Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с теч на масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с теч на масло

    Колеги пак проблем с фиатката. От около месец в купето периодично ми мирише на изгоряло масло...и си викам пак подлизва от гарнитурата на капака на главата но не вдигам капака иначе да видя кво става..и така днес вдигам капака и се оказа че не е от гарнитурата на капака. Като се загледах отдолу под колата и видях ужасяваща картинка...селия двигател отдолу е в масло по скоро картера и самата му гарнитура и понеже тръбите от колекторите минават точно под картера и респективно тръбите бяха доста омаслени и като се нагреят и почва да гори маслото и за тва мирише на изгоряло масло.Но не съм сигурен че е от гарнитурата на картера понеже няма как да я кача на канал само се наведох да видя под колата. Омаселеното беше съсредоточено главно до скоростната кутия. По принцип има ли семеринг на коляновия вал откъм скоростната кутия...другото което видях е че тръбите на хидравличната рейка също са омаслени което ме навежда на мисълта че маслото не просто тече а се изхвърля със сила в задната част на двигателя....значи или семеринг на коляновия вал откъм скоростната кутия ако има такъв изобщо или от много спекана гарнитура на картера и като се върти коляновия вал да изхвърля маслото...също нивото на маслото пада бързо...определено не го гори това съм го проверявал.....моля давайте някакви предположения докато си ида до сливен и я кача на канала....колата е браво 1.4 12в
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    кола

    ми ще трябва разглобяване другото е приказки сменяш семерингиге и от двете страни ако тече / гледай да са по хубави/
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Колега виж си гумичката,където влиза щеката на маслото в картера.Там има една уплътнителна гумичка,кочто става на пластмаса и ако си свалял глава особено,тогава задължително протича оттам.Понеже щеката е хваната горе на главата с болт и като я разместиш тая калцирала гума се пука и пуска масло оттам яко.И аз така си мислех за моята,че картера не са го лепнали добре(щото го сваляха за прочистване),купих си силикон за 15 лв(тази кола няма гарнитура за картер,да знаеш)и я качихме на подемника.Моят познат избърса маслото дето беше се нахвърляло обилно навсякъде отдолу,качих се покарах малко,връщам се,вдигаме пак и що да видим-теча от при тая гума на щеката. :DНе казвам,че при теб е същото ,но и аз си мислех какво ли не пради това-семеринги,гарнитури.А то какво се оказа.Пожелавам ти и при теб проблема да е подобен,отстранява се за 5 мин.И да знаеш,че тази гумичка я има единствено и само в "Александър Ауто",преди това обиколих всичките останали магазини в София и никаде не я открих.Цената е 6-7 лв.Успех.
      Fiat 1.4 12V
      Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
      Да си втори значи да си първи сред загубилите.
      Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

      Коментар


        #4
        Колеги сега тъкмо се връщам...бях долу при колата и кво установих...значи капи от 2 болта на картера които са точно до скоростната кутия даже са вътре в кожуха и....има нещо като отвор на скоростната кутия и там се вижда как се върти зъбното колело на маховика ... та капе там през болта и директно върху зъбното колело и то понеже се върти и изстрелва капките назад отдолу под купето тва го наблюдавах към 10 минути....капе и върху колелото и то изстрелва капката където му падне..това вече отговаря на въпроса ми защо всичко отдолу е в масло...та сега има ли някаква философия при свалянето на картера или да ходя на сервиз
        Fiat Bravo 1.9 JTD 100

        Коментар


          #5
          кола

          Ако е само картера сигурно ще се справиш вадиш болтовете и почистваш всичко слагаш силикони готово ама за семерингите трябва и скоростите и ремъканезнам ка са и маслената магистрала че там прави проблем ама това вече е ремонт
          Прикачени файлове
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Не се сваля толкова лесно картера, особено ако нямаш инструменти с чупещо рамо. Има 2 болта над полуоската, които са доста труднодостъпни. Поставянето на картера след като вече си го намазал със силикон също е малко трудно, защото трябва да влезе с чалъм и отвора на маслената помпа.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              оф ок предлагайте сервизи из студентски град тогава
              Fiat Bravo 1.9 JTD 100

              Коментар


                #8
                или пък има ли някой от форума който има сервиз или се занимава с коли
                Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                Коментар

                Working...
                X