Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За дупчиците на маслената магистрала...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За дупчиците на маслената магистрала...

    Здравейте колеги,колата е Брава 1.4, преди 2000 км реших да си сменя гарнитурата на капака на клапаните, че омазняваше и като отворих капака гледам едната гърбица на вала леко поодрана, демек тръгнала. изправи ми се косъмът. Свалям магистралата и в коресилин една нощ. Следва промивка и отпушване на дупките. При слагането единия болт превъртя и аре на стругар да прави по дълъг болт ама тва е друга бира...Та въпроса ми дали не беше добре да оширя малко дупките дето пръскат по гърбиците, много малки ми се виждат, но пък от друга страна хората така са го изчислили двигателят... Какво мислите дали ще е по-добре да ги оширя малко?Втори въпрос: от къде във Варна или интернет мога си купя гумички за магистралата?Трети въпрос: някой да е успял да пребори това омасляване от капака на клапаните, защото аз втора гарнитура слагам и без ефект....
    Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

    #2
    Разширяването на отворите може да доведе до обратен ефект защото може да не достигне налягането на системата.Гумички има ,но не са от най-евтините. http://axm-auto.com/index2.php?brand...show=1Теча от капака на клапаните се оправя лесно дори без да сменяш гарнитурата със силикон Виктор рейнц.Обесмасляваш перфектно мажеш в канала на капака и на главата.Изчакваш около 1 час поставяш капака без да стягаш болтовете.Стягаш окончателно след около 2 часа и си готов.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      1. колега това цената за 1 гумичка ли е или за 8? Горе пише x8, дали е за осемте 2. като го намацам със силикон после лесно ли се отлепя?някой разширявал ли е отворите - и ако да, да каже колко и да сподели ефекта....
      Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

      Коментар


        #4
        колега абсолютно същия проблем имах с превъртането на болта...мисля че на втори цилиндър беше ... на тебе колко ти взе стругаря за да ти го оправи ... има ли месо надолу в дупката...колко милиметра ти беше болта смисал резбата колко милиметра беше моя е 7мм а другия болт на черупката която държи вала е 6мм незнам що са различни или нещо е правено преди...аз моя превъртял болт временно го закрепих като купих по дълъг болт и със 4-5 медни шайби почнах да навивам...и той взе че хвана малко донатегнах колкото може и го оставих така но рано или късно мисля че трябва да се прави...но просто щях да пътувам и трябваше задължително да направя нещо
        Fiat Bravo 1.9 JTD 100

        Коментар


          #5
          а отностно отворите аз със една игла ги поразширих малко но съвсем леко и да ти кажа май има ефект сутрин като запаля и мотора чатка само 2-3 секунди после става котенце...а преди като запаля и по 2-3 минути чукаше понякога не чукаше но понякога чука...а гумичките аз смених една и чаках една седмица да дойде от чужбина и дадох 13 лева
          Fiat Bravo 1.9 JTD 100

          Коментар


            #6
            колега има доста месо надолу... /1 см поне носи още/стругария ми взе 8 лв за нов болт 7ммно ако ходиш гледай да спази пропорциите на болта - има едно утаняване под главата за да минава по лесно маслото и гледай да го направи щот моя стругар го беше направил без това утаняване и го карах да го преправя. Не знам защо италянецът го е направил така с толкова каси болтове, ами те хващат в блока само 7-8 навивки . Затова си поръчах на баща ми сега още 4 болта и да ги сменя всичките!!!!Ама ебаси цената за гумичките... над 80 кинта комплекта ...
            Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

            Коментар

            Working...
            X