горната част,ще прегледам и генерацията.То може и да се предава от някаде,но определено не го чувам като дрънчене.
                  FIAT Bravo 2.0 20v HGT 98г.

                  Коментар


                    #10
                    Колега знам,че не звучи логично обаче натисни съединителя и подай малко газ.Аз имам същия проблем особенно като се опитам да ускоря в тези обороти се чува едвали не като дизелИ аз като теб се въртях около двигателя и все ми се чуваше от различно място докато не просветнах от къде идва шума.Ако не ти свърши работа моя пост послушай колегите по-горе свали пистовия и така поздрави

                    Коментар


                      #11
                      Шума го има и при натиснат съединител.Дано да е някоя ролка а не вътре в мотора.Мамка им и ролки,една торба пари дадох за тях.
                      FIAT Bravo 2.0 20v HGT 98г.

                      Коментар


                        #12
                        Еми ще я смениш, ако е от ролка.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          То ако е от ролка аз ще я сменя,но ако не е какво да правя
                          FIAT Bravo 2.0 20v HGT 98г.

                          Коментар


                            #14
                            Защо не опиташ да направиш запис на звука с нещо по качествено от телефон и да се опиташ да го качиш някъде за да го чуем! По описанието ти нещата приличат на тракащ вариатор. Не забравяй че има разлика и във вискозитета между маслото с което си бил преди(Selenia) и това с което си сега(Yacco)

                            Коментар


                              #15
                              Щом казваш, че потраква като дизел е съвсем възможно да е вариатора. При мене е така от доста време-в ниските потраква леко като дизел и над 1500 оборота вече не се чува. Ако е така и при тебе е вариатора почти на 100%.
                              Bravo HGT

                              Коментар

                              Working...
                              X